English Version
English

کارگاه های آموزشی خصوصی ویژه مسافران کنگره 60 شعبه بوشهر

کارگاه های آموزشی خصوصی ویژه مسافران کنگره 60 شعبه بوشهر

                                به نام خداوند بخشایشگر

 
جلسه یازدهم از دوره بیست و یکم سری کارگاه های آموزشی خصوصی ویژه مسافران کنگره 60 شعبه بوشهر با دبیری آقای ابراهیم لیراوی،نگهبانی آقای محمد جلالی و استادی آقای امیر حسین علامی با دستور جلسه لژیون مالی،در تاریخ 94/07/11 رأس ساعت 17/00 در محل برگزاری جلسات آغاز بکار نمود.
 
 
                                                                                    
http://www.axgig.com/images/99964813203902622282.jpg
خلاصه سخنان استاد:
در جزوات جهان بینی مطلبی عنوان شده تحت عنوان، ساختار و گفته شده که هر ساختار دو هدف مهم را دنبال می کند!
1-حفظِ بقاء
2-رشد و توسعه
مسلماً در کنگره هم این اهداف وحود دارد.در نوشتارها هم مرتباً خوانده می شود که،استحکام پایه های مالی و علمی همواره از اهداف کنگره 60 می باشد.
اگر شخصی بخواهد به یک مشاور مراجعه کند ابتدا باید توان مالی کافی برای مشاوره شدن را داشته باشد،در غیر اینصورت امکان ندارد حتی با او صحبت هم کنند،ولی در کنگره تمامی خدمات رایگان است،و باید بدانیم هزینه سالیانه یکنفر مبلغی بالغ بر 11 ملیون تومان است.
کنگره مخارج زیادی دارد که همه از جیب اعضاء تأمین می شود.خوشبختانه در شعبه ما هم فقط هزینه کرایه سالن از سبد برداشته می شود و مابقی مخارج را،خود بچه ها پوشش می دهند.
ما بایستی بدانیم در قبال خدمتی که به ما می شود باید یک کاری هم انجام دهیم،اتفاقأ دستور جلسه ای هم در این خصوص وجود دارد که،در جهت استحکام پایه های مالی و علمی کنگره من چه کردم؟ولی این دستور جلسه بطور کامل و اختصاصی به این موضوع که براستی ابتکار بسیار خوبی است پرداخته و معلم بزرگ ما می خواهد از هر فرد در جهت توانایی خودش استفاده کند.

امکان دارد یکنفر در یک جایگاه خدمتی ،توانایی و استعداد لازم را نداشته باشد ولی در یک جایگاه دیگر بتواند راندمان بسیار خوبی داشته باشد.
طبق بیانات خود آقای مهندس،امکان دارد که یکنفر موقعیت و یا استعداد راهنما شدن را نداشته باشد ولی بالفرض عملکرد بسیار خوبی در برج سازی داشته باشد و باید برای چنین افرادی موقعیت و فضای مناسبی وجود داشته باشد تا بتوانند آن چیزی را که از دستشان بر می آید، در کنگره انجام دهند.
شاید تصور افراد جامعه بر این باشد که همه افراد مصرف کننده،محتاج،فقیر و گرسنه هستتد ولی واقعیت چیز دیگریست.
98 درصد افراد مصرف کننده انسان هایی هستند که، در سطح بالایی از اجتماع قرار دارند و از توان مالی خوبی برخوردار هستند و براحتی می توانند کنگره را از لحاظ مالی ساپورت کنند.

                                                                        http://www.axgig.com/images/80695358261718713784.jpg             
     
شاید با یک نگاه ساده گفته شود که هزینه یک شخص مصرف کننده فقط پول موادی است که مصرف می کند ولی اگر کمی واقع بینانه به موضوع نگاه کنیم متوجه می شویم که،جدا از کلاه هایی که در زمان تخریب بر سر ما می رفت،یکسری هزینه های دیگری وجود دارد که یک شخص مصرف کننده در کنار پولی که برای تهیه مواد پرداخت می کند،بایستی پرداخت نماید!
اینها فقط ضررهای مالی اعتیاد است،ضررهای جانی،آبرویی و معنوی بی شماری وجود دارد که بعضی اوقات قابل جبران هم نیستند و اکثریت با پوست و گوشت و استخوان آنها را لمس کرده ایم.
اگر بخواهیم یک درصد جزئی از ضررهای مالی را که متحمل شدیم،در قبال خدمتی که کنگره به ما می کند،پرداخت کنیم،بسیاری از کمبودهای فعلی برطرف خواهد شد.
استاد در پایان فرمودند:
همانطور که می دانید این مکان کرایه است و هر لحظه امکان دارد که اینجا را از ما بگیرند،پس بنابراین لازم است که همه ما به فکر این موضوع باشیم و بایستی کسانی که از تمکن مالی خوبی برخوردارند،برای تشکیل لژیون مالی اعلام آمادگی کنند.بی شک کسانی که بتوانند عضو چنین لژیونی باشند،روز به روز بر توانایی های خودشان هم افزوده می شود.

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .