English Version
English

گزارش هشتمین جلسه گروه خانواده ؛ خانم‌های همسفر

گزارش هشتمین جلسه گروه خانواده ؛ خانم‌های همسفر

هشتمین جلسهٔ کنگره گروه همسفران خانم در تاریخ 3 شهریور 94 با شرکت نگهبان کنگره 60، دیده‌بان خانواده، دیده‌بان ورزش خانواده و اسیستنت های گروه خانواده رأس ساعت 16 شروع بکار نمود.

مواردی که مطرح شد:

فرم کمک راهنمایان جدید که در سایت ثبت‌نام شده بودند موردبررسی قرار گرفت و دوازده نفر از کمک راهنمایان انتخاب شدند و خانم آنی دیده‌بان خانواده فرم آن‌ها را امضا کردند.

فرم توسط اسیستانت شعبهٔ موردنظر به کمک راهنمای انتخابی آن شعبه داده می‌شود و کمک راهنما فرم را به مرزبان شعبه تحویل می‌دهد. تا تشکیل پرونده بدهند و خدمت خود را شروع کنند.

کمک راهنمایانی که شال گرفته‌اند و آمادهٔ خدمت هستند که در جایگاه کمک راهنمایی خدمت کنند حتماً باید فرم ثبت‌نام سایتی داشته باشند و پروندهٔ آن‌ها تکمیل باشد.

با موافقت دیده‌بان خانواده خانم آنی اسیستانت های جدید انتخاب شدند:

  • خانم آنی کمان دار اسیستنت شعبهٔ آکادمی
  • خانم زهرا مرادی اسیستنت شعبهٔ شهرری، ایمان، بوشهر
  • خانم زهرا پورباباگل اسیستنت شعبهٔ ویره، بهشهر

اسیستنت ها از شعبه‌های مختلف انتخاب می‌شوند که به‌عنوان رابط بین مرزبانان. کمک راهنمایان شعبه، در قسمت گروه خانواده با دیده‌بان خانواده خانم آنی می‌باشند.

شنبه 94/6/7 تجلیل از خانم سمیه ربیعی و خانم مژگان فتحی از شعبه استاد معین با استادی خانم آنی برگزار می‌شود.

دوشنبه 94/6/9 تجلیل از خانم نسرین نوروزی و خانم فرشته رمزی از شعبه شادآباد با استادی خانم آنی برگزار می‌شود و از این عزیزان قدردانی می‌شود.

 

در هفته ایجنت، آسیستانت و مرزبان؛ استاد جلسه در گروه خانواده، از دیده‌بان خانواده و آسیستانت ها و مرزبان‌ها خانواده انتخاب شوند. در این هفته در کلیه شعبه کنگره 60 تولد گرفته نمی‌شود.

 

حاضرین

دیده‌بان خانواده خانم آنی، دیده‌بان ورزش خانم کماندار، خانواده و اسیستانت های گروه خانواده، خانم‌ها جلالی، آذر، فریده، ناهید، زهراپورباباگل، زهرا مرادی و شهره

 

 

با احترام         

دبیر جلسه: شهره   

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .