English Version
English

عرش ویا قعر تاریکی ؛ اولین سال رهایی مسافر حمید ناظمی

عرش ویا قعر تاریکی ؛ اولین سال رهایی مسافر حمید ناظمی

این جلسه دهمین جلسه از دوره پنجاه و هشتم کارگاه آموزشی نمایندگی شاد آباد با دستور جلسه سیستم ایکس با استادی آقای حمید رمزی و نگهبانی آقای رضا شاهبداغی و دبیری آقای رضا نعیمی راس ساعت 17 آغاز به کار نمود ضمنا تولد اولین سال رهایی آقای حمید ناظمی را نیز جشن گرفتیم.

 

خیلی کوتاه در مورد این دستور جلسه صحبت می کنم اما دستور جلسه سیستم ایکس دستور جلسه ای است که به راحتی نمی توان از آن گذشت شاید برای خیلی ها این سوال باشد چرا این نام را انتخاب کردند سیستم ایکس ، به علت ناشناخته بودن این سیستم وعدم دسترسی علم بشر برای به دست آوردن اطلاعات در مورد این سیستم ویا فته های جدید روزانه در مورد آن ، سیستم ایکس نام گذاری شده است.اگر بخواهیم فقط در مورد جسم انسان صحبت کنیم باید بگویم،سیستم ایکس مهم ترین عملکرد را دارد چرا که ممکن انسانی را به عرش ویا قعر تاریکی برساند.

نکته ای که مهم است این است که چه چیزی باعث می شود این سیستم چگونه عملکردی داشته باشد .هر کس از بهترین داشته خود در زندگی به زیباترین شکل ممکن وبه خوبی نگهداری می کند حال ممکن است فرزند،خانواده ویا دارایی و... باشد.ظریفترین مسئله ای که در هر انسانی وجود دارد واز حیاتی ترین مسائل کارکرد این سیستم است. سیستمی که همه افراد برای داشتن حال خوش به کارکرد درست آن نیاز دارند.فرد مصرف کننده به عنوان یک سفر اولی ویا در سفر دوم چگونه می تواند از این نعمت خدا دادی استفاده کند با انجام ندادن ضد ارزش ها می توانیم از این سیستم مراقبت کنیم واین سیستم خیلی حساس است وخیلی سریع نسبت به عملکرد ماواکنش نشان می دهد .

 
خلاصه سخنان استاد در مورد تولد:
 
آقای حمید ناظمی در لژیون فرد کاملا شناخته شده ای است از روز اول برای انتخاب راهنما پیش من آمد وبا اطمینان کامل از من خواست تا در لژیون من بنشید با مصرف شیشه وشیره وارد کنگره ولژیون من شد وخیلی خوب سفر کرد خیلی در کنگره حضور ندارد  شخصی است که نقاب به چهره ندارد وهمیشه خودش است وخاطرات بسیار خوبی با هم لژیونی هایش دارد .بعد از اتمام سفر اول پایه های مالی خود را استحکام بخشید خیلی خوب کار کرد وخیلی زود در زمینه مالی پیشرفت کرد وصاحبخانه هم شد.ولی ارتباطش با کنگره را هرگز قطع نکرد من این نکته را همیشه به رهجویانم گوشزد میکنم هر گاه ارتباط ما با کنگره قطع شد باید بترسیم آن موقع زنگ خطری برای ما است وهمه چیز مادیات نیست من این روز را به خود حمید، خانواده محترمشان ومادر گرامیش تبریک عرض می کنم وخدا را شکر می کنم که یک فرد حال خراب تبدیل به یک فرد مفید شده است.
 
 
آرزوی مسافر:
 
هیچ مردی زن ذلیل نباشد.
 
آرزوی همسفر:
 
ریشه اعتیاد در جامعه شکسته شود وهیچ خانواده ای عزیزانش را در دام اعتیاد نبیند.
 
اعلام سفر:
 
آنتی ایکس مصرفی :شیشه وشیره، مدت سفر 11ماه به روش درمان dst ،داروی ot ،ورزش :پیاده روی ،راهنما:آقای حمید رمزی ،رهایی:یک سال و دو ماه و 12 روز
 
صحبت های مسافر:
 
گذشته خیلی تاریکی دارم .باجناقم همیشه به مغازه من می آمد ودر ودشوار خراب آنجا را مشاهده میکرد یک روز پنج شنبه به پیشنهاد ایشان به کنگره آمدم وجذب این مکان شدم از راه دور می آمدم وهمسر وفرندانم را با موتور به کنگره می آمدم وقصدم این نبود که درمان شوم میخواستم بعداز چند جلسه بپیچونم ولی جذب کنگره وآقای رمزی شدم خدارا از این جهت خیلی شکر می کنم وبه گفته های آقای رمزی که فرمودند روی برنامه حرکت کن ، مشارکت کن، اسطوره من آقای رمزی بودالان خداروشکر سفر سیگار را هم به پایان رساندم.
روزی که وارد کنگره شدم 8 میلیون قرض داشتم ولی خداروشکر با بودن در صراط مستقیم خداوند به من کمک کرد وبرای همه همین طور است اگر در صراط مستقیم باشند.خداوند میگوید تو تغییر کن تا من تو را تغییر دهم .خدایی زنم برای من سنگ تمام گذاشت از همسرم ومادرم ودوستان خوبم تشکر میکنم.
 
 
صحبت های خانم شهین:
 
خدارا شاکرم ، به آقای ناظمی تبریک عرض می کنم در این رهایی من خیلی نقشی نداشتم چون همسفرشان مرتب به کنگره نمی آمدند ومن الان نباید بالا می آمدم اما این عزیزان باید دین خود را به کنگره ادا کنند آرزوی بهترین ها را برای خودش وهمسرش ودو دختر گلش دارم.
 
صحبت های خانم زهراهمسفر آقا حمید:
 
اول از خدای خودم ممنونم از آقای رمزی تشکر می کنم برای ما خیلی زحمت کشیدند.من زمانی که به کنگره آمدم هیچ چیز نداشتم ، تمام خواسته ام از همسفران این است که مسافرانشان را همراهی کنند تا به تجربه رهایی برسند ، این تولد را به آقای رمزی وتمام هم لژیونی های حمید تبریک عرض می کنم خیلی ممنون که به صحبت های من گوش کردید.
 
 
 
تهیه گزارش: همسفر لیلا
منیع: نمایندگی شادآباد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .