English Version
English

گفتگو با احمد شریفیان

گفتگو با احمد شریفیان
  • سلام، لطفاً خودتان را معرفی کنید؟

سلام دوستان، من احمد هستم یک مسافر.

آنتی ایکس های مصرفی قرص ، شیشه و تزریق کراک بوده و در حال حاضر هم 3 سال و 10 ماه است که آزاد و رها هستم.

  • آقای شریفیان لطفاً از جایگاه خدمتی خودتان کمی صحبت کنید؟

در حال حاضر کمک راهنمای مستقر در نمایندگی استادمعین هستم، مدیر وبلاگ نمایندگی استادمعین و همچنین افتخار این را دارم که روزهای چهارشنبه در قسمت سایت کنگره فعالیت می کنم.

  • با توجه به اینکه این هفته ، هفته سایت نامگذاری شده است، لطفاً در مورد سایت کنگره کمی برایمان توضیح دهید؟

سایت کنگره 60 یکی از شعبات بین المللی و جهانی کنگره است که بدون هیچ محدودیتی پذیرای انسانهائی است که خواستار ریزش و دریافت آگاهی در خصوص اعتیاد و مواد مخدر هستند.

همانطور که می دانید آقای مهندس بنیان کنگره 60 اهمیت بسیار ویژه ای به سایت کنگره می دهند و این نشان دهنده جایگاه ویژه سایت است، همچنین سایت کنگره 60 پل ارتباطی ما با تمام دنیاست.

در حال حاضر سایت کنگره 60 در سطح کشور حرف اول را می زند و بعنوان یک مرجع استفاده می شود.

  • شما در حال حاضر در چه قسمتی از سایت کنگره فعالیت می کنید؟

در حال حاضر من روزهای چهارشنبه در اتاق سایت هستم و گزارش کارگاههای آموزش جهان بینی را به صورت آنلاین تایپ می کنم و بعد از پایان جلسه روی صفحه اصلی سایت قرار می دهم.

حس و حالتان در مورد این جایگاه خدمتی چیست؟

من همیشه آرزو داشتم که در کنار آقای مهندس خدمت کنم و این توفیق توسط دوست بسیار عزیزم کامران رک اتفاق افتاد. روزهای چهارشنبه برای من لذت بخش ترین روزهاست. اصلاً لحظه شماری می کنم تا روز چهارشنبه برسد و ساعت 12 شود و من به سمت آکادمی حرکت کنم.

اینکه می بینم تعداد بسیاری از اعضاء کنگره 60 بدلیل مشکلات و فاصله طولانی نمی توانند در جلسات روزهای چهارشنبه حضور داشته باشند و بی صبرانه منتظرند تا مطالب روی سایت قرار بگیرد، انگیزه من را چندبرابر می کند و من از اینکه سهم کوچکی در برقراری این ارتباط دارم بسیار خوشحالم و سپاسگزارم خداوند.

در مورد سایت اگر حرفی دارید بفرمائید؟

دوستانی هستند که در قسمت سایت کنگره بدون منت و چشمداشتی مشغول فعالیت هستند که جا دارد من از این عزیزان نام ببرم.

آقای شهروز آذر پور مدیر سایت کنگره 60 هستند که وضعیت کنونی سایت و جایگاه ویژه اش حاصل زحمات و مدیریت صحیح ایشان است.

آقای کامران رک سردبیر قسمت فارسی سایت کنگره 60 که با عشق و علاقه چندین سال است که چراغ خاموش فعالیت می کنند و مسئولیت آموزش وبلاگنویسان شعب را نیز برعهده دارند.

آقای احسان رنجبر که سردبیر بخش انگلیسی و مترجم سایت کنگره 60 هستند و زحمات ایشان برهیچکس پوشیده نیست و هنر ایشان مانند یک سیم رابط باعث کانکت شدن کنگره با کشورهای دیگر شده و همچنین ترجمه مکاتبات حسین و ویلیام از شاهکارهای اخیر آقای احسان می باشد که بسیار پر اهمیت بوده و هست.

همچنین آقایان مهدی پارسا و امین حمله داری که بصورت خستگی ناپذیر در این زمینه فعالیت می کنند و در قسمتهای مختلف می توان ردّ پائی از این عزیزان مشاهده کرد.

در آخر هم سیروس ملائی که بتازگی به جمع عزیزان سایت وارد شده اند و مسئولیت عکاسی را برعهده دارند و در این مدت کم توانسته اند بسیار اثرگذار و مثمرثمر واقع شوند.

این مجموعه و تیم با همدلی و یکدلی تمامی سعی خود را میکنند تا مسئولیتشان را بنحو احسن به انجام برسانند.

در آخر اگر پیامی دارید بفرمائید؟

حرکت ما مانند مسابقه ای می ماند که هر یک نفر پرچمی در دست دارد، بایستی بدود و بعد از طی یک مسافت مشخص آن را به نفر بعدی بدهد و این مسئله تکرار می شود، افراد زیادی منتظرند تا پرچم به آنها برسد و آنها استارت بزنند. شاید امروز پرچم در دست ماست و این ایجاد مسئولیت می کند ، پس بایستی دوید و پرچم را به دست نفر بعدی سپرد و آن وقت می شود نفسی عمیق کشید، چرا که وظیفه ای که بر گردن تو بوده بخوبی به انجام رسانده ای. خداقوت

 

منبع : کنگره60

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .