English Version
English

کارگاه آموزشی همسفران کنگره 60؛ نمایندگی رباط کریم

کارگاه آموزشی همسفران کنگره 60؛ نمایندگی رباط کریم

امروز جلسه سیزدهم از دوره سی و دوم  سری کارگاههای آموزشی خصوصی ویژه همسفران نمایندگی رباط کریم با استادی همسفر کبرا، نگهبانی همسفر مهری و دبیری همسفر آرزو ، با دستور جلسه  شیشه و تخریب های آن روی من، راس ساعت 15 شروع به کار نمود.
 


خلاصه سخنان استاد:

در ابتدا  از  اعلائم های شیشه باید گفت که نام های دیگری مانند کریستال، یخ و... این مواد  اثرات محرکی در ذهن دارد و  روی جسم ، جهان بینی فرد تاثیر به سزایی می گذارد. چشم و گوش فرد مصرف کننده شیشه چند برابر قوی تر از یک فرد سالم عمل می کند، باید به واقع گفته که مرگبارترین و  مخرب تربین مواد مخدر همین شیشه می باشد که بالاترین آمار مصرف شیشه در ایران بوده  است زمانیکه شیشه مصرف  می شود یازده برابر دوپامین در مغز بیشتر  ترشح می شود و سلول های خاکستری مغز از بین می رود و باعث بی تعادلی در انسان می شود. افراد که مصرف  کننده  شیشه می باشد قادر به تشخیص درست یا غلط بودن کار  یا سلسله ای را ندارند.

 

احساس خوب، بی خوابی، تحرک زیاد یکی از  علائم مصرف شیشه می باشد که بعد از 6 ماه مصرف تازه تاثیر های بدش را نشان  می دهد. اگر بخواهیم یک فرد مصرف سالم را با یک فرد مصرف کننده شیشه مقایسه کرد باید گفت فرد سالم مانند  گردویی است  که سفید سالم و پر خاصیت است و فرد مصرف کننده مانند  گردویی پوک سیاه  تلخ و بی خاصیت می باشد.

مغز فرماندهی کل می باشد که با مصرف شیشه تعادل  مغز به هم می ریزد و در جسم و روان ما نفوذ کرده و ما را از  راه مستقیم دور می کند. متاسفانه یک سری سود جو که فروشنده مواد شیشه هستند با قاطی کردن یک سری  چیز های مختلف  چنان این مواد را خطرناک کرده اند  که شاید با مصرفش بعد  از چندی فرد دچار  حالت های  خطرناکی شود و باعث مرگ می شود افراد مصرف کننده شیشه به  حالت های مختلفی دچار  می شوند.
 

 

گاهی باعث شادی های  کاذب و گاهی افسردگی و غم ، توهم ، شک ، عدم بی تعادلی در ذهن در بیداری چیزهایی دیدن که شاید  فرد سالم در خواب هم نبیند مانند توهم های وحشتناک .

این ماده صنعتی می باشد و متاسفانه در اولین برخورد به شما  می گوید که این مواد اصلا اعتیاد ندارد  و غیره...

توهم شیشه شدیدا بالا می باشد و همسفران عزیزی که برای درمان اعتیاد شیشه مسافرانشان به کنگره آمده اند باید در نظر داشته باشند که کسی که مصرف شیشه  داشته و تمام تعادل مغزی فکری ، و روحیه آن درگیر بی تعادلی بوده  نباید انتظار داشته باشیم در چند ماه اول به حالت عادی برگشته و مانند یک فرد سالم   رفتار کند چون تاثیر شیشه بسیار زیاد می باشد.

تهیه گزارش: همسفر الهه

عکاس: همسفر مریم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .