English Version
English

کارگاه آموزشی کنگره 60؛ نمایندگی آکادمی

کارگاه آموزشی کنگره 60؛ نمایندگی آکادمی

دوازدهمین جلسه از دوره پنجاه و هفتم سری کارگاه های آموزشی کنگره60 ویژه آقایان مسافر ، در نمایندگی آکادمی با دستور جلسه "ظرفیت ، مسئولیت و قبله گم کردن" با استادی آقای نادر فراهانی و نگهبانی آقای پیمان و دبیری آقای محسن در روز شنبه مورخ 6/4/94 راس ساعت 18:00 آغاز بکار نمود.

 

 

سخنان استاد :

وقتی در کنگره 60 صحبت از کارگاه آموزشی می شود یعنی همه ما در این کار صحیم هستیم و باید از آن آموزش بگیریم . این آموزشها هم به درمان ما هم به زندگی ما کمک می کند ...

 

 

 

تمام دستور جلسات می خواهد یک هوسیاری را به ما گوش زذ کند. هر چقدر بهتر و قشنگ تر بیماری را درک کنیم ، بهتر و قشنگ تر می توانیم بیماری را درمان کنیم. این دستور جلسه ، ظرفیت ، مسئولیت و قبله گم کردن است .ظرفیت به معنی گنجایش ، میزان و اندازه می باشد .مسئولیت به معنی عهده دار شدن لست و مسئول به کسی می گویند که، در قبال آن کارهایی که به عهده اش گذاشته شده پاسخگو باشد. قبله گم کردن به این معنی است که شخص به هر دلیلی از مسیر خود خارج شده و از هدفش دور شود.

حال برای اینکه ظرفیت شخص بالا رود، باید دانایی اش افزایش پیدا کند واین کار با حضور در جلسات و کارگاه های آموزشی صورت می گیرد . وقتی شخص این آموزش ها را بگیرد، دانایی او تغییر می کند و به کار می آید.

وقتی دانایی افزایش پیدا کرد زمان خرج کردن آن می رسد . خدمت کردن در کنگره زمانی است که باید آن دانایی را خرج کنیم و به دانایی موثر تبدیل کنیم و مسئولیتی را بپذیریم. اگر مسئولیتی را بپذیرم ولی دانایی و دانایی موثر را به حد کافی افزایش نداده باشم، مسئولیت من از ظرفیت من بیشتر می شود و در این صورت به مشکل می خورم ولی اگر به دانایی و دانایی موثر رسیده باشم، می توانم مسئولیتی را بپذیرم و به انجام برسانم و در نتیجه به آن صلح و آرامش و حال خوشی که هدف کنگره 60 است برسم.

 

نویسنده : مسافر سامان

عکاس : مسافر سجاد

منبع کنگره 60: وبلاگ نمایندگی آکادمی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .