English Version
English

با عشق و محبت راهنما دیگر سختی وجود ندارد

با عشق و محبت راهنما دیگر سختی وجود ندارد

به پاس قدردانی از تنها راهنمای ویلیام نمایندگی دنا شهرضا دلنوشته‌ایی از رهجویان خانم بهاره عزیز تقدیم ایشان می‌کنیم:

سلام دوستان شمسی هستم یک همسفر مسافر نیکوتین:
به نام خدایی که دوست داشتن را آفرید، خدایی که ایثار و محبت را آفرید. در ابتدا خداوند را شاکر هستم که کنگره را در مسیر راه من قرارداد و کنگره، من را با تمام تاریکی‌ها و ناامیدی‌ها با آغوشی پر از مهر و محبت پذیرفت و به آرامش رساند.

اگر امروز حال خوش و آرامش را تجربه می‌کنم، به خاطر آموزش‌های ناب و آموزنده راهنمای عزیزم بوده؛ زیرا باوجود داشتن فرزند کوچک، همیشه سروقت در جلسه حضورداشته و با تمام وجود خدمت می‌کردند.

خانم بهاره عزیزم، از همان روزی که در کنگره حضور پیدا کردم، با دیدن لبخند پرمهر شما، نوری در قلبم زده شد و این حس زیبا باعث علاقه من به شما شد؛ زیرا بدون هیچ توقعی، پیمان بستید که در تمام لحظات، مانند کوه در کنار من باشید تا اندیشیدن، ایستادگی، امید به زندگی را بیاموزم، مانند شمع سوختی تا من ساخته شوم؛ زیرا می‌خواستید مسیری را به من نشان دهید تا از مسیر پرپیچ‌وخمی که در آن قرار داشتم، عبور کرده و به راه درست و روشنایی برسم.

خانم بهاره عزیزم، از زحمات بی‌دریغ شما سپاسگزارم و برای شما آرزوی سلامتی و شادکامی دارم.

برای انجام این عمل عظیم، شکر، شکر، شکر

سلام دوستان مریم هستم یک همسفر، مسافر نیکوتین:
من ده سال تخریب سیگار داشتم و در تمام این مدت، برای ترک سیگار تلاش می‌کردم؛ اما متأسفانه هیچ‌کدام از روش‌ها دوامی نداشت و سرانجام با تخریب بیشتر دوباره به مصرف برمی‌گشتم.

زمان آشنایی با کنگره، متوجه شدم که می‌توانم به‌عنوان همسفر، سفر سیگار انجام دهم و از این بابت خوشحال بودم که خانم بهاره، شال راهنمایی نیکوتین را دریافت کردند؛ بنابراین با تشکیل لژیون، سفر نیکوتین را آغاز کردم.

در تمام دوران مصرف، هزاران بار قضاوت شده و با خشونت‌های بسیار برخورد کردم؛ اما در کنگره و لژیون ویلیام عشق را به‌تمام‌معنا دریافت کردم. دو روز اول سفر خیلی سخت بود؛ اما خانم بهاره از همان ابتدا همراه من بودند و هر زمان که حال خوشی نداشتم، مانند خواهر با صبر، حوصله و عشق، من را راهنمایی کرده و آموزش می‌دادند، با این عشق و محبت، دیگر سختی‌ وجود نداشت؛ به‌طوری‌که سفر نیکوتین من به پایان رسید و با رسیدن به رهایی، متوجه چگونه گذشتن ده ماه سفر نشدم، داشتن چنین حس نابی را مدیون ایشان هستم.

از راهنما خانم بهاره عزیز سپاسگزارم و برای ایشان بهترین‌ها را آرزو دارم.

نویسنده: همسفران(مسافران) لژیون ویلیام وایت نمایندگی دنا شهرضا
ویرایش: راهنما همسفر زهرا و راهنما همسفر نرگس نمایندگی دنا شهرضا
ارسال: راهنما همسفر ریحانه رشته ورزشی والیبال نمایندگی دنا شهرضا
گروه ورزش همسفران کنگره 60

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .