English Version
English

بیماری صور پنهان و آشکار دارد

بیماری صور پنهان و آشکار دارد

اگر در نظر بگیریم که سلول ما یک شهر است پس خودِ انسان چه عظمتی دارد؟
در بدن ما غوغایی برپا است تا ما بتوانیم زندگی کنیم. جسم ما صور پنهان و صور آشکاردارد. بیماری‌ها نیز صور پنهان صور آشکاردارند.

هر چیزی را در هستی در نظر بگیریم همین گونه است. در تمام بیماری‌ها اگر به دنبال صور پنهان نگردیم به درمان نمی‌رسیم.

متد DST و مثلث DOD به ما می‌گوید که چگونه می‌توانیم ژن یا DNE را تنظیم کنیم تا علت هر بیماری رو تشخیص داده و درمان را به شکل اصولی انجام بدهیم. انسان برای پیدا کردن خود در اولین قدم باید خود‌شناسی انجام دهد. تا زمانی که خود را نشناسیم، قادر نخواهیم بود، خداوند و هستی را بشناسیم. برای خودشناسی هم نیاز به مراسم خاص، عرفان، روزه‌ سکوت، انرژی درمانی و کارهای دیگر نیست بلکه باید با دانایی، تزکیه و پالایش به شناخت خود برسیم. برای این‌ کار در کلام خداوند بسیاری از مسائل برای ما روشن شده‌ است؛ اعمالی که خداوند، دوست ندارد، ضدارزش‌ می‌باشد، مثل دروغ گفتن و اعمالی که خداوند آن‌ها را دوست دارد، بودن در مسیر ارزش‌ها و انجام کار نیک می‌باشد.

عمل صالح از صلح می‌آید. (و عَملوا الصالحات) یعنی، عمل صلح‌آمیز انجام دهید. عمل صلح‌آمیز عملی است که در آن صلح و آشتی باشد. باید در برخورد با مردم و خانواده، خلق نیکو داشته باشیم.

اگر آشکار به عمل صالح بپردازیم، چشمان ابلیس هم کور می‌شود. زمانی ما برای خود مشکل درست می‌کنیم که عمل ما، صلح‌آمیز نباشد. هر حرکت ما مثل، طریقه صحبت کردن با دیگران باید عمل صلح آمیز باشد. همانطور که قبلاََ گفته شده: ما در سه جهان زندگی می کنیم، که عبارت است از: جهان فیزیکی، ذهنی و جهان خواب.
انسان‌ها در ذهن و درون خود یک نوع طرز تفکر نسبت به افراد دارند ولی در ظاهر برخوردی متفاوت با افراد انجام می‌دهند. در جهان خواب، ما دائم در جا و مکان‌های مختلف زندگی می‌کنیم. گاهی اوقات در خواب مرتب کابوس می‌بینیم.

نباید خود و دیگران را به صورت یک سری گوشت و پوست و استخوان در نظر بگیریم؛ حتی خلقت یک پروانه و مورچه، معجزه‌ بسیار بزرگ‌ در این هستی می‌باشد؛ حال آن‌ که خود انسان معجزه‌ بسیار عظیمی است؛ هر قسمتی از جسم ما، حتی کوچکترین ذره وجودمان‌ معجزه‌ بزرگی است، زمانی‌ که‌ جسم سالم باشد ما می‌توانیم از آسایش و آرامش برخوردار باشیم. همواره در زندگی باید به تغذیه‌ و خواب خودمان اهمیت بدهیم چون منبع انرژی بدن ما، خواب و تغدیه سالم‌ است.
اگر اضافه وزن دارید، حتما وزن خود را کم کنید تا به تعادل برسید.

 

رابط‌خبری: همسفر مرضیه رهجوی راهنما همسفر رضوانه (لژیون سوم)
نویسنده: همسفر فاطمه رهجوی راهنما همسفر رضوانه (لژیون سوم)
ویراستار: همسفر زهرا خدمتگزار سایت
ارسال: همسفر مرضیه رهجوی راهنما همسفر رضوانه (لژیون سوم)

همسفران نمایندگی امین قم

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .