English Version
English

گروه خانواده _خارج شدن از صراط مستقیم، احساس منفی می آورد

گروه خانواده  _خارج شدن از صراط مستقیم،  احساس منفی می آورد
جلسه نهم از دور دوم کارگاه‌های آموزشی خصوصی ویژه همسفران نمایندگی صالحی ۲ با استادی همسفر منصوره، نگهبانی همسفر منصوره و دبیری همسفر زهره، با دستور جلسه «وادی دوم و تاثیر آن روی من» روز یکشنبه دوم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳  راس ساعت ۱۶ آغاز به کار کرد.
خلاصه سخنان استاد:
خدا را شکر می‌کنم که در این جایگاه قرار گرفتم تا بتوانم خدمت کنم و از همه شما عزیزان آموزش بگیرم.
دستور جلسه وادی دوم هست. هیچ مخلوقی جهت بیهودگی قدم به حیات نمی نهد هیچ کدام از ما به هیچ نیستیم،حتی اگر خود به هیچ فکر کنیم.
در وادی اول گفتیم با تفکر ساختارها آغاز می‌شود بدون تفکر آنچه هست رو به زوال می‌رود. ما در وادی اول یاد گرفتیم که هر کاری می‌خواهیم بکنیم اول باید فکر کنیم که ببینم آیا کاری که می‌خواهیم انجام دهیم درست هست یا نه . تمام زندگی ما از فکر کردن ما سرچشمه می‌گیرد اگر به چیزهای خوب و مثبت فکر کنیم رویدادهای مثبت برایمان اتفاق می‌افتد ولی اگر در جهت منفی فکر کنیم اتفاقات بد برای ما می‌افتد.
من قبل از کنگره فقط افکار منفی داشتم و اسمش را هم گذاشته بودم حس ششم. وقتی آن اتفاقات بد برایم می‌افتاد می‌گفتم حس ششم من خیلی قوی است. ما باید فکر کنیم و در جهت آن فکر هم تلاش و کوشش کنیم تا به خواسته‌های خود دست پیدا کنیم.
زمانی که یک مصرف کننده مواد مخدر وارد کنگره می‌شود و می‌خواهد سفرش را شروع کند با خود می‌گوید من سال‌ها راه بیراهه رفتم و زندگی خودم و اطرافیانم را آشفته کردم و فکر می‌کند نمی‌تواند به رهایی برسد و با خود می‌گوید من فرصت‌های خوب را از دست دادم و یک حس ناامیدی بهش دست می‌دهد که نمی‌گذارد به رهایی برسد و به دنبال حس ناامیدی حس پوچی هم به او دست می‌دهد. اصولا حرکت در مسیر ضد ارزش‌ها و روی آوردن به مسائل منفی و خارج شدن از صراط مستقیم احساس منفی را ایجاد می‌کند.
وجود هر چیزی در جهان هستی حتی وجود یک کرم هم برای جهان هستی لازم است چه برسد به ما انسان‌ها که خداوند به ما قدرت اختیار عظیمی داده است.انسان وقتی پا به هستی می‌گذارد نیروی مافوق یا قدرت مطلق او را به یک دو راهی تاریکی و روشنایی هدایت می‌کند و یک مصرف کننده مواد مخدر وقتی راه تاریکی را انتخاب می‌کند در این راه به نقطه‌ای می‌رسد که توانایی‌های او زیر خروارها تخریب مواد مدفون شده و اثری از آن دیده نمی‌شود.
تایپ: همسفر لیلا رهجو همسفر شهره لژیون یکم نمایندگی صالحی ۲
ویراستاری و ارسال مطلب:همسفر سمانه
گروه خانواده نمایندگی صالحی۲

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .