English Version
English

برای اعضای کنگره ۶۰ ماه رمضان مانند بازگشت به خانه خود است.

برای اعضای کنگره ۶۰ ماه رمضان مانند بازگشت به خانه خود است.

جلسه‌ی سوم از دوره‌ی هشتم از سری کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰ ویژه مسافران و همسفران نمایندگی حافظ با نگهبانی مسافر حمید رضا و استادی ایجنت محترم نمایندگی مسافر جعفر و دبیری مسافر رضا با دستور جلسه چگونه از تعطیلات خود استفاده کنیم و تولد هفتمین سال رهایی مسافر جعفر در روز شنبه مورخ ۲۶ اسفند ماه سال ۱۴۰۲ رأس ساعت ۱۶ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

خداوند را شکر می‌کنم که یکبار دیگر توفیق حاصل شد تا در این جایگاه قرار بگیرم و خدمت کنم از همه خدمتگزاران نمایندگی حافظ سپاسگزاری می‌کنم ،جلسه امروز ما دارای دو بخش است قسمت اول دستور جلسه و در ادامه تولد هفتمین سال رهایی مسافر جعفر که در زمان خود به آن می‌پردازیم.
ماه رمضان برای اعضای کنگره ۶۰ از اهمیت بالایی برخوردار است و مانند رفتن به خانه خود می‌باشد، مرزبانان محترم از دیشب در شعبه حضور داشتند به همگی خدا قوت عرض می‌کنم، به آشپز امسال مسافر حمید از لژیون دوم هم خدا قوت عرض می‌کنم همچنین به راهنمایان محترم نمایندگی برای رهایی های امروز تبریک می‌گویم، دوستانی که برای حمایت اقدام می‌کنند این نکته را توجه کنند فقط حمایت با کارت یا به صورت نقدی انجام می‌شود مسافران و یا همسفران از آوردن اقلام مورد نیاز برای افطاری لطفاً خودداری کنند چون نمی‌توانیم این اقلام را قبول کنیم.

در مورد دستور جلسه که از تعطیلات خود چگونه استفاده کنیم، در دوران مدرسه و تحصیل همیشه این سوال از ما پرسیده می‌شد که تعطیلات خود را چگونه سپری کردید ولی در آن مقطع آموزشی نبود ولی در کنگره ۶۰ ابزار آن داده‌ شده است تا ما بتوانیم به خوبی از آن استفاده کنیم، ما در کنگره تعطیلات نوروز و تعطیلات تابستان را داریم و این دارای دو پیام است یکی برای خدمتگذاران هر شعبه که استراحتی انجام دهند و سفر دومی ها هم می‌توانند با یک برنامه ریزی سفر خوبی را در کنار خانواده داشته باشند و قسمت دوم پیام سفر اولی‌ها هستند که مانند رفتن به جنگ است تا اگر می‌خواهد از آن گذرگاه‌های سخت عبور کند بایستی در این مدت کوله بار خود را از آموزش‌های کنگره پر کرده باشد و اگر در این جنگ پیروز شود صعود خود را رقم زده است ولی اگر پیروز نشود سقوط خواهد کرد، قطعآ آنهایی بعد از تعطیلات سقوط می‌کنند که فرمانبردار خوبی نیستند و آموزش‌ها را نتوانسته‌اند کاربردی کنند.
جناب مهندس همیشه میفرمایند که ما بایستی به طبیعت نگاه کنیم و از آن درس بگیریم با نگاه کردن به درخت خشکی که در فصل بهار شکوفه زده و تبدیل به میوه می‌شود یک سفر اولی می‌تواند از این الگو بگیرد اگر یک سفر اولی آموزش‌های خوبی در کنگره گرفته باشد از این الگو به خوبی استفاده می‌کند و این باعث فکر کردن درست او می‌شود‌ ، لازمه این تعطیلات حتمآ سفر رفتن نیست همین که بتوانید در کنار خانواده خود لحظات خوبی را سپری کنید بهترین نوع استفاده از تعطیلات است و همسفران هم بایستی در این روزها بهترین بستر را برای مسافر خود محیا کند تا او را از تنش‌ها دور نگه دارند.
ما در تعطیلات عید هیچ ارتباطی با همدیگر نداریم حتی در صفحات مجازی و بهترین پل ارتباطی ما همین سی دی های جناب مهندس دژاکام است و باعث وصل ماندن ما به کنگره می‌باشد امیدوارم از تعطیلات خود بهترین استفاده را ببرید و در آخر هم ماه مبارک رمضان را به همه دوستان خصوصأ همسفران نمایندگی حافظ تبریک می‌گویم .

درباره قسمت دوم دستور جلسه تولد هفتمین سال رهایی مسافر جعفر باید بگویم آقا جعفر تا به حال در خدمت راهنمایان زیادی بوده به راهنمایان ایشان و مسافر رحمت تبریک می‌گویم به آقا فرشید تبریک می‌گویم به آقای علی بختیاری تبریک می‌گویم قطعأ هر عزیزی که وارد کنگره ۶۰ می‌شود از تعادل خوبی برخوردار نیست و با کوله باری از غم و اندوه و تاریکی وارد می‌شود و وقتی به سفر دوم می‌رسد و در حال خدمت است و از حال خوبی برخوردار است این نشان دهنده یک سفر خوب و آموزش گرفتن درست و ساخت ریشه‌های محکم در سفر اول است.
تبریک می‌گویم به همسفر ایشان به راهنمای همسفرشان و همه عزیزانی که در این جشن حضور پیدا کرده‌‌اند امیدوارم این تولدها بهترین پیام را برای همه‌ی ما داشته باشد و برای آقا جعفر عزیز هم آرزوی موفقیت می‌کنم ،همیشه ما باید قدر دان داشته‌های خود باشیم و به نداشته‌ها فکر نکنیم.
ممنونم که به سخنان بنده توجه کردید.

اعلام سفر مسافر جعفر:

سلام دوستان جعفر هستم یک مسافر.
آخرین آنتی‌ایکس مصرفی شیره و تریاک مدت یازده ماه و ۲۰ روز سفر کردم با متد dst داروی ot با راهنمایی آقای علی بختیاری، در حال حاضر ۷ سال و یک ماه و بیست روز است که با دستان پر مهر جناب مهندس از دام اعتیاد آزاد و رها هستم رشته‌ی ورزشی در کنگره باستانی.

آرزوی مسافر جعفر:

بنده آرزو می‌کنم که کنگره ۶۰ جهانی شود تا همه انسان‌ها بتوانند از این علم که لازمه‌ی درست زندگی کردن است استفاده نمایند.

خلاصه سخنان مسافر جعفر:

آنچه باور است محبت است و آنچه نیست ظروف تهیست.
خداوند را شکر می‌کنم که در این جایگاه قرار گرفتم از راهنمایان خودم تشکر می‌کنم از گروه مرزبانی و ایجنت محترم و همه عزیزانی که تدارک این جشن را دیدند و در کنار ما حضور دارند سپاسگزاری می‌کنم، امیدوارم طاعات و عبادات همه مسافران و همسفران در ماه مبارک رمضان قبول درگاه خداوند باشد، پیشاپیش فرا رسیدن عید نوروز را به همه عزیزان تبریک میگویم و امیدوارم سالی پر از خیر و برکت در پیش داشته باشند.

بنده در زمان مصرف مواد مخدر حال بسیار بدی داشتم و مانند همه مصرف کنندگان تعادل روحی نداشتم به یاد دارم که من برای کارکردن سال ۸۵ به عسلویه سفر می‌کردم رفت و برگشت را با هواپیما می‌رفتم و داخل فرودگاه مواد جاسازی می‌کردم تا زمانی که برمی‌گردم آن را مصرف کنم تا به خانه برسم چون ترس زیادی از خماری در من وجود داشت و با اینکه می‌توانستم تا خانه برسم ولی اول مواد مصرف می‌کردم و بعد به سمت خانه حرکت می‌‌کردم.
در زمانی که کارمان در عسلویه تمام شد، کارفرمای من از آنجایی که می‌دانست من مصرف کننده مواد هستم با گرفتن امضاء در کاغذ از من و از این طریق حق و حقوق من را نداد و بخاطر اینکه من مصرف کننده بودم از من سوء استفاده کرد چون من تعادل نداشتم و هرکسی با دیدن حال من متوجه میشد که من اعتیاد دارم و فرد مصرف کننده مواد قادر به دفاع کردن و دریافت حق خود نیست.
من بعد از مدتی با کنگره ۶۰ آشنا شدم که آن زمان در شعبه آزادی بودیم وقتی که رفتم جلوی درب با استقبال گرم مرزبان آنجا روبه رو شدم که از من پرسید چه‌ کاری داری و من گفتم میخوام ببینم چه خبر است و در این مکان چه کاری انجام می‌گیرد ، با صحبتهای ایشان من علاقه‌مند و جذب کنگره ۶۰ شدم پیش خودم گفتم من مدت زیادی در إنجیوهای دیگر بودم ولی چیزی جز حال بدی نداشتم‌، موقع انتخاب راهنما شد که بنده آقا رحمت را انتخاب کردم ایشان زحمت زیادی برای من کشیدند ،بعد از سفر ایشان از کنگره رفتند و من مجبور به انتخاب راهنمای دیگری شدم که آقا فرشید را انتخاب کردم که ایشان هم در زمان کرونا رفتند و باز هم ناچار به انتخاب راهنمای دیگری شدم که آقای علی بختیاری را انتخاب کردم و از آقای بختیاری تشکر می‌کنم چون ایشان زحمت زیادی برای بنده کشیدند و از ایجنت نمایندگی هم سپاسگزاری می‌کنم زیرا زمانی که مرزبان بودم مدتی را در خدمت ایجنت شعبه آقا جعفر بودم.
من در کنگره زندگی دوباره را دریافت کردم انرژی خوبی از بودن در شعبه دارم و همیشه قدردان کنگره ۶۰ خواهم بود از همسفر خودم تشکر می‌کنم که در این راه مرا کمک کردند، از راهنمای همسفرم خانم مدینه تشکر می‌کنم زحمت زیادی را برای من و همسفرم کشیدند.
در کنگره همه تلاش می‌کنند تا یک نفر به تعادل و حال خوب برسد از همه عزیزانی که خدمت می‌کنند تا ما به حال خوب برسیم تشکر می‌کنم ممنون از اینکه به صحبتهای من توجه کردید از همه شما متشکرم.

خلاصه سخنان راهنمای همسفر خانم مدینه:

خداوند را شکر می‌کنم که در این جایگاه قرار گرفتم تا تولد ۷ سال رهایی مسافر جعفر را به خود او و خانواده محترمشان تبریک بگویم از ایجنت‌ محترم نمایندگی و همه عزیزانی که زحمت می‌شکند تا این تولد ها به این زیبایی برگزار شود سپاسگزاری می‌کنم‌.
من هم به نوبه‌ی خودم فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را به همه عزیزان حاضر در شعبه و اعضای کنگره ۶۰ تبریک میگویم و پیشاپیش سال جدید را خدمت همه عزیزان تبریک عرض می‌کنم امیدوارم سال خوبی را پیش رو  داشته باشید.
تولد ۷ سال رهایی آقا جعفر را به راهنمایان ایشان تبریک می‌گویم ، همسفر آقا جعفر خانم مقدسه در سفر دوم آقا جعفر وارد شعبه شدند و ایشان هم با حال بدی وارد لژیون بنده شدند.
از نظر سی دی نوشتن سواد کمی داشتند و با مشکل مواجه بودند ولی خداراشکر به مرور زمان داشتند مرتب سی دی های خود را می‌نوشتند و در مسیر دریافت آموزش‌های کنگره قرار داشتند ولی در زمان کرونا به دلیل نبود کارگاه‌های آموزشی ایشان نتوانستند سواد لازم را کسب کنند.
در ادامه ایشان توانستند عضو لژیون سردار شوند و با گوش کردن سی دی ها و توضیح دادن داخل لژیون حال خوبی را دریافت می‌کنند امیدوارم این رهایی برایشان پایدار باشد و این آرامش در زندگیشان همیشه برقرار باشد و بهترین ها را برایشان آرزو می‌کنم ممنون که به صحبتهای بنده توجه کردید.

آرزوی همسفر:

من آرزو می‌کنم که شعبه‌‌ای در استان همدان و در شهر تویسرکان احداث شود زیرا برای جوانان آن منطقه ضروری است.

خلاصه سخنان همسفر:

بنده هم خداوند را شکر می‌کنم که در این جایگاه قرار گرفتم و در کنار شما عزیزان هستم ، به استاد جلسه، نگهبان جلسه و دبیر جلسه هم خدا قوت عرض می‌کنم و از جناب مهندس و خانواده محترمشان تشکر می‌کنم،از همه عزیزانی که در این جشن حضور دارند کمال تشکر و قدردانی را دارم همچنین از راهنمای خودم خانم مدینه تشکر می‌کنم ایشان زحمت زیادی برای من کشیدند و برای من مثل خواهر بودند چون زمانی که وارد کنگره شدم حال من از مسافرم خرابتر بود و هیچ چیزی برای من معنایی نداشت و این کنگره ۶۰ و آموزش‌های راهنمای محترمم بود که من توانستم حال خوبی را دریافت کنم و از زاویه جدیدی به زندگی نگاه کنم از راهنمایان مسافرم تشکر می‌کنم، از گروه مرزبانی و ایجنت محترم همسفران نیز تشکر و سپاسگزاری می‌کنم و این حال خوب و آرامش را مدیون زحمات همه عزیزان هستیم همچنین از خانم خدیجه که مدتی در خدمت ایشان بودم ممنونم و از تک تک دوستان آموزش گرفته‌ام ما برای دریافت آموزش‌های کنگره باید به سفر دوم ادامه دهیم تا به آرامش درونی برسیم.

من تا زمانی که مسافرم پیشنهاد داد که به کنگره بیایم از مصرف او بی خبر بودم از مسافرم تشکر می‌کنم که اجازه دادند تا به کنگره بیایم و از آموزش‌های کنگره استفاده کنم پیشاپیش عید نوروز را به همه تبریک میگویم و امیدوارم هر روزشان بهتر از روز قبل باشد ممنونم که به صحبتهای من توجه کردید.

کسی می تواند از غریزه به مال و دنیا و نفس آزاد شود که به عشق عظیم‌تری رسیده باشد و به نیروی وسیع‌تر و عمیق‌تری دست یافته باشد .

رهایی از مواد مخدر مسافر محمد علی لژیون سوم راهنمای محترم مسافر حیدر

رهایی از مواد مخدر مسافر شاهرخ لژیون پنجم راهنمای محترم مسافر داود.
رهایی از مواد مخدر مسافر فرامرز لژیون ششم راهنمای محترم مسافر حمیدرضا.
رهایی از سیگار مسافر ایرج و مسافر جلال از لژیون ویلیام پارک حافظ راهنمای محترم مسافر میثم.

تهیه و تنظیم مرزبان خبری مسافر محمد
تایپ و ویرایش مسافر حسن لژیون پنجم و مسافر ایرج لژیون یکم
عکس و بارگزاری مسافر مهدی لژیون ششم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .