English Version
English

لژیون سردار یعنی کمک به رشد کنگره

لژیون سردار یعنی کمک به رشد کنگره

نهمین جلسه از دور دوم سری جلسات آموزشی لژیون سردار به نمایندگی شعبه سنقر با استادی مسافر حسن ، نگهبانی مسافر حسنعلی و دبیری مسافر بهرام با دستور جلسه « نقش خدمت مالی در دست آوردهای علمی کنگر60 » روز یکشنبه 20 اسفند ماه 1402 ساعت 15 آغاز به کار نمود.



خلاصه سخنان استاد: سلام دوستان حسن هستم یک مسافر. از نگهبان لژیون سردار ممنونم که به من فرصت دادند تا در این جایگاه خدمت کنم و آموزش بگیرم. من اوایل سفر به دلیل مشکلات مادی نمی‌توانستم در لژیون سردار شرکت کنم اما به‌مرور که به اهمیت این موضوع پی بردم به عضویت لژیون سردار درآمدم تا در این کار عظیم شریک باشم. آقای مهندس فرمودند اگر یک سازمان دارای نیروی انسانی و منابع آموزشی باشد ولی منابع مالی ضعیف داشته باشد رشد نخواهد کرد و به قول آقای مهندس بی‌مایه فطیر است.



آقای مهندس با همین کمک‌های مالی اعضا توانسته‌اند مقالات علمی زیادی در رابطه با درمان بیماری‌های لاعلاج به دانشگاه‌های معتبر دنیا ارائه و با استفاده از امکانات آن‌ها آزمایش‌ها و تحقیقات علمی مهمی را انجام داده‌اند. هرچقدر پایه‌های مالی کنگره قوی‌تر باشد این سیستم به هدفش نزدیک‌تر خواهد شد زیرا کنگره برای انجام فعالیت‌های خودش از هیچ سازمان و ارگانی کمک دریافت نمی‌کند و تمام هزینه‌های آن توسط اعضا تأمین می‌گردد. امروز دستاوردهای علمی کنگره در دنیا شناخته‌شده و قابل‌اثبات است. و ما وظیفه‌داریم در حد توانمان در جهت تقویت پایه‌های مالی کنگره تلاش و کوشش کنیم. از اینکه به صحبت‌های من گوش دادید از همه شما سپاس گذارم.

تدوین و بارگزاری: مسافر رضا

عکس: مسافر محمدرضا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .