English Version
English

تعطیلات نوروز تمرینی برای گذرگاه‌های سخت

 تعطیلات نوروز تمرینی برای گذرگاه‌های سخت

«به‌نام نامی اولین عاشق که اوست

آنچه باور است محبت است و آنچه نیست، ظروف تهی است.»

سلام دوستان وجیهه هستم همسفر ناصر
ما در زندگی باید یاد بگیریم از هر چیزی چطوری استفاده کنیم که برای ما مفید بوده و حال خوش همراه داشته باشد.
باید برای هدف‌هایی که داریم، تلاش کنیم و از همین زندگی که داریم لذت کافی را ببریم، از امکاناتی که در اختیار ما قرار گرفته، به خوبی استفاده کنیم.
یکی از مواردی که باید استفاده بهینه از آن را یاد بگیریم همین تعطیلاتی است که پیش رو داریم که فرصت خوبی است، برای این‌که به خودمان استراحت بدهیم؛ ما می‌توانیم در کنار خانواده باشیم و از این کنار هم بودن لذت ببریم.
سعی کنیم در این تعطیلات به جسم خود آرامش بدهیم و ذهنمان را از افکار منفی خالی کنیم؛ تلاش کنیم بیشتر وقت خودمان را در کنار خانواده باشیم.
این تعطیلات هم مانند سایر مسائل یک صور آشکار دارد و یک صور پنهان؛ در صور آشکار هدف استراحت خدمتگزاران کنگره و دادن فرصت برای رسیدگی به امور شخصی و خانوادگی آنها است؛ ولی در صور پنهان تعطیلات بزرگترین کمک به سفر اولی‌ها است که وارد جنگی تمام عیار می‌شوند و باید از گذرگاه‌های سختی عبور کنند و اگر توانستند و موفق شدند به روایت از وادی دوم، انسانی کارآزموده و رها خواهند شد؛پس تعطیلات نوروز، جنگی است که پیروزی در آن باعث صعود و شکست در آن باعث سقوط فرد مسافر می‌شود.
امید است همه ما، مخصوصاً سفر اولی‌ها با شناخت تهدیدها، فرصت‌های نوروز و استفاده حداکثر از ابزارهایی که در اختیارمان قرار دارد، بتوانیم از این فرصت برای ساخته شدن خود، استفاده کنیم و بعد از تعطیلات با عزت و سربلندی در کنگره حاضر بشویم.
ان‌شاء الله که تعطیلات خوبی را پیش رو داشته باشیم؛ بهترین‌های الله برای همه اتفاق بیفتد.
متشکرم

سپاس از برداشت همسفر وجیهه عزیز و همراهی شما یاران

---------------------

نویسنده و تایپ: همسفر وجیهه، رهجوی همسفر فاطمه (لژیون نهم)

ویراستار: همسفر نرگس، رهجوی راهنما همسفر نجمه (لژیون دوازدهم) و همسفر معصومه، رهجوی راهنما همسفر معصومه (لژیون یک)

همسفران نمایندگی شفا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .