English Version
English

عضویت لژیون سردار؛ تحول بزرگ در زندگی

عضویت لژیون سردار؛ تحول بزرگ در زندگی

«به‌نام خداوند بخشنده و مهربان»

سخنان ماندگار مهندس دژاکام: «اگر بدانیم که هستان، جایشان را به نیستان، که هست خواهند شد، می‌دهند؛ همه قضایا متفاوت خواهد شد.»

«بیا تا گل بر افشانیم و می در ساغر اندازیم
فلک را سقف بشکافیم و طرحی نو در اندازیم»

دوستان جمع عشق و محبت، نگاه مهربان‌تان را به خواندن دلنوشته صمیمی و آموزنده همسفر عفت عزیز (لژیون دهم) عضو لژیون سردار ۱۴۰۲، دعوت می‌نماییم.

 

سلام دوستان عفت هستم همسفر جلیل
خداوند در قرآن می‌فرماید: کسی که اموال خود را انفاق می‌کند، همانند دانه‌ای است که از آن هفت خوشه بروید و در هر خوشه صد دانه باشد؛ یعنی اگر ما در زندگی خود چیزی را می‌بخشیم صد برابر آن، از طرف خدا به ما برگردانده می‌شود.
ما در کنگره یاد گرفتیم که پس انداز کردن برای همه انسان‌ها یک ضرورت است و تنها توشه برای جهان دیگر، همین یاری و کمک به دیگران است؛ پس چه بهتر که این توشه را در این جا بدست آوریم.
وقتی فکر کردم و دیدم آرامش امروز خودم و عزیزانم را با هیچ سرمایه‌ای نمی‌توانم مقایسه کنم و با پرداخت بالاترین مبالغ نمی‌توانم جبران کنم؛ تصمیم گرفتم در لژیون سردار عضو شوم؛ با عضو شدن در لژیون سردار نباید منتظر برگشت این پول باشیم؛ خودم سال گذشته که مسافرم عضو لژیون سردار شد، بازتاب این عمل را در زندگی‌ام دیدم.
پارسال بعداز این که مسافرم در لژیون سردار عضو شد؛ موفق شد پولی را که از کسی می‌خواست و چندین سال نتوانسته بود بگیرد، پس بگیرد و با این وجود تحول بزرگی در زندگی ما ایجاد شد و من همان جا نیت کردم که سال بعد عضو لژیون سردار شوم؛ در طول این یک‌سال که نیت عضو شدن در لژیون سردار را داشتم، انگار یک بار سنگین را بر دوش می‌کشیدم و امسال با گذاشتن این بار سنگین، یک حس و حال عجیبی پیدا کردم که تا به حال این حس و حال را تجربه نکرده بودم؛ اگر این سیستم کنگره۶۰، را تقویت کنیم خداوند در تمام سطوح به ما کمک خواهد کرد و ما روی آرامش و لطف را می‌بینیم و من با تمام وجود این را در زندگی‌ام، تجربه کردم.

 

نويسنده  و تایپ: همسفر عفت، رهجوی راهنما همسفر زهرا (لژیون دهم)

ارسال: همسفر اعظم، رهجوی همسفر اعظم

همسفران نمایندگی شفا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .