English Version
English

کنگره در مسیر درمان سرطان و بیماری‌های لاعلاج است

کنگره در مسیر درمان سرطان و  بیماری‌های لاعلاج است

یازدهمین جلسه از دوره چهارم جلسات لژیون سردار ویژه مسافران کنگره ۶۰ نمایندگی لویی پاستور با استادی مسافر علی‌رضا، نگهبانی کاندیدای پهلوانی مسافر جمشید و دبیری راهنما مسافر سعید با دستور جلسه «نقش خدمت مالی در دستاوردهای علمی کنگره» در روز دوشنبه 21 اسفندماه ۱۴۰۲ در ساعت ۱۹:30 آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان علی‌رضا هستم مسافر. در ابتدا شاکرم از خداوند؛ تشکر می‌کنم از جناب مهندس و استادان ایشان و استاد سردار که امروز برای من این اجازه صادر شد و این فرصت به من داده شد تا در این جایگاه خدمت کنم.
من بهار سال گذشته در لژیون سردار نشسته بودم که یک تفاوتی در این لژیون احساس کردم و از آن زمان علاقه داشتم که در این لژیون خدمت کنم. من در کنگره این را آموختم که اندازه ما در طول زمان باید تغییر کند و این اندازه زمانی تغییر می‌کند که یک مسافر بعد از سفر اول خدمت کند. در کنگره 60 خدمت مالی می‌تواند باعث حرکت افراد شود. چه‌چیزی بهتر از خدمت مالی؟
من در سایت نگاه می‌کردم که آقای ویلیام به جناب مهندس گفته بودند: «اینکه کنگره از لحاظ مالی روی پای خود ایستاده، ویژگی منحصر به فرد آن است». این دستاورد بزرگی برای کنگره می‌باشد. من وقتی جلسات روز چهارشنبه را گوش می‌دهم، می‌شنوم که جناب مهندس از کارهای علمی که در حال انجام آن هستند سخن می‌گویند؛ ایشان از درمان بیماری‌هایی حرف می‌زنند که تا به امروز کسی راجع به آن صحبت نمی‌کرد چون تمام مسیر‌ها برای درمان آن‌ها به بن‌بست خورده بود، بیماری‌هایی نظیر سرطان، ام اس و ...



جناب مهندس امروز جزو انجمن کَنسِر آمریکا هستند. این دستاورد بزرگی برای کنگره 60 و من مسافر می‌باشد. من در کنگره سفر کردم، به رهایی رسیدم و الان در سفر دوم هستم چون من الگویی دارم مانند جناب مهندس، ایشان این مسیر را رفتند، رها شدند و به من کمک کردند تا من هم رها شوم. حال امروز ایشان در حال رفتن مسیر درمان بیماری‌های لاعلاج هستند و من هم می‌توانم در این مسیر به ایشان کمک کنم، به نوعی ایشان را همراهی و کمک کنم تا این بیماری‌ها به وسیله کنگره 60 درمان شود، کمک کنم تا این مسیر به نتیجه برسد.
جناب زرکش می‌گفتند: «ما از سَر کارمان طوری خودمان را به کنگره می‌رسانیم که گویی کسی ما را صدا می‌زند.» این صدا و این اتفاق در لژیون سردار رخ می‌دهد و ما مسافران باید به این ندا پاسخ دهیم. من مسافر می‌توانم مبلغی را کمک کنم تا این دستاورد به وسیله کنگره 60 به دست بیاید و آن زمان است که من هم سهمی در این مسیر دارم. اینکه من می‌توانم به کنگره خدمت مالی کنم بسیار جای خوشحالی و امیدواری دارد و واقعاً برای من باعث افتخار است. من وقتی در منزل از درمان اعتیاد خود در کنگره 60 صحبت می‌کنم، به اطرافیان می‌گویم: ببینید کنگره چه می‌کند! کنگره در مسیر درمان سرطان و ام‌اس است. این برای من باعث افتخار است. من امیدوارم بتوانم در مسیر کنگره و در مسیر خدمت مالی ثابت قدم باشم. من امسال برای جایگاه پهلوانی به جناب مهندس درخواست دادم ولی ایشان قبول نکرد. امیدوارم این اجازه برای من صادر شود و من بتوانم خدمت بیشتری در مسیر موفقیت کنگره و بیشتر شدن دستاوردهای آن داشته باشم.
 

تایپ، عکس و ارسال: مسافر رضا، عضو لژیون سردار

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .