English Version
English

سپیدی صبحِ زندگی

سپیدی صبحِ زندگی

به‌نام نامی اولین عاشق که اوست

آنچه باور است محبت است و آنچه نیست، ظروف تهی است.

خطابه سوم : زنجیره‌های عشق

استاد رعد: انسان بودن؛ یعنی سپاس از هستی؛ از قدرت مطلق؛ یعنی وادی چهاردهم

سلام دوستان فهیمه هستم همسفر
قبل ورودم به کنگره روزهای سختی را می‌گذراندم و امیدی به زندگی نداشتم، غرق در ناامیدی، نفرت، کینه، دشمنی، خشم، حقارت و خیلی مسائل دیگر بودم؛ سعی می‌کردم از این حالت خارج شوم، ولی به نتیجه نمی‌رسیدم! تا این‌که به خواست خداوند مهربان به واسطه مسافرم با کنگره۶۰، آشنا شدم؛ از همان لحظه اولی که وارد کنگره شدم، انرژی خوبی دریافت کردم؛ من برای درمان مسافرم آن‌جا رفته بودم! ولی بی‌خبر از آن‌چه در ادامه در زندگی‌ام رقم خواهد خورد.

کم‌کم در جریان آموزش‌ها قرار گرفتم، کتاب و سی‌دی‌های جناب مهندس راه را برایم نمایان می‌کرد و با راهنمایی‌های راهنمای عزیزم بندها و گره‌هایی که به خود زده بودم را توانستم کم‌کم و به مرور زمان باز کنم و آن‌همه نفرت و کینه تبدیل به عشق و محبت شد؛ آن‌هم در پرتو شناخت و آگاهی که من از کنگره کسب کردم.
دانستم اگر بخواهم عشق خداوند را داشته باشم، اول باید عشق به مخلوقینش را داشته باشم؛ عشق به گیاهان، حیوانات و انسان‌ها، حتی اگر دشمنی با من را داشته باشند! چون آن‌ها به نوعی آموزگار من هستند و در کل عشق به هستی. پس سعی کردم دانش و آگاهی خود را در این زمینه بالا ببرم و همه این‌ها در پرتو آموزش‌های کنگره، سخنان جناب مهندس و استاد امین عزیز برایم کم کم محقق می‌شود.

امروز صبح که از خواب بیدار می‌شوم و سپیدی صبح، صدای آواز پرندگان، صدای رفت و آمد ماشین‌ها و آدم‌ها، صدای جیغ و فریاد بچه‌ها هنگام بازی کردن و... را که می‌شنوم و می‌بینم، لذت می‌برم؛ همه این‌ها قبلا برایم عذاب‌آور بود! من واقعاً در دنیای تاریکی بودم و این جمله را با گوشت، پوست و استخوان لمس کردم که انسان تاریکی‌ها را تجربه می‌کند تا به عظمت روشنایی‌ها پی ببرد، تا این اضداد نباشند، انسان چیزی دریافت نمی‌کند.

خداوند را شاکر و سپاسگزارم که در این بُعد از حیات، این بستر را برایم فراهم کرد که بتوانم آموزش بگیرم، البته در جهت آرامش روح، جسم و جانم و باز این فرصت را در اختیارم قرار داد تا بتوانم عشق مخلوق به مخلوق را تجربه کنم تا شاید روزی به عشق خالق نزدیک شوم.
ممنون از همراهی عزیزان با عشق

سپاس از برداشت راهنما همسفر فهیمه عزیز و همراهی شما یاران

---------------------

نویسنده و تایپ: راهنما همسفر فهیمه (لژیون هشتم)

ویراستار: همسفر نرگس، رهجوی راهنما همسفر نجمه (لژیون دوازدهم) و همسفر معصومه، رهجوی راهنما همسفر معصومه (لژیون یک)

تدوین عکس، ارسال: همسفر اعظم، رهجوی راهنما همسفر اعظم

همسفران نمایندگی شفا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .