English Version
English

حسِ خوش رهایی؛ 1402/12/16

حسِ خوش رهایی؛ 1402/12/16

«یاد الله در هر جا، یاد خود از قطره به اقیانوس است.»

و هر یک از این رهایافتگان، پرنده‌ای خواهند شد؛ که از ناباوری مطلق به باور واقعی دست خواهند یافت؛ در نتیجه وجود آن‌ها مانند غرش رعد خواهد بود.

در سپاس از این عملِ بسیار عظیم شُکر، شُکر، شُکر

رهایی همسفران وادی عشق و ۳۰ سی‌دی سفر دوم، از نمایندگی شفا و دریافت گل رهایی از دستان پر عشق مهندس دژاکام عزیز، چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ مبارک باد...

سلام دوستان نرگس همسفر حسن
مسافر من با بیش از ۲۳ سال تخریب با انواع آنتی ایکس‌ها وارد کنگره شدند، مدت سفر اول ۱۰ ماه و ۲۳ روز، به راهنمایی آقا کریم ‌و راهنمای خوب خودم خانم مریم ابراهیم زاده و هم اکنون ۶ سال و ۸ ماه و ۱۶ روز هست که از تاریکی اعتیاد مسافرم آزاد و رها هستیم.

«آنچه باور است محبت است و آنچه نیست ظروف تهی‌ست»
خیلی خیلی خوشحالم که در چنین روزی و با چنین دستور جلسه‌ای «وادی ۱۴ و تاثیر آن روی من» توانستم خدمت آقای مهندس دژاکام که خودِ ایشان سر منشا مهر، محبت و عشق در کنگره  هستند؛ ۳۰ سی‌دی خودم را ارائه کنم؛ واقعاً برای انجام این عمل، هزاران بار خداوند را سپاس و قدردانم.
همین‌طور که می‌دانید بعد از فرم  ۴۰ سی دی؛ تماما آموزش و تمرین برای رسیدن به روشنایی‌ها و عبور از گذرگاه  سخت و دشوار، نوشتن سی‌دی‌های، وادی یازده تا چهارده و تعدادی از سی‌دی‌های استاد امین و تکرار و مرور آنها برای من همسفر، به قولی یک توفیق اجباری و خالی از لطف نبود که نصیبم شد و این مطالب آموزنده‌ای را دوباره به من نرگس یادآوری کرد و خوشحالم از این بابت که می‌توانیم آموزش‌های کنگره را به عنوان چراغ راه خودمان قرار بدهیم و از زندگی بهتربن استفاده و بهره را ببریم و همیشه حال خوش را تجربه کنیم؛ این حس و حال ناب را برای همه عزیزان آرزومندم.
ممنون از توجه شما عزیزان

  

سلام دوستان زهرا هستم همسفر محمدرضا، تخریب مسافرم ۲۳ سال، آنتی ایکس مصرفی ۳ گرم شیره کشیدنی، ۱۰ ماه و ۱۸ روز سفر کردیم به روش دی اس تی، داروی درمان شربت اوتی، ورزش مسافرم پیاده‌روی، ورزش خودم ایروبیک، راهنمای مسافرم آقا اسماعیل لژیون ۸ شفا، راهنمای خوبم خانم نرگس لژیون ۵ شفا، به لطف خدا و دستان پرمهر آقای مهندس امروز چهارشنبه شانزده اسفند ماه ۳ ساعت هست که آزاد و رها هستیم.

خداوند را برای انجام این عمل عظیم  هزاران بار شکر، شکر، شکر
واقعاً حس و حال بی‌نظیری تجربه کردم؛  امیدوارم همه سفر اولی‌ها این حال خوش من و مسافرم را تجربه کنند و به رهایی برسند؛ مدت‌ها منتظر این لحظه با شکوه رهایی بودم؛ این‌قدر در آکادمی انرژی بالا بود، نمی‌توانستم حرف بزنم؛ احساس سبکی می‌کردم و خیلی خیلی شکر می‌کنم؛ واقعا دیدن و صدای  آقای مهندس به من آرامش داد؛ شور و حال آکادمی خیلی زیاد و ازدحام جمعیت باورنکردنی بود که باعث شده جلسه برگزار نشود از وجود جناب مهندس و محبت ایشان وادی ۱۴ را حس کردم.
از خدای بزرگ برای همه بهترین‌ها را آرزو دارم.
پیشاپیش عید نوروز و ماه مبارک رمضان را به همه تبریک می‌گویم.

سلام دوستان نرگس هستم همسفر علی
مسافر من با بیش از ۲۰ سال تخریب وارد کنگره شدند، آخرین آنتی‌ایکس مصرفی ۳ گرم شیشه، به مدت ۱۰ ماه نیم سفر کردند، به روش DST، داروی درمان شربت اوتی، با راهنمای خوبشان جواد آقای رأفتی از لژیون ۱۱ شفا، راهنمای خوب خودم خانم زهرا عزیزم از لژیون دهم شفا، ورزش مسافرم والیبال، ورزش خودم بدمینتون، الان با یاری خداوند و با دستان پرتوان جناب آقای مهندس ۱ سال و ۱ ماه ۶ روز آزاد و رها هستند، خودم به لطف خداوند و با دستان جناب مهندس ۷ ساعت آزاد و رها هستم.

خدا را شکر خیلی حس خوب و عالی دارم.
امیدوارم همه سفر اولی‌ها، این حس خوب و عالی را تجربه کنند؛این سفر عشق دیدن آقای مهندس خیلی حس و حالم عوض کرد؛ ولی حیف خیلی کوتاه بود! دیدن آقای مهندس بهترین آرزوی من بود، خدا را شکر امروز نصیب من شد؛ سفر خوب و جذاب و شیرینی بود.
خداوند را سپاسگزارم، این سفر را روزی من کرد.
از راهنمای عزیزم خانم زهرا عادلی عزیزم، ممنون و سپاسگزارم که در سفر یار و همراهم بودند.

سلام دوستان ملیحه هستم همسفر مجید
مسافر من با ۲۵ سال تخریب وارد کنگره شدند، آخرین آنتی‌ایکس مصرفی متادون، ۱۴ماه هست سفر می‌کنند به روش DST، داروی درمان شربت OT، راهنمای محترم ایشان آقای جلیل موسوی، ورزش ایشان در کنگره شنا، کمک راهنمای خوب خودم خانم زهرا عزیز، ورزش خودم در کنگره شطرنج، به دستان پر مهر جناب مهندس ۱۰ ساعت آزاد و رها هستم.

ابتدا خدا را شاکرم که من را با کنگره ۶۰ آشنا کرد؛ قبل از ورودم به کنگره روش‌های متعددی برای درمان اعتیاد مسافرم انجام دادیم، ولی متأسفانه بهتر که نمی‌شد هیچ! با مواد بدتری آشنا می‌شد! اما بعد از ورود، متوجه شدم درمان اعتیاد با روش DST بهترین روش هست؛ اولین روزی که به عنوانِ تازه وارد، آمدم جشن تولد یک سال رهایی یکی از اعضا بود و من اصلاً حال خوبی نداشتم و دائم با خودم تکرار می‌کردم، چرا آمدم؟! اما بقیه همه خوشحال بودند، اما امشب خودم هم به همان حسی که بقیه داشتند، رسیدم؛ حسی که اصلاً قابل توصیف نیست و امروز یکی از بهترین روزهای زندگیم بود و بخاطر این اتفاق مهم سجده شکر به جا آورده‌ام‌.
از جناب مهندس واقعا تشکر می‌کنم و امیدوارم بازتاب این عمل خیرشان به زندگی ایشان برگردد؛ از خانم زهرا عزیزتر از جانم، واقعا تشکر می‌کنم که دلسوزانه در حق من مادری کردند؛ همچنین از راهنمای مسافرم آقا جلیل موسوی، کمال تشکر را دارم.
ممنون که به مشارکت من توجه کردید.

«تا باد چنین بادا»

-----------------

ارسال: همسفر اعظم، رهجوی راهنما همسفر اعظم

همسفران نمایندگی شفا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .