English Version
English

رمضان، پاک‌سازی بدن و سلامتی

رمضان، پاک‌سازی بدن و سلامتی

سلام دوستان اشکان هستم یک مسافر.

رمضان در لُغت به معنای گرمای سوزان و شدت حرارت سنگ بر اثر حرارت خورشید است. حرارتی که با آن بدون ایجاد هیچ‌گونه دود، آلودگی و تخریب می‌توان ناپاکی‌ها را از بین برد، این عمل چه زیبا در بدن انسان اتفاق می‌افتد و با روزه گرفتن در طول یک ماه کلیه سلول‌های بیمار، خراب و مضر در بدن سوزانده، بازیافت و مصرف می‌شود. این ابرماشین جسم سرویس سالیانه می‌گردد تا آماده شود یک سال دیگر به‌درستی کار کند و مشکلی نداشته باشد. همان‌طور که آقای مهندس در سی دی اتوفاژی فرمودند: در اثر روزه گرفتن و چیزی نخوردن به مدت بیش از دوازده ساعت بدن جهت انجام فعالیت‌های خود اقدام به بازیافت سلول‌ها و موارد نامرغوب و بی‌کیفیت خود می‌کند.

بدین ترتیب کلیه سلول‌هایی که معیوب هستند و کنار گذاشته شدند را تجزیه کرده و استفاده می‌کند. درنتیجه بدن پاک‌سازی می‌شود و این امر باعث می‌شود از بروز سرطان و بسیاری بیماری‌ها در بدن جلوگیری ‌شود. آقای مهندس دژاکام نیز در ماه مبارک رمضان، با انجام این کار یعنی؛ روزه گرفتن، توانستند اندک‌اندک مصرف مواد خود را منظم و سپس آن را کاملاً قطع کنند و به کشف درمان اعتیاد و روش DST دست پیدا کنند. ماه مبارک رمضان در کنگره بسیار مورداحترام و توجه است، چون سلامتی جسم انسان از اهداف مهم کنگره است؛ زیرا انسان سالم می‌تواند متعادل باشد. همواره مراسم افطاری در کلیه شعب برقرار است. تا هم سپاسگزار خداوند برای این لطفش باشیم و هم به سلامتی جسم اهمیت بدهیم.

تمام اعضای کنگره 60 به هر میزان که می‌توانند در این ماه روزه می‌گیرند و جهت سلامتی جسم خود این کار را انجام می‌دهند؛ یعنی سفر دومی‌هایی که سالم هستند روزه می‌گیرند. افراد بیمار و سفر اولی‌ها که آن‌ها نیز بیمار محسوب می‌شوند و داروی آن‌ها OT است، ضمن مصرف داروی خود و آنچه لازم دارند به اندازه توان خود این عمل را انجام می‌دهند تا آرام‌آرام سلامتی خود را به دست آورند و هرروز توانمندتر و سالم‌تر گردند.

شایان‌ذکر است که کلیه هزینه‌های افطاری توسط اعضای خود شعب پرداخت می‌شود. امیدوارم امسال نیز مانند هرسال رمضان پربرکت و زیبایی را در کنار هم داشته باشیم. در پایان ضمن تشکر از خداوند و آقای مهندس پیشاپیش ماه مبارک رمضان و سال نو را به همه عزیزان تبریک عرض می‌کنم.
تایپ، تنظیم و ارسال: مسافر مصطفی

نمایندگی خواجو

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .