English Version
English

D.sap که کمتر از اوتی نیست

D.sap که کمتر از اوتی نیست

جلسه ششم از دوره سی‌ و دوم سری کارگاه‌های آموزشی عمومی مسافران و همسفران کنگرۀ 60، نمایندگی فردوسی مشهد با استادی کمک راهنمای محترم مسافر احسان  نگهبانی مسافرمهران و دبیری مسافر براتعلی با دستور جلسه «D.SAP» پنجشنبه 11خرداد ماه 1402 رأس ساعت17 شروع به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

کمک راهنمای محترم مسافر احسان
سلام دوستان احسان هستم مسافر، خدا را شاکر هستم بابت فرصت خدمت در این جایگاه و دستور جلسه امروز D.sap است و حتماً باید در جهت آن حرکت کنیم. مسافرانی که در طول سفر اول هستند یا در سفر دوم هستند. در مدت ده سال که من در کنگره هستم فکر نمی‌کنم آقای مهندس دستور جلسه‌ای را دو بار تکرار کنند. آقای مهندس دژاکام در طول این مدت دست آورده‌های زیادی را برای کنگره 60 به ارمغان آوردند، چون همین‌طور که می‌دانید کنگره 60 یک سازمان تحقیقاتی و مردم‌نهاد که بر روی مواد مخدر بر روی انسان فعالیت می‌کند و همواره دارای متدهای جدید درزمینهٔ اعتیاد است کار را پیش می‌برد.

آقای مهندس همیشه می‌فرمایند سه نکته است که من به میراث خود در کنگره به‌جا گذاشته ام؛ اول کتاب 60 درجه، دوم روش درمان دی اس تی، سوم شربت D.sap که کمتر از اوتی نیست ، به دلیل تأثیر گزاری اوتی بر روی سیستم ایکسِ مصرف‌کننده مواد مخدر دچار یبوست می‌شود، اما D.sap بر روی فیزیولوژی جسم تأثیر می‌گذارد و فرد مصرف‌کننده را به بهبودی می‌رساند. در اول راه استاد امین از میوه‌های پاییزه برای تبدیل آن به سرکه نظر دادند و هیچ‌گونه تفکری برای تبدیل آن به دارو نداشتند و زیرا کنگره مکان تحقیق است با آزمایش‌های مختلف و تفکیک محتویات آن به این نتیجه رسیدند که داروی مؤثری برای افراد کنگره است. فرایند تولید دیسپ از بهترین سیب‌های دماوند تهیه می‌شود. فرایند تولید در 11 ماه طول می‌کشد.
در مورد درمان دیسپ انواع مریضی‌ها، کبد چرب. ریزش مو. دیابت. رفع خستگی و.... در اکثر موارد با کمبود پتاسیم مواجه هستیم. در دیسپ به مقدار زیاد پتاسیم وجود دارد. خیلی ممنون که به صحبت‌های من گوش کردید متشکرم.

 

بوی خوش رهایی 

 

 

 

در ادامه جلسه شاهد برگزاری جشن تولد سومین سال رهایی مسافر اکبر بودیم

 

 

اعلام سفر:

سلام دوستان اکبر هستم مسافربابیش از 23 سال تخریب وارد کنگره شدم. آخرین انتی ایکس مصرفی شیره. مدت 14 ماه سفر کردم به روش دی اس تی باراهنمایی استاد خوبم آقای احسان نهاوندی در سفر اول و آقای احمد اصغری در سفر دوم ورزش در کنگره شنا و پیاده‌روی والان هم به دستان پرمهر جناب مهندس 3 سال و چهل روز است که آزاد و رها هستم.

خلاصه سخنان کمک راهنمای محترم مسافر احسان در مورد مسافر اکبر:

 

سلام دوستان احسان هستم مسافر:

اکبر عزیز زمانی که به لژیون من آمد تخریب زیادی داشت که وقتی پله اول را به اکبر دادم گفت من نمی‌میرم من گفتم نه، چرا؟ گفت اصلاً من باورم نمی‌شود که با این متد وبر نامه بتوانم ترک کنم و ناباوری در تمام لایه‌های وجودی‌اش موج می‌زد و وقتی‌که سفرش شروع شد زبانش باز شد و گفت که من کاروان به عراق می‌بردم و فقط مصرف‌کننده با تقبل بر اینکه موادشان را هم بدهم می‌بردم و چون درک درست سالم نداشت این کار را می‌کرد والان از خدا می‌خواهم چون اکبر خدمتگزار هست به آن جایگاهی که می‌خواهد و لیاقت دارد برسد.

خلاصه سخنان مسافر اکبر:


سلام دوستان اکبر هستم مسافر
من هنگام ورود به کنگره به راهنمای خودم گفتم من به سلطان شیره معروف بودم نمی‌توانم اینجا طاقت بیاورم که آقای نهاوندی گفت: شما دست کمک به‌طرف من دراز کن من کمکت می‌کنم و قول می‌دهم که به حال خوش برسی و وارد سفر دوم بشوی من در سفر دوم پدرم فوت کرد ولی باوجود آقای نهاوندی در کنار ایشان ایستادم و سفرم را تمام کردم کنگره 60 جایی است که باید آنجا صادقانه خدمت کرد و انرژی آن نیز به شما برمی‌گردد و از همسفر خودم که مثل کوه پشت من ایستاد و از کمک راهنمای هم‌سفرم نیز تشکر می‌کنم.

 خلاصه سخنان کمک راهنمای همسفر:


تبریک می‌گویم 3 سال ره‌هایی را به آقای اکبر وهم سفرانشان احیای دوباره این نفس که از آن 3 سال می‌گذرد، کنگره 60 چیزی جز معجزه نیست اولین معجزه شربت اوتی و روش دی اس تی و شربت دیسپ است. امیدوارم همه‌کسانی که می‌خواهند انسان خوبی باشند پا به کنگره بگزارند امیدوارم که به خواسته‌هایشان برسند.

خلاصه سخنان همسفر:


خدا را شاکرم و از جناب مهندس سپاسگزارم که چنین بستری را فراهم کردند تا من بتوانم جشن سه‌سالگی خودم وهم سفرم را جشن بگیرم. من روز اول ورودم حال خرابی داشتم و به اصرار مسافرم به کنگره آمدم وقتی محبت بین این جماعت را دیدم به اینجا جذب شدم و از راهنمای محترمم سپاسگزارم. به نظر من کنگره خیلی بالاتر از بسیاری معابد است و همه مسافران می‌دانند سفر اول چالش‌های خیلی زیادی دارد و از هرکجا که ضعف داشته باشی از همان‌جا امتحان می‌شوی و مسافر من هم از این قاعده مثتثنی نیست و از کمک راهنماهای مسافرم تشکر می‌کنم وانشالله من و مسافرم خدمتگزاران خوبی برای کنگره باشیم.

 

 

تایپ:مسافر روح االله لژیون 11 و مسافر کاظم لژیون 3

تصویر بردار و تنظیم و ارسال خبر: مسافر دانیال

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .