English Version
English

مهم‌ترین خاصیت D.SAP خاصیت ضدعفونی‌کنندگی و ضدالتهابی بودن آن است (نمایندگی آکادمی)

مهم‌ترین خاصیت D.SAP خاصیت ضدعفونی‌کنندگی و ضدالتهابی بودن آن است (نمایندگی آکادمی)

هفتمین جلسه از دوره شصت و سوم کارگاه‌های آموزشی- خصوصی خانم‌های مسافر و همسفر نمایندگی آکادمی، با استادی مسافر خاطره کمک راهنما، نگهبانی مسافر سمانه و دبیری مسافر جمیله، با دستور جلسه "D.SAP" روز یکشنبه 7 خرداد 1402 راس ساعت 14:30 آغاز به کار نمود.

سخنان استاد:
سلام دوستان خاطره هستم یک مسافر.
خوشحالم که امروز هم در خدمت شما عزیزان هستم. دستور جلسه امروز "D.SAP" است و در ادامه سومین سال رهایی خانم جمیله راهنمای تازه واردین را در کنار هم جشن می‌گیریم.
D.SAP یکی از دستاوردهای بزرگ جناب مهندس است؛D  مخفف دژاکام و SAP  به معنای عصاره یا شیره. جالب است که تمام کشف‌های بزرگ جناب مهندس در اثر یک اتفاق ساده و یا آزمون‌وخطا شکل گرفت. مثل روش DST که ایشان می‌خواستند نظمی به مصرف موادشان بدهند، ولی به چه نتیجه شگرفی رسیدند، و یا درمان سیگار که با بیماری ایشان اتفاق افتاد.
D.SAP هم طبق گفته جناب مهندس با یک اتفاق ساده شروع شد. آقای مهندس در هیدج باغ سیبی دارند، روزی با استاد امین آنجا بودند و دیدند سیب‌های زیادی از درختان افتاده و بلااستفاده مانده است. با توصیه استاد امین تصمیم می‌گیرند با سیب‌ها سرکه سیب درست کنند. این کار را انجام می‌دهند و بعد آن را در اختیار اعضای کنگره قرار می‌دهند، و نتیجه شگفت‌انگیز بود! اکثر مصرف‌کنندگان که مشکل یبوست داشتند، با ستفاده از D.SAP مشکلشان حل شد. از آنجا بود که تحقیقات آقای مهندس در مورد این ماده و روند بهبود کیفیت آن شروع شد.
اما D.SAP با سرکه سیب تفاوت‌هایی دارد. سرکه‌های بیرونی معمولاً با سیب‌های خراب و لک‌دار تهیه می‌شود، طی مدت دو تا سه ماه. ولی آقای مهندس D.SAP را از بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات و سیب‌های سالم و بدون لک تهیه می‌کنند، فرآیند تولید آن نیز متفاوت است و حدود یک سال طول می‌کشد. به همین دلیل فعل‌وانفعالات بیشتری در آن رخ می‌دهد و از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار است.
آقای مهندس آن‌قدر به کارشان ایمان داشتند که D.SAP را برای انجام آزمایشات به سازمان بین‌المللی علوم و صنایع غذایی فرستادند. جالب اینکه آنها شگفت‌زده شده بودند که این چه ماده پرخاصیتی است! و حتی آن را جزو گروه موادغذایی دسته‌بندی کردند.
در آزمایشات مشخص شد که D.SAP حاوی شش نوع اسید مفید برای بدن است، ازجمله؛ اسید استیک، اسید لاکتیک و اسید گالیک. همینطور سرشار از املاح مختلفی مانند منیزیم، پتاسیم، فسفر، کلسیم، آهن و ... است، همچنین ویتامین‌های مختلف خصوصا ویتامین‌های گروه B که برای سلامت جسم و سیستم ایمنی بدن بسیار مفید هستند.
آقای مهندس در صحبت‌هایشان گفتند؛ من دو چیز برای شما به یادگار می‌گذارم که آینده علم را متحول می‌کند؛ OT و D.SAP. درواقع OT سیستم شبیه افیونی یا سیستم ایکس جسم ما را بازسازی می‌کند و D.SAP فیزیولوژی و سیستم ایمنی بدنمان را.
مهم‌ترین خاصیت D.SAP خاصیت ضدعفونی‌کنندگی و ضدالتهابی بودن آن است. به همین خاطر بود که دیدیدم در دوران کرونا که تمام مردم جهان مستاصل بودند و مرگ‌ومیرهای بسیاری اتفاق می‌افتاد، ما بدون هیچ مشکلی و با خیال راحت به کنگره رفت‌وآمد می‌کردیم. D.SAP جان ما و عزیزانمان را نجات داد. چندی پیش هم مقاله D.SAP  برای مرکز علمی بیماری‌های ویروسی کویید 19 و آنفولانزا در آمریکا فرستاده شد که بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفت.
در ادامه و در طول این سال‌ها با استفاده افراد از D.SAP، تأثیرات جالب و باورنکردنی زیادی مشاهده شد؛ برای کاهش وزن، درمان واریس، کبد چرب، مشکلات گوارشی و زخم معده، میگرن، عفونت‌ها و بیماری‌های قارچی، مشکلات پوستی و ... به‌خوبی جواب داد. و این اتفاقات جمله معروف آقای مهندس را ثابت می‌کند که؛ "علمی که تجربه شده باشد، سندی است بدون نقص".

سخنان استاد در مورد تولد خانم جمیله:
سومین سال رهایی خانم جمیله عزیز را به خودشان، جناب مهندس، خانم میترای عزیز که راهنمای فعلی‌شان هستند، گروه مرزبانی، ایجنت محترم و تمام اعضا تبریک می‌گویم.
خانم جمیله از شاگردان بسیار خوب و بدون حاشیه من بودند، من هیچ‌وقت هیچ گله و شکایت یا بی‌نظمی و بی‌حرمتی از ایشان ندیدم، همیشه آرام و متین بودند و در چهارچوب قوانین و حرمت‌ها حرکت می‌کردند. شاید این‌طور به نظر می‌رسید که ایشان هیچ مشکلی ندارند و خیلی راحت می‌توانند بیایند و بروند. ولی گاهی اوقات که فشار زیادی رویشان بود، مشکلاتشان را مطرح می‌کردند و متوجه می‌شدم چه نقطه تحمل بالایی دارند. خانم جمیله از آن دسته آدم‌هایی بودند که به دیگران آزاری نمی‌رساندند، اما درگیری‌های درونی زیادی داشتند و به خودشان آسیب می‌زدند.
خانم جمیله معلم بودند و برای اینکه هم بتوانند کارشان را داشته باشند و هم به کنگره بیایند، خیلی جنگیدند و تلاش کردند. و نیرویی که در این مسیر به ایشان کمک کرد، یکی عشق زیادی بود که درونشان داشتند، و دیگری ایمان قلبی که به کنگره و خداوند دارند.
به‌واسطه شغل معلمی، عشق به آموزش و خدمت درون ایشان وجود داشت و دارد، و جمع این‌ها می‌تواند ایشان را به یک راهنمای قوی و توانمند تبدیل کند. چراکه لازمه راهنما شدن، عشق است و علاقه به آموزش گرفتن و خدمت کردن.
خانم جمیله سال گذشته در آزمون کمک راهنمایی قبول شدند، امیدوارم همان‌طور که رهجوی خوبی برای من بودند، رهجوهای عالی و توانمندی پرورش بدهند و رهایی‌ها و تولدهای رهجویانشان را در کنار هم جشن بگیریم.
تنها چیزی که برای یک راهنما مهم است و خستگی را از تنش درمی‌آورد، این است که شاگردانش را در جایگاه‌های خدمتی ببیند، خصوصاً جایگاه راهنمایی. باز هم به ایشان تبریک می‌گویم، می‌دانم آرزوی قلبی‌شان به درمان رسیدن همسرشان است، صمیمانه آرزو می‌کنم امسال به این خواسته‌شان برسند.

خانم جمیله، نام راهنما: خانم خاطره- آنتی ایکس مصرفی: OT- روش درمان: DST- داروی درمان: OT- مدت سفر: 11 ماه و 2 روز- مدت رهایی: 3 سال
سفر سیگار؛ نام راهنما: خانم سونیا- آنتی ایکس مصرفی: سیگار- مدت تخریب: 5 سال- مدت رهایی: ۲ سال و ۱۰ماه

صحبت‌های خانم جمیله:
سلام دوستان جمیله هستم یک مسافر.
از خداوند سپاسگزارم که من را در این جایگاه قرار داد و از تاریکی به سمت نور هدایت کرد. از جناب مهندس بنیان‌گذار کنگره 60 که این امکان را برای درمان ما فراهم کردند بسیار تشکر می‌کنم. از مرزبانان و راهنمایان عزیزم سپاسگزارم؛ راهنمای اولم سرکار خانم پرستو، خانم خاطره عزیز که من را به درمان رساندند و خانم میترا که در حال حاضر راهنمایم هستند.
از مرزبانان عزیز سرکار خانم لاله و سرکار خانم اعظم به خاطر تمام زحماتشان سپاسگزارم. از خانم مونای عزیز سپاسگزارم و از تمام کمک راهنمایان و اعضای کنگره 60 که برای رهایی انسان‌ها تلاش می‌کنند.
خوشحالم که در این جایگاه قرار دارم و جشن سه‌سالگی‌ام برگزار می‌شود. خدا را شکر می‌کنم که در کنگره هستم، امیدوارم از این به بعد هم بتوانم به حرکت در این مسیر ادامه بدهم. از همه شما عزیزان که در جشن من شرکت کردید سپاسگزارم.

آرزو:
آرزوی اول: رهایی همسرم، آرزو می‌کنم به کنگره بیایند و به درمان برسند.
آرزوی دوم: رهایی تمام مصرف‌کنندگان، چه در ایران و چه در تمام جهان، و تأسیس شعب در شهرستان‌های کشورمان و خارج از کشور.

گردآوری و تایپ: مسافر مینا لژیون دوازدهم- نمایندگی آکادمی
ویرایش و ارسال: مسافر خاطره

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .