English Version
English

رمز عبورِ سلامت از تعطیلات، عمل به آموزش‌های ناب کنگره

رمز عبورِ سلامت از تعطیلات، عمل به آموزش‌های ناب کنگره

اولین جلسه از دوره دهم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی بیهقی سبزوار روزهای یکشنبه با استادی کمک راهنما مسافر محمد، نگهبانی مسافر مجید و دبیری مسافر جواد  با دستور جلسه «چگونه از تعطیلات استفاده کنیم؟» در تاریخ 28 اسفندماه ۱۴۰۱ رأس ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.

سلام دوستان محمد هستم یک مسافر. خدا را شاکرم که یک‌بار دیگر در این جایگاه قرار گرفتم تا بتوانم آموزش بگیرم و درنهایت خدمت کنم، از دبیر و نگهبان ارجمند تشکر می‌کنم و جایگاه جدیدشان را به آن‌ها تبریک می‌گویم و امیدوارم در مسیر سبز کنگره همیشه بدرخشند. آخرین دستور جلسه سال ۱۴۰۱ تعطیلات است. پیشاپیش سال نو رو به همه دوستان و خدمتگزاران تبریک عرض می‌کنم، در طول یک سال افراد زیادی زحمت می‌کشند تا یک نفر روی صندلی کنگره قرار بگیرد و درمان شود.


اما درباره دستور جلسه، خیلی مهم است که بدانیم چرا آن را قبل از تعطیلات گذاشته‌اند؟ قبلاً تعطیلات در کنگره وجود نداشت اما چند سالی است که آقای مهندس ایام نوروز را به‌عنوان تعطیلات در نظر گرفته‌اند چون‌که خدمتگزاران هم مثل مابقی افراد کار و زندگی شخصی دارند و می‌خواهند به استراحت بپردازند. حال می‌پردازیم به اینکه از تعطیلات خود چگونه استفاده کنیم؟ موردی که در تعطیلات برای ما خیلی مهم است این است که تعطیلات یک آزمون جدی برای مسافران هست تا آموزش‌هایی را که در کنگره دیده، می‌بایست در ایام تعطیلات از آنها استفاده کند.


 

اولین مورد خوابیدن سر ساعت است. درواقع تنظیم خواب و یا خواب منظم ضامن سلامت درمان است. مورد دوم خوردن به‌اندازه آجیل و تنقّلات در این ایام می‌باشد. درنهایت کسی می‌تواند از این تعطیلات لذت ببرد که توانسته باشد مخدر طبیعی بدنش را راه‌اندازی کرده باشد! به نظر من انسان مصرف‌کننده‌ی مواد مخدر از هیچ‌چیزی در این دنیا لذت نمی‌برد و تنها چیزی که به او لذت کاذب می‌دهد مصرف مواد می‌باشد. خودِ من به نقطه‌ای رسیده‌ام که حتی باکار کردن و بیل زدن هم از زندگی‌ام لذت می‌برم، از رانندگی با یک ماشین معمولی مدل‌پایین لذت می‌برم، از کوچک‌ترین مواهبی که خداوند به من عطا نموده است لذت کامل می‌برم و این‌ها به دلیل راه‌اندازی مخدر طبیعی بدن می‌باشد.

باید بدانید که تعطیلات یک محک جدی برای ما هست. در تعطیلات غربالگری انجام می‌شود و افرادی موفق می‌شوند که توانسته باشند به آموزش‌های کنگره عمل کنند. درواقع رمز عبور سلامت از تعطیلات عمل کردن به آموزش‌های کنگره هست. نکته مهم دیگر اینکه در تعطیلات هیچ‌وقت خود را عامدانه در معرض خطر و امتحان در مورد مواد مخدر قرار ندهید، هرگز به محلی که در آنجا مصرف‌کننده مواد مخدر هستند و در حال استفاده مواد می‌باشند ورود نکنید و یادمان باشد، اگر در فضایی قرار گرفتیم که در معرض خطر بودیم این آموزش‌های کنگره است که می‌تواند ما را به‌سلامت از این گذرگاه عبور دهد.

در انتهای صحبت‌هایم دعا می‌کنم که هرچه زودتر سیستم ایکس تمام مسافران راه بیفتد؛ چراکه اگر این کار انجام شود مسافر نیاز به هیچ ماده مخدر بیرونی ندارد و دعا می‌کنم که همه سفر اولی‌ها به‌سلامت وارد سفر دوم شوند و همه سفر دومی‌ها به تعادل برسند. اگر در مسیر کنگره باشیم و آموزش‌های کنگره را کاربردی کنیم حتماً به مقصد ایده آل خود خواهیم رسید.
از اینکه سکوت کردیم و به صحبت‌های من گوش دادید از همگی شما تشکر می‌کنم.

 

تایپ: مسافر مصطفی لژیون یکم
تنظیم و ارسال: مسافر مسعود لژیون دوم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .