English Version
English

چگونه از تعطیلات استفاده کنیم

چگونه از تعطیلات استفاده کنیم

دهمین جلسه از دوره سی و هشتم کارگاه های آموزشی عمومی کنگره 60؛ ویژه مسافران و همسفران؛ نمایندگی ابوریحان با نگهبانی مسافر مهدی و استادی مسافر علی اکبر و دبیری مسافر حمید با دستور جلسه" چگونه از تعطیلات استفاده کنیم" در روز شنبه 27 اسفند 1401 راس ساعت 17:00 آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان علی اکبر هستم یک مسافر.

 

خدا را شاکرم که در این جایگاه قرار گرفتم و نیز از راهنمای گرانقدرم آقای جامی سپاسگزارم که این فرصت را در اختیار بنده قرار دادند تا خدمت کنم و آموزش بگیرم.

قبل از برنامه ریزی جهت تعطیلات پیش رو در ایام عید، لازم است نگاهی به عملکرد خود در سال گذشته بیاندازیم و مروری کنیم بر آموزه ها در زندگی و نحوه سپری کردن امور خود، و اشتباهات خود را یافته و سعی کنیم با تفکر، به منظور راه کاری برای جلوگیری و رفع نواقص خود در سال آینده، برنامه ریزی نماییم.

یک سفر دومی که قطع مصرف شده و دیگر از نظر جسمی نگرانی ندارد، اکنون زمان آن است که به جبران سال های تاریک خود، در خدمت خانواده باشد، به سفر رفته و از تعطیلات کنار یکدیگر لذت ببرند. خانواده نیز به همراه ایشان سعی نمایند تا همواره نظم در زندگیشان جاری باشد و برای نمونه، ساعات خواب ایشان بر هم نخورد.

 

سفر اولی که هنوز دارو مصرف می کند و جسم ایشان به سلامتی کامل نرسیده است، برای حفظ نتیجه صحیح از متد DST، برهم نخوردن جسم و در نتیجه روان خود، می بایستی فقط در صورت صلاحدید راهنمای درمان خود، اقدام به سفر رفتن نماید. چرا که فقط راهنمای اوست که از اوضاع جسمی و روانی رهجوی خویش به خوبی با خبر است.

در انتها سال جدید را پیشاپیش به همه شما عزیزان تبریک می گویم و برای شما و خانواده محترمتان آرزوی توفیق و سلامتی را دارم.

از اینکه به صحبت های من توجه کردید از همه شما ممنون و متشکرم.

 

مرزبان کشیک: مسافر جلال

تنظیم و ارسال گزارش: مسافر حسین

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .