English Version
English

در تعطیلات به جسم خود استراحت بدهیم

در تعطیلات به جسم خود استراحت بدهیم

امسال با تمام مشکلات و سختی‌هایی که داشتم خیلی زود آمد و رسید به نقطه پایان مثل وادی سیزدهم پایان هر نقطه سرآغاز خط دیگری است. امیدوارم که اندوخته‌های زیادی انسان در کوله بارش داشته باشد مهم نیست چه چیزهایی جمع کردیم: پول، ساختمان، ثروت و... مهم این است که کوله‌بارمان پر از آگاهی و اطلاعات و دانش باشد که بتوانیم از آن بهره ببریم.
نیروهای منفی و بازدارنده هیچ موقع تعطیل نمی‌شوند آموزش و آگاهی ما هستند که تعطیل می‌شود به قول کمک راهنمای خوبمان خوابمان را به خاطر تعطیلات به هم نزنیم و به‌موقع بخوابیم و به‌موقع بیدار شویم به جسم خود استراحت بدهیم تا ذهن ما از آرامش برخوردار شود. برای خودمان برنامه‌ریزی داشته باشیم و زمان را فراموش نکنیم و از طبیعت بهره کافی را ببریم و طبیعت را با همه زیبایی‌هایش الگوی خود قرار بدهیم.
در تغذیه هم زیاده‌روی نکنیم و به‌اندازه مصرف کنیم و در مهمانی‌ها همه‌چیز را روی‌هم نخوریم چای و میوه و آجیل را باهم نخوریم تا به جسم ما آسیب وارد نشود و سلامت جسم برایمان مهم باشد در همه‌چیز تعادل داشته باشیم و روزهای خوب و خوشی را کنار خانواده سپری کنیم.
کسانی که سفر اولی هستند بدانند که جو زندگی ما همسفران باید دور از تشنج باشد مراقب رفتار خودمان باشیم از کنار هم بودن لذت ببریم. وادی چهاردهم که وادی محبت است را بیشتر در خانواده به کار ببریم بعضی‌ها میگویند زمان قدیم بهتر بود روزی و برکت بیشتر بود. چرا این فکر را می‌کنند؟ چون نمی‌دانند که آلان بازمان قدیم فرقی نکرده است و زمین همان زمین است؛ طبیعت و بهار و تابستان همان است ولی محبت‌ها کم شده است.
امروزه علم پیشرفت کرده و همه‌چیز ماشینی شده باید مهر و محبت رابین اطرافیان و پدر و مادر پررنگ کنیم تا مثل قدیم همه‌چیز صفای خودش را داشته باشد و از کنار هم بودن لذت ببریم و با کمترین امکانات بهترین‌ها را کنار هم داشته باشیم. إن‌شاءالله سال خوبی و پربرکتی با رهایی‌های زیادی از مسافران و همسفران باحال خوب داشته باشیم.

تهیه گزارش و تایپیست: همسفر مرضیه رهجوی کمک راهنما همسفر معصومه لژیون اول
ویراستار و ارسال‌کننده مطلب: همسفر صبا رهجوی کمک راهنما همسفر معصومه لژیون اول
همسفران نمایندگی شهباز

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .