English Version
English

کوله‌باری پر از آگاهی و دانایی سالم

کوله‌باری پر از آگاهی و دانایی سالم

پیشاپیش سال جدید را به تمام اعضای کنگره ۶۰ تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و امیدوارم سال جدید، سالی پر از سلامتی و تندرستی برای تمام اعضا باشد و آقای مهندس در سال جدید به آرزوی خودش که جهانی‌شدن کنگره است، دست بیابد. امسال با تمام مشکلات به پایان رسید و مثل وادی سیزدهم، پایان هر نقطه سرآغاز خط دیگری است. امیدوارم اعضای کنگره توانسته باشند با کاربردی کردن آموزش‌ها به کوله‌باری پر از آگاهی و دانایی سالم رسیده باشند.

هرچند ایران کشوری دارای چهارفصل دیدنی است، ولی تعطیلات نوروز چون دو هفته در سال نو است و بوی بهار، انسان را بر آن می‌دارد تا با خیال آسوده و بدون مشغله‌های زندگی، نوروز را به بهترین فرصت برای سفر تبدیل کند. اینجا دو فاکتور مهم لازم است که سفر خوبی داشته باشیم: یکی بودجه کافی و دیگر برنامه‌ریزی مناسب تا بتوانیم تصمیم درستی بگیریم که به همه اهل خانواده خوش بگذرد.

برای مسافران و همسفران کنگره ۶۰ سیزده روز تعطیلات می‌تواند زمان خوبی برای اینکه بتوانند در سال جدید برنامه‌ریزی دقیقی را در نظر بگیرند و در راستای آن عمل کنند باشد؛ چراکه بدون برنامه‌ریزی نمی‌توانند گام‌های بزرگی برای توسعه فردی خود بردارند و چیزی جز خستگی و هدر رفتن انرژی برایشان نخواهد بود؛ درصورتی‌که این تعطیلات می‌تواند مقدمه پر باری برای سالی که در پیش دارند باشد. اگر شرایط مسافرت هم مهیا شد بهتر است که به خودشان آرامش بدهند، از افکار منفی دوری کنند و با کنار گذاشتن گوشی و فضای مجازی بیشتر در خدمت خانواده باشند.

من قبل از ورودم به کنگره کلی برنامه برای تعطیلات نوروز داشتم ولی به خاطر مصرف سیگار هیچ‌کدام از برنامه‌هایم درست پیش نمی‌رفت و اگر هم به مسافرت می‌رفتیم نه‌تنها لذت نمی‌بردم بلکه افسرده‌تر می‌شدم و از دور همی‌هایی که داشتیم هیچ انرژی نمی‌گرفتم که همه به خاطر پنهان‌کاری مصرف سیگارم بود.

بعد از درمان با آموزش‌های کنگره فهمیدم که از طبیعت باید به نحو احسن استفاده کنم و لذت ببرم؛ حتی اگر به مسافرت هم نرفتم از تعطیلات درست استفاده کنم. تعطیلات هم مثل سایر مسائل، صور پنهان و آشکار دارد. صور آشکار آن استراحت برای خدمت‌گزاران کنگره است و صور پنهان آن بزرگ‌ترین کمک به سفر اولی‌ها می‌تواند باشد؛ چراکه به نظر می‌آید سفر اولی‌ها به‌ظاهر به حال خود رهاشده‌اند. اگر سفر اولی‌ها توانستند از این گذرگاه به‌سلامت عبور کنند به رهایی قطعی خواهند رسید.

در پایان هم می‌توانم بگویم تعطیلات نوروز جنگی است بین من سفر اولی و شیطان که پیروزی من باعث صعود من و شکست من در این جنگ باعث سقوط من می‌شود. به امید توفیق روزافزون در سال جدید برای همه مسافران و همسفران کنگره ۶۰.


تایپ و رابط خبری: کمک‌راهنمای ویلیام همسفر عَذرا، نمایندگی باغستان کرج
تصویرگر، ویراستار و ارسال: کمک‌راهنمای ویلیام همسفر ریحانه نمایندگی شمس
گروه همسفران ویلیام وایت کنگره 60

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .