English Version
English

لژیون ویلیام وایت (درمان سیگار) نمایندگی عمان سامانی

لژیون ویلیام وایت (درمان سیگار) نمایندگی عمان سامانی

سخنان استاد:
با قوت گرفتن از قدرت مطلق الله جلسه را آغاز می‌کنیم
سلام دوستان مهدی هستم یک مسافر
امیدوارم که حال همه خوب باشد و برقرار و پاینده باشید.
دستور جلسه هفتگی؛ وادی چهاردهم یا وادی عشق.
عشق عامل جریان هستی است. تولد با عشق انجام می‌شود و مرگ هم با عشق. انسان‌ها عاشق عاشقی کردن هستند و این لازمه جریان هستی است. نیروی عشق است که شما را در این لژیون نشانده و برای درمان قدم برداشته اید. آیا تا به حال معنی عشق واقعی را پرسیده یا دانسته‌ایم؟

عشق، علاقه شدید فردی است به هر موضوعی. عشق یعنی اجازه بدهم چیزی، کسی، موضوعی و مطلبی خودش باشد و در عین حال دوستش هم داشته باشم. به نظر شما والدین ما زمانیکه ما موفقیتی کسب می‌کردیم بیشتر به ما نزدیک بودند و ما را می‌پذیرفتند یا زمانیکه شکست می‌خوردیم؟ این کلیدی ترین سوال زندگی یک فرد است. آیا من برای پذیرفته شدن باید حتماً موفقیتی کسب کنم یا کسی پیدا می‌شود که مرا با همه خوب و بدم بپذیرد و دوستم داشته باشد.
اکثر مادرها این رفتار را دارند. سوال اصلی اینجاست که اگر من اذعان می‌کنم که خودم را دوست دارم و عاشق خودم هستم، آیا مشروط و با قید و شرط به خودم نزدیک می‌شوم؟ آیا احساسم به خودم زمانیکه کار شایسته‌ای انجام میدهم‌ و زمانیکه خطایی می‌کنم یکسان است؟ آیا خودم را همانگونه که هستم پذیرفتم یا منتظرم بعد از طی هفت خان و هزاران شرط و رسیدن به جایگاه‌های بالا خودم را بپذیرم و در آغوش بگیرم؟ اگر با خودت اینگونه هستی تو یک عاشق نیستی و تظاهر به عشق می‌کنی.

خداوند عشق مطلق است. بخشنده است. بی قید و شرط می‌بخشد. ما اینجا نیستیم که خودمان را تغییر بدهیم. ما اینجا هستیم که نگاه و جهان‌بینی خودمان را نسبت به خودمان و موضوعات پیرامونمان تغییر دهیم. پس اگر تلاش می‌کنی که خودت را تغییر دهی تا بعد از آن خودت را بپذیری و در آغوش بگیری. شاید در ظاهر به نتیجه هم برسی ولی در آخر حال خوبی نخواهی داشت و به راهی که رفته‌ای هم شک می‌کنی.
اینجا یاد می‌گیریم شخصیتی که هستیم را خوب ببینیم نه اینکه تلاش کنیم که خوب شویم. همانطوری که نگاهمان نسبت به مواد تغییر کرده است و آنرا خوب دیدیم و داروی درمانمان شد، نگاهمان نسبت به خودمان نیز باید تغییر کند. اگر بین تو و خودت فاصله بیفتد، خلائی ایجاد می‌شود و برای پر کردن این خلاء شخص به مواد، مشروب، و کارهای دیگری روی می‌آورد. فاصله خودت به خودت را نزدیک کن، جهان در برابرت زانو خواهد زد و اینکار جز با پذیرفتن هر آنچه که هستم امکان‌پذیر نیست.

نگارنده: مسافر مسعود از لژیون سوم
تنظیم خبر: مسافر محمد از لژیون سوم
ارسال: مرزبان خبری مسافر روح الله
نمایندگی عمان سامانی شهرکرد/مسافران

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .