English Version
English

عشق با محبت به وجود می‌آید

عشق با محبت به وجود می‌آید

خداوند را شاکرم که یک‌بار دیگر فرصت خدمت کردن را به من داد تا بتوانم قلمم را در مورد وادی عشق به چرخش درآورم.

عشق بامحبت کردن به وجود می‌آید. دست‌هایی که کمک می‌کنند مقدس‌تر از لب‌هایی هستند که دعا می‌کنند. صفت خداوند بخشندگی و مهربانی است؛ آیا من توانسته‌ام این صفات را درون خود کشف کنم؟  دروازه‌های ورود به رحمت خداوند قلب انسان‌ها، موجودات و کل هستی است پس باید تمام هستی و تمام موجودات را که خداوند خلق کرده دوست داشته باشم و به آن‌ها احترام بگذارم؛ زیرا تمام موجوداتی که خداوند خلق کرده است برای رسیدن به تکامل و چرخش حیات هستند.

در هستی همه‌چیز وجود دارد؛ زشتی، زیبایی، تلخی، شیرینی، خوبی، بدی، فکر سالم، فکر ناسالم و غیره، فقط مهم این است که من کدام را انتخاب کنم. اگر شخص بخواهد با خداوند یکی شود باید از تاریکی‌ها به سمت روشنایی حرکت کند و به معنای واقعی روی خود کار کند تا تک‌تک ضد ارزش‌ها از وجودش پاک‌ شوند. انسان باید از حسادت و خساست به بخشندگی برسد، از کینه و نفرت به مهر و مهربانی برسد، از منّیت، خودبینی، غیبت، سخن‌چینی، بددلی و بدبینی به عشق برسد.

تمام این صفات بد باید از درون ما پاک شوند تا صدای عشقی که در کائنات نواخته می‌شود را بشنویم. برای این‌که بخواهیم به خداوند، به عشق واقعی یا اقیانوس برسیم باید انسان دیگری متولد شود با ویژگی‌های باارزش. لحظه‌ای که روح و روان ما به‌هم‌ریخته باشد و جهان‌بینی خوبی نداشته باشیم هیچ صدایی از عشق را نمی‌شنویم، پس ای عزیزان! بیاید این آتش ویرانگر را مهار کنیم و نار وجودی خود را تبدیل به نور کنیم؛ نوری که از سمت خداوند است.

زمانی که شخص قلیان یا سیگار مصرف می‌کند، یک درخت از ضد ارزش‌ها را در وجود خود می‌کارد چون با یک سیگار، به یک پاکت یا دو پاکت می‌رسد و این درخت روزبه‌روز در شهر وجودی ما شاخه و برگ اضافه می‌کند و درونمان پر از نفرت، دروغ و کینه  می‌شود. خدا را شکر می‌کنم که به‌سلامتی کامل رسیدم و این درخت را از ریشه پاک‌سازی کردم و چراغی شدم برای راه دیگران. امیدوارم خدمت‌گزار و فرزند خوبی برای کنگره 60 باشم.


نویسنده: کمک‌راهنمای ویلیام همسفر سمیرا، نمایندگی ابن‌سینا
رابط خبری: مسافر نیکوتین سونیا رهجوی کمک‌راهنمای ویلیام همسفر سمیرا
ارسال: کمک‌راهنمای ویلیام همسفر شهلا، نمایندگی پروین اعتصامی اراک
گروه ویلیام وایت همسفران کنگره 60
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .