English Version
English

طبیعت بهترین الگو برای ما است

طبیعت بهترین الگو برای ما است

سیزدهمین جلسه از دور چهارم از سری کارگاه های آموزشی عمومی کنگره ۶۰ ویژه مسافران و همسفران نمایندگی حافظ با استادی ایجنت محترم آقا جعفر، نگهبان مسافرحیدر و دبیری مسافر سعید در روز شنبه مورخ ۱۳ اسفند ماه سال ۱۴۰۱ با دستور جلسه "درختکاری" رأس ساعت ۱۷:۰۰ آغاز به کار نمود .

 

خلاصه سخنان استاد :

قبل از هر چیزی خداوند را شکرگزارم که بار دیگر توفیق حاصل شد که در خدمت شما عزیزان باشم و آموزش بگیرم انشالله در کنار هم جلسه خوب و پر انرژی رو داشته باشیم .

من تبریک عرض می کنم خدمت کمک راهنمای محترم آقا میثم عزیز جهت انتخاب شدن برای مرزبانی پارک حافظ که باعث افتخار برای شعبه ما هست و امیدوارم که همیشه پایدار و در این جایگاه موفق باشند .

درمورد دستور جلسه که من به ۲ بخش تقسیم می کنم اول در مورد هفته درختکاری و در ادامه جشن تولد سومین سال رهایی آقا یونس مرزبان محترم شعبه.

ما در کنگره ۶۰ آموزش می گیریم و می دانیم طبیعت بهترین و زیباترین الگو برای ما است و این هفته برای آقای مهندس بسیار حائزاهمیت است و ازاهمیت ویژه ای برخوردار است که درختکاری را در دستور جلسات کنگره ۶۰ قرار داده اند .

زمانی که ما می گوییم: از طبیعت الگو می گیریم باید از طبیعت در خیلی از سطوح و مسائل زندگی درس بگیریم که به نظر من وقتی که یک درختی کاشته می شود اولین صفتی که به من آموزش میدهد بخشندگی است چون شخصی که آن درخت و نهال رامی کارد شاید خودش در زمان باردهی و استفاده از درخت و سایه آن حضور نداشته باشد و این یعنی یک صفت خوب و دریافت یک حس خوب برای من .

اعضای کنگره ۶۰ در روز درختکاری درختانی را می‌کارند که کاشتن مهم و از آن مهم تر آبیاری و نگهداری آن درخت است که در کنگره ۶۰ لژیون های هستند که مسئول آبیاری و مراقبت از نهال های کاشته شده می‌باشند .

مورد دیگری که درخت به من آموزش می دهد صبر و استقامت است یعنی به معنای واقعی زمان را طی می کند و این خیلی موثر است برای سفر اول که از این زمان و فرهنگ طبق آن زمان مناسب و داروی مناسب هم از خودم مراقبت می کنم و روز به روز از آن نهال بودن به یک درخت تنومند تبدیل شوم .

سومین پیام درختکاری این است که درخت مصرف کننده نیست و تولید کننده می‌باشد من نیز اگر چیزی دریافت می کنم باید به فکر جبران خسارت و پرداخت غرامت باشم که در وادی هشتم هم ذکر شده خساراتی که من باید جبران کنم جدا از خانواده و خودم جبران خسارت از طبیعت می‌باشد .

در آخر اینکه امروز روز تولد جشن ۳ سالگی آقای یونس عزیز مرزبان محترم شعبه است که من ابتداخدمت آقا میثم عزیز، آقا یونس و خانواده محترمشان تبریک عرض می کنم. و از ایشون تشکر می کنیم کارهایشان رو درست انجام می دهند و در مسئولیت هایشان بسیار جدی هستند و امیدوارم که بتوانیم در جشن تولد ۳ سالگیشان به نحواحسنت ازآقا یونس تشکر و قدردانی کنیم .

اعلام سفر مسافر

آخرین آنتی ایکس مصرفی: تریاک، مدت سفراول10ماه و6روز، کمک راهنما:ایجنت نمایندگی مسافر جعفر، مدت رهایی : 3سال 3ماه، رشته ورزشی: فوتبال

آرزوی مسافر یونس

امیدوارم که در این کره خاکی در هیچ خانواده‌ای مصرف کننده وجود نداشته باشد.

سخنان مسافریونس

خیلی خوشحال هستم که این لحظه را تجربه می کنم و از جناب آقای مهندس نیز کمال تشکر را دارم. این لطف و رحمت خداوند است که شامل حال من شده است جا دارد از کمک راهنمای محترم آقا میثم عزیز وعلی آقای عزیز و همچنین آقا جعفرعزیز نیز تشکر می کنم. سخت ترین کار دنیا به نظر من به تعادل رساندن زندگی یک مصرف کننده است من اگر بیرون از کنگره تمام زندگی خودم را هم می دادم نمی‌توانستم به درمان قطعی اعتیاد برسم.

کنگره با آغوش باز و با محبت بی دریغ مرا پذیرا شد. من بایستی قدردان کنگره و خدمات کنگره باشم من در دوران مصرف سختی های زیادی را متحمل شدم و به جایی رسیده بودم که نمی دانستم چه کاری باید انجام دهم ،کاری از دستم بر نمی آمد فقط کنگره بود که توانست با علم و آگاهی درست مرا به درمان برساند، من در کنگره به صورت مجانی درمان شدم و به حال خوش رسیدم. خدا را شکر می‌کنم که توفیق خدمت در قسمت مرزبانی شعبه نصیب من شده است تا بتوانم آموزش بگیرم و در آخر از راهنمای همسفر خودم نیز کمال تشکر را دارم.

 

تایپ:مسافر حسن

 تنظیم:مسافر جواد

مسئول سایت:رضا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .