English Version
English

درختکاری سنتی متفاوت

درختکاری سنتی متفاوت

اولین جلسه از دوره هشتاد و سوم کارگاه‌های عمومی کنگره 60 نمایندگی آکادمی؛ با استادی مسافر مهدی ، نگهبانی مسافر مهران و دبیری مسافر رضا، با دستور جلسه " درختکاری" چهارشنبه 13اسفند 1401 ساعت 17 آغاز به کار کرد.
                                
خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان مهدی هستم مسافر، سپاس گذارم از سیستم کنگره 60 که این اجازه را به ما می‌دهد که هر از چند گاهی با یکدگر تبادل انرژی کنیم؛ اما در مورد دستور جلسه درختکاری، در وادی دوازدهم ما مثلثی داریم که از سه ضلع تغییر، تبدیل و ترخیص تشکیل‌شده است. این مثلث زمانی اتفاق می‌افتد که این تغییرات و تبدیلات به مرحله‌ای برسد که من ترخیص شوم از یک مرحله‌به‌مرحله‌ی دیگر.
من قبل از ورود به کنگره به همه‌جا آسیب زدم ازجمله طبیعت، محیط اطراف، خانواده و... یکی از راه‌هایی که می‌توان این تخریب را جبران کنم درختکاری است که در انتهای وادی دوازدهم جناب مهندس دژاکام میگویند هرسال باید ما یک درخت بکاریم و آرزو می‌کنند که افراد بتوانند 120 درخت بکارند.
حال فلسفه درختکاری چیست؟ من این‌گونه متوجه شدم، من زمانی که شروع می‌کنم به تغییر باید از آن انسان قبلی یک انسان جدید متولد شود. یک انسانی که ویژگی‌های متفاوتی از انسان قبلی دارد. افرادی که در کنگره سفر می‌کنند مانند ققنوس می‌شوند، از میان خاکستر خودشان متولد می‌شوند. زمانی هیچ‌کس حسابی بر روی مصرف‌کنندگانی که وارد کنگره می‌شدند نمی‌کرد ولی بعد از مدتی برخی از این‌ها به جایگاه‌های بالای مثل مرزبانی، ایجنتی یا کمک راهنمایی میرسند که خیلی از افراد برای راهکار از آن‌ها مشورت می‌گیرند. این نهایت ترخیص شدن است که فردی از اوج تاریکی می‌آید به روشنایی می رسد.

حال چرا به ما می‌گویند درخت بکارید، شاید یک علت آن این باشد تا تخریبی را که به طبیعت زدم جبران کند. این درختی را که می‌کارم بااحساس خودم می‌کارم چقدر احساسم خالص و زلال است، این می‌تواند یک معیار برای من باشد که چقدر تزکیه و پالایش برای من اتفاق افتاده. و هرچقدر که از عمر آن درخت می‌گذرد رشد آن به من انرژی می‌دهد. مراقبت کردن از آن می‌تواند به من یاد دهد که زندگی همیشه در جریان است. امیدوارم موضوع درختکاری را جدی بگیریم و به این چشم نگاه کنیم که درختکاری صفحه جدیدی را در زندگی ما باز میکند.
اما در مورد تولد علیرضا و مجید، به این دو عزیز تبریک عرض می‌کنم. در مورد علیرضا باید بگویم که الآن علیرضا کمک راهنمای تازه واردین است و حال بسیار خوبی را تجربه می‌کند و وقتی تصویری که 6 سال پیش وقتی وارد لژیون شد را به خاطر می‌آورم بسیار با امروز متفاوت است. واقعاً به‌عنوان کمک راهنمایی که کنار او بودم می‌توانم بگویم چنین تغییری که در علیرضا به وجود آمد جزء معجزات کنگره 60 است.
و در مورد مجید که امروز اولین سال رهایی را تجربه می‌کند. به او تبریک عرض می‌کنم، از زمانی که وارد کنگره شد شروع کرد به آموزش کردن و حرکت کردن و در همان مدت استاندارد سفر به رهایی خوبی دست‌یافت. بعد از رهایی نیز هر هفته دفتر سی دی همراهش است و کامل می‌نویسد. امیدوارم هردوی این عزیزان به خواسته‌هایشان برسند.

سلام، علیرضا هستم مسافر با 18 سال تخریب وارد کنگره شدم آخرین آنتی ایکس قرص و هروئین، 13 ماه 9 روز سفر کردم به کمک راهنمایی مسافر مهدی لژیون 1 روش درمانDST داروی درمان OT مدت رهایی 5 سال و 3 ماه
ابتدا از راهنمای عزیزم مسافر مهدی، بنیان کنگره 60 و همه خدمتگذاران کنگره 60 که این بستر رافراهم کردند تا من و خانواده ام بتوانیم به تعادل و آرامش برسیم نهایت تشکر را دارم.
من قبل از ورود به کنگره تخریب بسیاری داشتم، دنبال راهی می گشتم که خودم را درمان کنم. حتی به پزشک مراجعه کردم که موفقیتی حاصل نشد.مدتی به خارج از کشور رفتم که وقتی برگشتم باز با تخریب بیشتری به مصرف ادامه دادم.
زمانیکه به پیشنهاد همسفر بزرگوارم  با کنگره آشنا شدم، هیچ راه دیگری در پیش رو نداشتم و به اینجا آمدم و تسلیم محض بودم. کارهایی را که به من می گفتند دقیق انجام میدادم،دارو را سر ساعت و به مقدار مشخص مصرف میکرد و سی دی هارا کامل می نوشتم تا به رهایی رسیدم و این راه ادامه دارد و مسیری طولانی پیشرو دارم. خدارا شکر که در کنگره خدمت می کنم و امیدوارم این حلقه اتصال قطع نشود..
سلام فیروزه هستم همسفر. من نیز تولد مسافر علیرضا و مسافر مجید را به ایشان و در راس به جناب مهندس تبریک عرض می کنم. به همسفر ایشان خانم سمیه تبریک عرض میکنم که اگر امروز در این جایگاه همسفری بر روی این صندلی نشسته نتیجه تلاش خودشان در این سال ها می باشد. چیزهای با ارزشی را بدست آورده که یکی از آن ها رهایی مسافرشان است و هنوز چیزهای زیادی هست که می تواند بدست آورد که اگر شاگرد خوبی برای کنگره باشند بدان دست خواهند یافت. تلاش اخیر خانم سمیه به من یاد داد که اگر تازه واردی به لژیون می آید و خوب سفر نمی کند من تنها دو وظیفه دارم، یکی اینکه باید پیوند محبت بینمان را بیشتر کنم و نزارم حس منفی بین ما ایجاد شود و دوم اینکه در حد توان تا آنجا که می توانم آموزش های کنگره را به رهجو منتقل کنم. موردی که در خانم سمیه باعث می شود تا موفق باشد در این راه، آن حس عمیقی است که نسبت به پسرش و همسفر خود دارد. امیدوارم بتوانم در ادامه راه در کنارشان باشم.
سلام سمیه هستم همسفر، قبل از هر چیز از جناب مهندس تشکر می کنم که این بستر را برای ما فراهم کردند و از مسافر مهدی و راهنما ی خودم خانم فیروزه کمال تشکر را دارم که با آموزش های مفیدشان  باعث اتصال من به کنگره شدند. امیدوارم این حال خوب برای همه مسافران سفر اول و همسفرانشان اتفاق بیوفتد.

سلام، مجید هستم مسافر با سال ها تخریب وارد کنگره شدم آخرین آنتی ایکس تریاک با روش DST داریوی OT به کمک راهنمایی مسافر مهدی لژیون 1 ، 12 ماه سفر کردم الان 1 سال 3 ماه به رهایی رسیدم
خوشحالم که در جمع شما قرار دارم و از آقا مهدی که در این سال ها برای من زحمت کشیدند کمال تشکر را دارم. ایشان با تمام وجود غمخوار تمام رهجویانشان هستند. ممنون که این وقت را به من دادید.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .