English Version
English

دیده‌بان‌ها، ستون‌های کنگره

دیده‌بان‌ها، ستون‌های کنگره

کنگره ۶۰ یک ان‌جی‌او در کشور ایران با یک ساختار بسیار منظم است. افرادی که در این ساختار عظیم مشغول به خدمت هستند، روزی خود مصرف‌کننده و یا همراه و همسفر مصرف‌کننده بوده‌اند. راس این ساختار بنیان کنگره۶۰ جناب آقای مهندس و بعد از ایشان چهارده دیده‌بان قرار دارند که مورد تایید بنیان کنگره ۶۰ بوده‌اند و با طی یک سری مراحل و خدمات بیشمار به این جایگاه دست یافته‌اند.
بعد از دیده‌بان‌ها، ایجنت‌ها، اسیستانت‌ها، مرزبان‌ها، راهنماها، کمک‌راهنماها، مشاورین تازه واردین، مسافرها و همسفران می‌باشند.هر یک از دیده‌بان‌ها وظیفه‌ای را به عهده دارند به عنوان مثال: آقای سلامی؛ مسولیت امور مالی و دیده‌بان رابط شعب خارج از تهران و شهرستان‌ها می‌باشند، آقای امین؛ دیده‌بان جهانبینی و همسفران آقا می باشند، خانم آنی؛ دیده.بان همسفران خانم، خانم آنی کماندار دیده‌بان ورزش همسفران می‌باشد، آقای ترابخانی دیده‌بان راهنماهای آقایانِ مسافر، آقای مجدیان دیده‌بان انتخابات کنگره، آقای خدامی دیده‌بان تحقیقات کنگره، آقای اشکذری دیده‌بان تازه واردین و آقای سعید سبزه‌ای دیده‌بان نوشتارهای کنگره هستند که هر کدام به نوبه خود مسولیت‌های بزرگی در کنگره به عهده دارند.
تمامی قوانینی که در کنگره ۶۰ وجود دارند و در حال اجرا هستند و یا قرار است در آینده اجرا شوند به دست این عزیزان تعیین و تصویب می‌گردند. مدت خدمت آن‌ها چهار سال است و قابل تمدید است، این خدمت، خدمتی بسیار سخت و حساس است که توان بسیاری می‌خواهد  به طور خلاصه می‌توان گفت دیده‌بانان در حکم ستون‌های کنگره می‌باشند که پیکر کنگره را در بر گرفته‌اند و آن را استوار نگه داشته‌اند.
نکته دیگر این‌که؛ تمام جایگاه‌ها در کنگره۶۰ توسط یک شال با رنگ خاص است و از آن‌جایی که بحث ما در مورد دیده‌بانان است رنگ شال این جایگاه سفید است، شالی که عبور از گذرگاه‌های سخت است؛ این عبور پالایش‌ها می‌خواهد، عشق، گذشت و ایثار می‌خواهد. وجود و حضور دیده‌بانان برای من به عنوان همسفر به معنای حس امنیت، امید، پایداری و استقامت است، به معنای این‌که هرگز از آموزش  ها دست نکشم و آموخته‌هایم را به فهم و عمل نزدیک کنم. بر ما اعضای کنگره واجب است که در این هفته زیبا از این عزیزان تقدیر و تشکر کنیم و خدا قوتی عرض نماییم.

 

تایپ و رابط خبری: کمک‌راهنمای ویلیام همسفر ربابه، نمایندگی شادآباد
ویراستاری و ارسال: کمک‌راهنمای ویلیام همسفر شهلا، نمایندگی پروین اعتصامی
گروه ویلیام وایت همسفران کنگره ۶۰

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .