English Version
English

تشکر کردن یک امر تاثیر گذار است

تشکر کردن یک امر تاثیر گذار است

جلسه پنجم از دور سوم جلسات ویلیام پارک ملت شهرضا؛ روز جمعه 21 بهمن ماه 1401 با استادی مرزبان محترم مسافر مجتبی و نگهبانی مسافر ابراهیم و دبیری مسافر مجتبی با دستور جلسه "در کنگره 60 چگونه قدردانی می کنیم؟" ساعت 8:00 صبح شروع به کارکرد.

از نگهبان و دبیر جلسه بابت اینکه به من اجازه دادند تا در این جایگاه خدمت کنم و آموزش بگیرم کمال تشکر را دارم. دستور جلسه این هفته: در کنگره ۶۰ چگونه قدردانی و تشکر کنیم.هر هفته آقای مهندس یک دستور جلسه جدید را به ما ارایه می دهند که ما با اجرایی و کاربردی کردن آن درمان اعتیاد خودمان را تکمیل می کنیم. قدردانی و تشکر کردن یکی از مهمترین دستور جلسات در کنگره ۶۰ می باشد. کلاً در زندگیمان تشکر کردن یک امر مثمرثمر است، ما قبلاً نمی‌دانستیم چگونه و از چه کسی  باید تشکر کنیم ما از اولین کسی که تشکر می کنیم قدرت مطلق الله است. همین که صبح زود بلند شده ایم تا پارک آمده ایم این خودش فرصتی است که خداوند در اختیار ما قرار داده و باید برای ذره ذره این نعمت ها شکر گزار خداوند باشیم. من در گذشته و در دوران اعتیادم هر روز می گفتم که خدایا امروز یا فردا ترک می کنم خدایا کی می شود من رها شوم و دست از این اعتیاد بردارم و هر روز از خدا می خواستم که دیگر تمامش کند دیگر خسته شده بودم، الان که  به لطف خداوند برای ما راهی باز شده و ما در کنگره درمان شده ایم، پس باید شاکر خداوند بابت این راه و تمام نعمت هایی که به عطا فرموده باشیم.

خداوند به وسیله انسان ها کارهایش را انجام می دهد ما وقتی وارد کنگره شدیم یک سری رب و مربی جدید پیدا کردیم ما باید از آنها و از تمامی مرزبانان و از کسانی که در نشریات و دیگر جاهای کنگره ۶۰ خدمت می کنند تشکر کنیم. و در ادامه از راهنمای خودم تشکر می کنم که ۱۱ ماه من را تحمل کرد.

باید در عمل و رفتارم با عملکردی که از خودم نشان می دهم سپاس گزار تمامی الطاف او باشم و اینها را عملا  به رسم کنگره با تقدیم پاکت نشان دهم وقتی که عملا نشان دادم رضایت راهنما یک تسلی خاطر برای ما می باشد. ممنونم که به صحبت های من گوش دادید.

عکاس: مسافر محمد

نگارش و تایپ: مسافر مجتبی

ویرایش: مسافر حمید

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .