English Version
English

با نظم می توان زمان را در اختیار گرفت

با نظم می توان زمان را در اختیار گرفت

پنجمین جلسه از دوره سی و یکم جلسات ویلیام وایت به استادی مسافر جعفر، نگهبانی مسافر امید و دبیری مسافر سامان با دستور جلسه «نظم، انضباط و احترام در کنگره60» جمعه 7 دی ماه ۱۴۰۱ ساعت ۷:۳۰ صبح در محل پارک طالقانی آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان جعفر هستم مسافر سیگار؛
خداروشکر می‌کنم که امروز در این جایگاه قرار دارم، از دیده‌بان محترم آقای خدامی، آقا کامران و نگهبان و دبیر جلسه تشکر می‌کنم که این بستر را فراهم کردند تا من امروز در این جایگاه قرار بگیرم و خدمت کنم .
امیدوارم در این هوای سرد حال دلتان خوب و کانون خانواده‌هایتان گرم باشد.
دستور جلسات درکنگره60  از قبل توسط آقای مهندس به‌صورت شش‌ماهه یا سالیانه تعیین می‌شوند و به‌طور مشخص بانظم اجرا می‌شوند.  از طرفی ما یک خانواده ۱۵۰هزارنفری هستیم و همگی هر هفته سی‌دی‌های هفته را گوش می‌دهیم و می‌نویسیم و از یک‌سوی دیگر نظام می‌گیریم. درواقع دستور جلسات و سی‌دی‌های هفته این پیام رادارند که کارهای روزمره خودم را دقیق انجام بدهم، این باعث ایجاد نظم در من می‌شود.

آقای مهندس در صحبت‌های روز چهارشنبه فرمودند که در کنگره60 ساعت و نظم داریم و ترافیک برایمان معنایی ندارد.
ما باید همگام با کنگره60 حرکت کنیم و مثل واحدهای نظامی از یکدیگر نظام بگیریم و این باعث می‌شود تا من به خودم و دیگران احترام بگزارم.
این جمله معروف را ممکن هست همه ما شنیده باشیم که اگر می‌خواهیم انسان موفقی باشیم باید زمان را در اختیار خودمان قرار بدهیم، در اختیار گرفتن زمان چیزی به‌جز نظم نیست.
دروازه ورود به تاریکی‌ها بی‌نظمی است! من اگر بخواهم وارد تاریکی‌ها بشوم هیچ نیازی به تجربه، آموزش و تفکر ندارم و به‌راحتی می‌توانم تعادل خودم را از دست بدهم، اگر هم می‌خواهم از تاریکی‌ها خارج بشوم باید منظم بشوم و به وظایف خودم عمل کنم.
همه‌ی ما می‌دانیم که سیگار کشیدن در کنگره نوعی بی‌نظمی است و از طرفی متد DST بهترین روشی است که ما با آن به درمان رسیده‌ایم منشأ آن نظم است، به‌طور مشخص و منظم روی مصرف برنامه‌ریزی‌شده است.

نتیجه‌ای که آقای مهندس از ماه رمضان گرفتند نظم در سیستم بود که آن را اندازی گیری کردن و ادامه دادند و به روش DST رسیدند.
امیدوارم همیشه از دستور جلسه‌ها،  خود آقای مهندس، دیده‌بان‌ها و کمک راهنماها الگو بگیریم.
من در حال سفر بودم که کمک راهنمای من به دلیل مشکل قلبی حدوداً ۴ماه به کنگره60 نمی‌آمدند اما من همیشه سر موقع در جلسه حاضر می‌شدم، امیدوارم همه‌ی سفر اولی‌ها منظم باشند و به تعادل برسند چون زمانی که به تعادل برسیم به دیگران احترام می‌گذاریم. ممنون که به صحبت‌های من توجه کردید.

 

عکس و تایپ: مسافرسیگار امید

تنظیم: مسافر سیگار محمد 8

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .