English Version
English

گروه خانواده- صورت مسئله اعتیاد خشت بنای کنگره 60

گروه خانواده- صورت مسئله اعتیاد خشت بنای کنگره 60

اگر بخواهیم، مسئله یا مشکلی را حل کنیم، ابتدا باید صورت‌مسئله را درست مطرح کنیم و یک سری اطلاعات و  مجهولات را پیدا کنیم. در مورد درمان اعتیاد صورت‌مسئله اعتیاد کاملاً غلط مطرح شده و جهانی را گمراه کرده بود.

در درمان اعتیاد در خارج از کنگره ۶۰، درمانی اتفاق نمی‌افتد، بله ترک اعتياد انجام می‌شود، یعنی افرادی که برای درمان اعتیاد خود به سازمان‌های دیگری خارج از کنگره پناه می‌برند، بعد از گذشت دو تا سه هفته به فرد مصرف‌کننده می‌گویند؛ شما درمان شده‌اید در حالی که فقط با یک آزمایش صوری ادرار این نتیجه را اعلام می‌کنند و فرد به حال خود رها می‌شود و این شروع یک فاجعه برای فرد مصرف‌کننده است، چون شخص به طور کامل درمان نشده و بعد از گذشت چند ماه دوباره به مصرف مواد مخدر روی می‌آورد.

چرا سازمان‌های خارج از کنگره ۶۰، موفق به درمان اعتیاد نمی‌شوند؟ چون صورت‌مسئله اعتیاد به درستی مطرح نشده است، اما آقای مهندس حسین دژاکام در طی مقالات و تحقیقات خود و با استفاده از تجربه هفده سال‌ مصرف مواد مخدر صورت‌مسئله اعتیاد را به درستی و به‌صورت صحیح بیان کرده‌ و فرموده‌اند؛ اعتیاد مسمومیت مزمن نیست! بلکه جایگزینی مزمن است و به یک فرد مصرف‌کننده به‌عنوان یک بیمار نگاه می‌کنند و این تحقیقات و مقالات خود را با رها شده‌گان از چنگ بیماری اعتیاد اثبات کرده‌اند که اعتیاد درمان دارد، نه به‌صورت هفتگی و در مدت زمان کوتاه، ایشان اعتیاد را در سه مقوله جسم، روان و جهان‌بینی درمان می‌کنند که حداقل ده ماه طول می‌کشد.

در کنگره ۶۰، جسم فرد مصرف‌کننده با شربت OT درمان می‌شود و با به تعادل رسیدن جسم، روان نیز متعادل می‌شود، ولی در مقوله جهان‌بینی که به اعتقاد من بار مهمی از درمان بیماری اعتیاد را با خود حمل می‌کند با حضور فرد در جلسات و کارگاه‌های آموزشی و حضور در لژیون و دریافت آموزش، دیدگاه فرد نسبت به مواد مخدر تغییر می‌کند، طوری که آقای مهندس با قاطعیت می‌فرمایند اگر اعضای کنگره ۶۰، بعد از درمان کامل در انبار پر از انواع مواد مخدر بخوابند، وسوسه نمی‌شوند، واقعاً هم همین‌طور است.

خدا را شاکر و سپاسگزارم که کنگره ۶۰ را در مسیر زندگی من قرار داد تا هم مسافرم درمان شود و هم روش صحیح زندگی کردن و راه برخورد با مشکلات را یاد گرفته و آرامش پیدا کنم.

از آقای مهندس سپاسگزارم و از خداوند طول عمر برایشان خواستارم.

نویسنده: همسفر سمیه

ارسال مطلب: همسفر کبری

همسفران نمایندگی ارومیه

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .