English Version
English

گروه خانواده- D.SAP معجزه‌ای برای پیشگیری و درمان بیماری

گروه خانواده- D.SAP معجزه‌ای برای پیشگیری و درمان بیماری

وقتی صورت مسئله اعتیاد به لطف خداوند توسط مهندس دژاکام مشخص و حل شد و کنگره 60 آغاز به کار کرد، هنوز دشواری‌هایی برای عبور از منطقه 60 درجه زیر صفر برای مسافران وجود داشت که یکی از این دشواری‌ها، مواجهه با مشکل یبوست بر اثر استفاده از اپیوم و اپیوم تینکچر و همچنین خستگی و بی‌حالی به دلیل شروع سیستم ایکس به بازسازی و کمبود مواد معدنی بود تا اینکه مهندس دژاکام بر اساس مطالعات خود و به پیشنهاد استاد امین تصمیم گرفتند که سیب‌های باغ خود در هیدج را تبدیل به سرکه سیب کنند اما از آنجایی که نحوه تهیه سرکه سیب را نمی‌دانستند، ماده‌ای که تهیه شد؛ نه سرکه سیب بود و نه شراب!

این ماده برخلاف سرکه که طی مدت 40 روز و از سیب‌های درجه 2 و 3 تهیه می‌شود؛ طی مدت 11 ماه و از مرغوب‌ترین سیب‌ها تهیه و تولید می‌شود که همین امر، باعث بالا رفتن کیفیت و املاح و مواد معدنی موجود در آن شده است. نام این ماده، امروز D.SAP است که در میان اعضای جمعیت احیای انسانی کنگره شصت، محبوبیت و استفاده زیادی دارد. در مورد علت این نام‌گذاری، حرف D از ابتدای Dezhakam (دژاکام) به عنوان خالق و کاشف این ماده و SAP به معنای عصاره و شیره سیب یا انگور گرفته شده است.
با کشف D.SAP، مشکل یبوست در مسافران حل شد و به گفته مهندس دژاکام در لژیون پزشکان 1398/08/03، «از آن زمان مشکل یبوست تا نود و پنج درصد در کنگره حل شد. طریقه استفاده هم این است که صبح ناشتا یک قاشق غذاخوری می‌ریزند در یک لیوان آب و نیم ساعت بعد صبحانه می‌خورند. اول برای یبوست مورد استفاده قرار گرفت ولی بعداً که بچه‌ها شروع کردند به استفاده کردن، دیدیم مسائل متعدد دیگری هم دارد حل می‌شود. از جمله مشکلاتی که D.SAP حل می‌کند: کبد چرب را ظرف مدت سه ماه از بین می‌برد، بعد دیدیم بچه‌ها واریس‌های طنابی محکم داشتند ظرف شش ماه از بین می‌برد، بعد دیدیم عفونت مثانه را از بین می‌برد، عفونت سیستم گوارش را از بین می‌برد، همین‌طور یکی‌یکی بچه‌ها گزارش رفع مشکل خود را می‌دادند به‌طوری‌که الآن سالی یک‌بار ما دستور جلسه‌مان D.SAP است.»
در چشم به هم زدنی، این ماده جادویی مورد استفاده همسفران نیز قرار گرفت و روز به روز خواص آن بیشتر و بیشتر مشخص شد. امروز این ماده برای درمان خستگی، نامنظمی ضربان قلب، مشکلات معده و گوارش، چربی خون، بیماری‌های پوستی و سایر بیماری‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.
همسفر زری اسیستانت سایت گروه خانواده و کمک راهنمای لژیون دهم نمایندگی آکادمی در این مورد می‌گوید: «من برای مشکلات گوارشی از این ماده استفاده کرده‌ام و همچنان نیز استفاده می‌کنم و با مصرف آن، مسائل گوارشی کنترل و درمان شد؛ البته این ماده برای درمان زگیل نیز مؤثر است و با اسپری کردن D.SAP این مسئله نیز کاملاً برطرف می‌شود و زگیل‌ها از بین می‌رود».
علاوه بر درمان، یکی از جمله‌های کلیدی در طب امروز، شعار پیشگیری بهتر از درمان است، بوده که D.SAP حتی در این زمینه نیز به خوبی ظاهر شده و اعضای کنگره 60 در پیشگیری از ابتلا به کم‌خونی و فقر آهن، پوکی استخوان و بیماری‌های دیگر از آن استفاده می‌کنند.
همسفر افسانه از راهنمایان تازه‌واردین نمایندگی یوسف آباد در مورد تجربه استفاده از D.SAP، گفت: «مهم‌ترین موضوع در استفاده از این ماده برای من این بود که به خاطر شیمی‌درمانی، در آخرین تراکم استخوان انجام شده مشخص شد که به پوکی استخوان مبتلا هستم. وقتی به کنگره آمدم، بدون اطلاع از خواص D.SAP در درمان پوکی استخوان، یک سال به صورت مداوم از این ماده استفاده کردم و در آزمایش‌های مجدد، مشکل پوکی استخوان حل شده بود؛ به طوری که پزشک پرسید که چه چیزی استفاده کرده‌ام که موجب درمانم شده است».
علت تأثیر چشمگیر این ماده در درمان پوکی استخوان، وجود مقدار قابل توجه پتاسیم در D.SAP است؛ چراکه پتاسیم و فسفر مکمل تولید کلسیم در بدن هستند و اگر این دو ماده به اندازه کافی در بدن نباشد، تولید کلسیم نیز با اختلال مواجه شده و در نهایت منجر به پوکی استخوان می‌شود.
یکی دیگر از تجربیات جالب در استفاده از D.SAP، مربوط به همسفر مژگان کمک راهنمای لژیون بیستم است که می‌گوید: «من همیشه سرگیجه داشتم و چشم‌هایم سیاهی می‌رفت و این موضوع از زمان نوجوانی تا پیش از D.SAP با من بود اما بعد از شروع استفاده از این ماده، این حالت از بین رفت که فکر می‌کنم به دلیل کمبود ماده‌ای در بدنم بوده که با مصرف D.SAP جبران شده است».
چیزی نگذشت که تأثیر D.SAP در درمان بیماری‌های پوستی نظیر جوش، اگزما، لکه و زگیل و همچنین جلوگیری از پیری زودرس پوست، باعث شد که مهندس دژاکام، کرم D.SAP را برای تسهیل استفاده از آن تولید کند و اکنون این کرم نیز مورد استفاده بسیاری از همسفران است که از مصرف آن ابراز خرسندی می‌کنند و حتی برخی از همسفران می‌گویند که با استفاده از این کرم مدت‌هاست که به دکتر پوست مراجعه نداشتند و از هیچ کرم دیگری نیز استفاده نمی‌کنند.
با شروع بیماری کرونا، فصل جدیدی برای استفاده از D.SAP گشوده شد و مهندس دژاکام از تأثیر معجزه‌آسای این ماده در درمان بیماری کرونا برای اعضای این جمعیت، سخن گفت و حتی در نامه‌ای برای پروفسور بیل ویلیام آل وایت، 6 ماه پس از شروع کرونا (1399/05/06)، نوشت: «هم‌اکنون چندین ماه است که هیچ نوع مرگی در اثر بیماری کرونا برای اعضای کنگره ۶۰ پیش نیامده است، البته گزارش‌های متعددی از مبتلایان به بیماری کوئید ۱۹ در بین اعضای کنگره ۶۰ دریافت کرده‌ام که البته افراد مبتلا به این بیماری بلافاصله با خوردن و بخور D.SAP به سهولت درمان شدند و از مرگ حتمی آن‌ها جلوگیری شد».
حالا دیگر اعضای کنگره 60 با فرمان‌برداری از مهندس دژاکام برای درمان بیماری کرونا نیز به این ماده پناه می‌بردند و رخدادهای اعجاب‌آوری از تأثیر آن در تاریخ جمعیت احیای انسانی کنگره 60 ثبت شده است. یکی از افرادی که تجربه استفاده خانوادگی از این ماده برای کرونا را دارد، همسفر مژگان زارعی کمک راهنمای لژیون بیستم نمایندگی آکادمی است که می‌گوید: «من پس از شنیدن سی دی D.SAP، نسبت به تهیه یک ظرف سه چهار لیتری بود که گرفتم و مدت کوتاهی گذشت که کرونا آمد و آقای مهندس گفتند که با خوردن این ماده از کرونا مصون هستید چون این ماده حاوی اسید لاکتیک و اسید استیک است و این ماده‌ها آنتی ویروس است و در جنگ‌های گذشته، سرکه برای ضدعفونی کردن زخم جنگجوها استفاده می‌شده و گفتند که D.SAP یک ماده سوم میان سرکه و شراب است و این‌چنین شد که خانوادگی شروع به استفاده از این ماده کردیم و با خوردن منظم آن مشکل یبوست خیلی بهتر شد و برادرم که جوش‌های ریز داشت و گفته بودند به دلیل کبد چرب است، ذره ذره از بین رفتند و خشک شدند. زمانی که مبتلا به کرونا شدیم نیز با خوردن این ماده هیچ دارویی نگرفتیم و به پزشک مراجعه نکردیم و با بخور و خوردن D.SAP، به طرز معجزه‌آسایی همه به خصوص مادرم که شدت بیماری‌اش بیشتر بود و نفس کشیدن برایش سخت شده بود؛ بهبود پیدا کردیم».
همسفر زری اسیستانت سایت گروه خانواده و کمک راهنمای لژیون دهم نمایندگی آکادمی نیز که نجات مسافرش از کرونا را مرهون لطف خداوند و مدیون مهندس دژاکام و ماده D.SAP، می‌داند، در این مورد می‌گوید: «مهم‌ترین تجربه من از مصرف این ماده، ابتلای مسافرم به کرونا بود که با دستور آقای مهندس، استفاده از D.SAP انجام شد و در وهله نخست، این ماده از ابتلای من و دخترم به کرونا پیشگیری کرد و در گام بعدی باعث بهبودی مسافرم شد. اکنون نیز هر زمانی گلویم می‌سوزد یا گرفتگی صدا دارم، با مصرف این ماده مشکل حل می‌شود».
سرانجام مهندس دژاکام، بر آن شد که تحقیقات آزمایشگاهی بر روی D.SAP انجام دهد تا خواص آن به صورت علمی معلوم و مشخص شود که ماحصل این آزمایش به صورت مقاله‌ای در 5 صفحه با عنوان «مطالعه خصوصيات اسيدها و مواد معدني ماده خوراكي تهيه شده از سيب»، تهیه و کنگره بین‌المللی علوم و صنایع غذایی و کشاورزی و امنیت غذایی در شهریورماه سال 1399 ارائه شد که بر اساس آن، این ماده دارای 6 نوع اسید شامل اسيد سيتريك، تارتاريك اسيد، گاليك اسيد، لاكتيك اسيد، ماليك اسيد و اسيد استيك عنوان شده است.
در کنگره 60 معتقدیم که صور پنهان انسان از آتش و صور آشکارش از خاک آفریده شده و بر همین اساس، بدن انسان به هر ماده‌ای که در خاک وجود دارد؛ نیازمند است و این مواد را از طریق خوراکی‌ها تأمین می‌کند. اگر انسانی بخواهد مثلث درمان را که شامل جسم، روان و جهان‌بینی است، علاوه بر دریافت آموزش‌ها، نوشتن مرتب سی‌دی‌ها و پرداختن به ورزش، لازم است که مواد معدنی و ویتامین‌های مورد نیاز بدنش را نیز جذب کند که برای این مهم، داشتن تغذیه سالم اهمیت خاصی دارد و D.SAP نیز به عنوان مکمل و داروی درمان بسیار مؤثر عمل می‌کند.

نویسنده: همسفر زهرا محرابی کمک راهنمای لژیون دوم
ویراستاری: همسفر سارا مسئول سایت همسفران یوسف آباد
همسفران نمایندگی یوسف آباد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .