English Version
English

انتخاب مهندس دژاکام به عنوان بهترین سخنران در کنگره پزشکی تحقیقاتی سرطان

انتخاب مهندس دژاکام به عنوان بهترین سخنران در کنگره پزشکی تحقیقاتی سرطان

1400/8/3                                                                        

بیل عزیز

امیدوارم خوب باشید، بسیار خوشحالم که مصاحبه ما روی وب‌سایت شما قرار می‌گیرد و بی‌صبرانه منتظر دیدن آن روی سایت هستیم. بدین وسیله از شما بابت معرفی کنگره 60 و ارائه راهکارهای آن برای سایرین بسیار سپاسگزاریم به امید روزی که بتوانیم دانش و تجربه مشترکمان را به انسان‌های نیازمند برسانیم تا از این ظلمت اعتیاد خارج شوند. و اما برای سال 2022 بسیار تفکر خوبی است که مصاحبه‌ای درمورد جهان‌بینی و نقش آن در ریکاوری اعضای کنگره 60 داشته باشیم و من بسیار با آن موافق هستم. و اما درمورد مطالعات و تحقیقات سرطان خون، همان‌گونه که گفتم ما روی چهار نوع آن‌ها کار مطالعاتی انجام دادیم و چهار مقاله را به چهار کنفرانس بین‌المللی ارائه کردیم که هر چهار مقاله پذیرفته شد که به ترتیب بایستی ارائه گردد که اولین آن در تاریخ 1400/7/28 بیستم October به‌وسیله Online انجام گرفت که PDF و پاورپوینت آن را برایتان ارسال می‌کنم.

و جالب است بگوییم که به قدری ارائه مقاله و محتویات آن عالی بود که ما به عنوان بهترین سخنران انتخاب شدیم که گواهینامه آن را هم برایتان ارسال می‌کنم. البته این چهار مقاله را تبدیل به یک مقاله علمی کرده‌ایم که برای یکی از مجلات مهم ارسال کرده‌ایم که امیدوارم به‌زودی چاپ شود. در حقیقت تئوری X و روش‌های درمانی آن یک ‌Break Through is Science می‌باشد که مطمئن هستم روزی آشکار خواهد شد و دروازه جدیدی را باز خواهد کرد.

مسئله درمان بیماری یا ترمیم سیستم X توسط تریاک، کاری بسیار کم‌خطر و ارزان قیمت و خیلی راحت و با کوچک‌ترین زحمت برای فرد بیمار است، فقط ما بایستی با تحقیقات این موضوع را به اثبات برسانیم. امروزه از مرفین هم برای بعضی بیماری‌ها استفاده می‌شود، و هیچ‌گونه مقاومتی در مقابل آن نیست و این در حالی است که خطرات تریاک به‌عنوان دارو به مراتب کم‌تر از مورفین می‌باشد. به هر حال من شما را در جریان پیشرفت کارها قرار می‌دهم و مطالب را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

دوست عزیز، من و کلیه همکاران پزشک و غیرپزشک، من و همین‌طور تمامی اعضای کنگره 60 و دانشگاه کنگره 60 از ارائه اولین مقاله به کنگره پزشکی مربوط به سرطان و انتخاب ما به عنوان بهترین سخنران بسیار خوشحالیم و شما را هم در این خوشحالی سهیم می‌دانیم.


به امید طلوع خورشیدی گرم در جهان علم

دوست و برادر شما در زمین و آسمان

حسین

October 25, 2021

Dear Bill,

I hope you are fine, I am well.

I am so delighted that the interview will be posted on your website. I am looking forward to seeing it and thank you again for introducing the work of Congress 60 to the world.

In hope of a day that we could share the results of our work with others so that they can quit the darkness of addiction.

About your idea for 2022 joint cooperation I must say I totally agree with your idea. Doing an interview about worldview and its effect on Congress 60’s members' recovery is a brilliant idea.

About our research on the blood cancer:

As I mentioned before we worked on four types of blood cancer and the articles were submitted to international conferences.

The first article was presented online on 20 of October and I am sending the Pdf and the PowerPoint of this presentation as attachments.

The article and its presentation was so good that we were elected as the best presenter! They have given us an award that I am sharing with you as well.

The sum of these four articles has been submitted as one scientific article and hopefully it will be published soon.

The x theory and the relevant treatment for it, is a breakthrough in the science field which I am certain will open new gates for the world.

Curing the X system with opium and the DST method is a cheap, safe and easy treatment for any patient.

We just need to prove what we are claiming via scientific research and sharing the results.

Today, morphine is being used at hospitals and there is no resistance toward it while opium is far more safer than morphine.

Anyways, I will keep you posted on any progress regarding this matter.

Dear friend,

We (me, my physician colleagues, all members of Congress 60 and Congress 60’s university staff) are so happy with our presentation and to be chosen as the best presenter of this conference and we just wanted to share this happiness with you.


Hopefully a new sun will rise in the science field soon enough.

Friends and brothers on heaven and earth forever

Hossein

مترجم: احسان رنجبر

تایپ: مسافر محمدحسین

تنظیم: مسافر ابراهیم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .