English Version
English

همسفر در کنگره مانند بال پروازی برای مسافر است

همسفر در کنگره مانند بال پروازی برای مسافر است

گفتگو با همسفر مژگان از اعضای لژیون سردار نمایندگی میخک مشهد

به‌منظور شناخت بیشتر افراد با لژیون سردار کنگره ۶۰ و افراد آن مصاحبه‌ای با خانم مژگان از همسفران لژیون سردار نمایندگی میخک مشهد، ترتیب داده‌ایم که در ادامه شما را به خواندن این گفتگو دعوت می‌نماییم.

-با تشکر از حضور شما در این گفت‌وگو، لطفاً به‌رسم کنگره خود را معرفی کنید؟ در چه جایگاهی خدمت کرده‌اید؟
سلام دوستان مژگان هستم همسفر خانم ناهید
مسافرم با 8 سال تخریب وارد کنگره شدند. آنتی ایکس مصرفی: شیره، تریاک و متادون - داروی درمان: شربت OT – روش درمان:DST - مدت سفر اول: 10 ماه و 20 روز – راهنما: آقا محمد- مدت رهایی: 1 سال و 11 ماه
مدت ورود به سفر دوم جهان‌بینی با قانون چهل سی دی: 1 سال و 1 ماه –راهنما: خانم فاطمه- رشته ورزشی: ایروبیک
تاکنون در جایگاه‌های خدمتی: نشریات، دبیری، مشاوره تازه واردین، عضو لژیون سردار حضورداشته‌ام و در حال حاضر نیز کمک راهنمای تازه واردین همسفران میخک هستم.
- به نظر شما برای شرکت در لژیون سردار باید از تمکن مالی بالایی برخوردار بود؟
در کنگره تمکن مالی خیلی مهم نیست، بلکه آموزش و خواست من برای بودن در لژیون سردار بسیار کمک کرد که بتوانم خدمت کوچکی داشته و شکرگزار حال خوش خودم و مسافرانم باشم.

- چه مدت است که عضو لژیون سردار هستید؟ و به‌عنوان یک همسفر از حس و حالتان در کنگره ۶۰ بگویید و اینکه نقش همسفر در کنار مسافر را چگونه می‌بیند؟!
مدت دو سال است افتخار عضویت در لژیون سردار را دارم . من به‌عنوان همسفر در کنگره 60 حال خوشی را تجربه کرده‌ام و با آموزش‌های جهان‌بینی به آرامش بسیار خوبی رسیده‌ام. حضورم در کنگره درروند زندگی کمک زیادی به من کرده است و مسافرم نیز از شرکت من در کلاس‌ها و همین‌طور کنار خود، احساس خوشحالی زیادی دارد و در مسیر رسیدن به اهدافش محکم‌تر قدم برمی‌دارد.
به قول جناب مهندس: « همسفر در کنگره مانند بال پروازی برای مسافر است.»

- با توجه به خرید دانشگاه خوارزمی و انجام تحقیقات کنگره 60 از طریق این دانشگاه، گل‌ریزان سال 1400 را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
قطعاً گل‌ریزان امسال در تمام نمایندگی‌های کنگره 60 و همین‌طور نمایندگی میخک، خیلی باشکوه‌تر و قوی‌تر از سال‌های قبل برگزار خواهد شد و همگی با تمام توان خود شرکت خواهیم کرد.
خواست تک‌تک مسافران و همسفران، این است که آقای مهندس به آرزوی قلبی‌شان برسند و انسان‌ها در تمام نقاط جهان به درمان و تعادل دست یابند و در این راستا در هر قسمتی که بتوانیم تلاش خواهیم کرد.

- به‌عنوان کلام پایانی اگر پیامی دارید، بفرمایید.
پیام من به‌عنوان یک همسفر به دیگر همسفران عزیز این است که در مسیر کنگره 60 حتماً همراه مسافرشان حضورداشته باشند، بال پرواز آن‌ها باشند و خودشان نیز این انرژی و احساس قشنگی که در کنگره به آن می‌رسند را از دست ندهند.
این تصور را نداشته باشند که کنگره فقط برای درمان یک مصرف‌کننده مواد مخدر است، خیر، این آموزش‌ها و خدماتی که در این مکان ارائه می‌شود برای تمام انسان‌ها قابل‌استفاده است. هدف آقای مهندس از حضور همسفران این است که اعضای خانواده به نقاط مشترک، صلح و آرامش برسند. از ایشان بسیار سپاسگزارم که اجازه دادند من همسفر از آموزش‌ها بهره ببرم و خدمت کنم.
با تشکر از شما که در این گفتگو شرکت نمودید.

مصاحبه: مسافر مهسا –کمک راهنما –نمایندگی میخک
بازبینی: همسفر فاطمه
ارسال: مسافر مهرانا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .