English Version
English

گروه خانواده- افزودن اطلاعات با سایت

گروه خانواده- افزودن اطلاعات با سایت

تنها راهی که می‌شود یک زندگی بهتر داشت، مستلزم رشد من است؛ راهی که باعث رشد من می‌‌شود، تغییرات من است و این تغییرات مستلزم فرا گرفتن آموزش است. در تاریکی فرو رفته بودم، ترس و ناامیدی سرتاسر وجودم را در بر گرفته بود، حال و روز خوبی نداشتم؛ تا اینکه مسافرم خبر راه‌اندازی کنگره ۶۰ را در شهر گلپایگان اطلاع داد روزی مسافرم آمد و گفت که در شهرمان کنگره راه اندازی شده و بااشتیاقی از درمان اعتیاد و خود صحبت می‌کرد، خبر خوبی بود  اما همچنان حال درون من خراب بود و امیدی به آینده نداشتم و با بحث و مشاجره گفتم تو دیگه فایده نداره با وجود کنگره زندگی من هیچ تغییری نمی‌کند، حدود یک‌ماه از ورود مسافرم به کنگره می‌گذشت که به اصرار مسافرم به کنگره آمدم.
حال و هوای من در کنگره آن روز حال عجیبی به خود گرفت و بادیدن افرادی با نظم و روپوش‌های سفید رنگ و بی‌آلایش چنان حال دلم را دگرگون کرد که گویی وارد بهشت شدم، وای که چقدر آن را دوست دارم و آنگاه بود که درب بهشت برای من گشوده شده بود.
نمی‌دانم پاداش کدام یک از کارهای مرا خداوند به من هدیه داد.

 

با ورودم به این مکان مقدس زندگی جدیدی برایم آغاز شد و با ورود به لژیون خانواده، گویی در درونم جوانه‌ها شروع به نیک زدن کردند و پس از مدتی با خدمت در سایت و نوشتن مقاله‌ی اعتیاد حس عجیبی در من رخ داد و خدمت به کنگره گویی مرا از مرده متحرک بودن به فرد زنده‌ای مبدل کرد. زمانی‌که در سایت شروع به خواندن دلنوشته و مشارکت‌ها می‌کنم، حس امیدم احیاء می‌شود و با فرصت دادن به خودم می‌توانم رشد کنم و از حال خوش بهره ببرم و با خواندن مقالات سایت کنگره روز به روز بر اطلاعاتم افزوده خواهد شد.
خدا را شاکرم بابت این هدیه‌ای که به من داده شده و باورودم به کنگره ۶۰ توانسته‌ام از نادانی خود در راه مستقیم و دانایی پیش بروم و از آموزش‌هایی که از سایت کنگره به دست می‌آورم، بتوانم به حال خوش برسم.
در پایان از بنیان کنگره ۶۰ جناب آقای  مهندس دژاکام کمال تشکر دارم که باعث شد، حس خوب و تجربه‌ زندگی سالم را به دست بیاورم و گویی همان جرقه‌های نوری که توسط مسافرم به سمت من زده شد تا بتوانم از آن تاریکی به روشنایی هدایت شوم.

 

نویسنده: همسفر آرزو لژیون کمک راهنما همسفر ریحانه( لژیون۲)
تصویرگر: کمک راهنما همسفر ریحانه ( لژیون ۲)
ویراستار: کمک راهنما همسفر ریحانه ( لژیون۲)
تنظیم و ارسال: کمک راهنما همسفر ریحانه ( لژیون ۲)
همسفران نمایندگی گلپایگان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .