English Version
English

قدرت بخشش مالی

قدرت بخشش مالی

امروز، جلسه دوم، از دوره سوم سری جلسات لژیون سردار کنگره۶۰، در نمایندگی شهباز، با استادی مسافر علی‌کوثر، نگهبانی مسافر احمد و دبیری مسافر عباس با دستور جلسه؛ (دنور) در روز یکشنبه، تاریخ ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۶ آغاز به‌کار نمود.
خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان علی‌کوثر هستم یک مسافر.
خیلی خوشحال هستم، که در خدمت شما عزیزان هستم و خداوند بزرگ را شاکر هستم که در این جلسه حضور دارم. امیدوارم که خداوند، این توانایی را به من بدهد که، بتوانم خدمتی در خور لژیون سردار انجام بدهم.
در مورد دستورجلسه امروز؛ که تحت عنوان دنور می‌باشد؛ به نظر من کسی که دنور می‌شود، از قدرت بخشندگی بیشتری برخوردار خواهد بود و این قدرت بخشندگی، تنها در دنور شدن و پول پرداخت کردن نیست.
کسی که یک عشقی به اطرافیان و انسان‌ها دارد و به انسان‌ها کمک می‌کند و مشکلات مردم را درک می‌کند و به نحوی سعی در حل مسائل و مشکلات مردم می‌نماید، چه در این‌جا و چه در بیرون از این‌جا، چه در خانواده و یا اجتماع باشد فرقی نمی‌کند، به این عملی که شخص انجام می‌دهد هم گفته می‌شود بخشش و کمک کردن، که به نحوی می‌شود گفت این شخص در جایگاه دنور می‌باشد. راهنماها، این عشق و محبت را به من یاد دادند و من مسافر را به رهایی رساندند.
وقتی من مسافر، صور پنهانم درست می‌شود، و شروع می‌کنم صور آشکار خودم را درست کردن،  این عمل راهنماها، به من این نتیجه را می‌دهد که، من هم بتوانیم بخشش کنم و کمک حال دیگران باشم.
قدرت بخشش، زمانی پیدا می‌شود که انسان درمان شده است. من زمانی هم که در تاریکی‌ها قرار داشتم، قدرت بخشش داشتم، ولی راه بخشش کردنم درست نبود و در راه تاریکی‌ها این بخشش را انجام می‌دادم.
خدا را شکر، با روش کنگره۶۰، من درمان شدم و با این درمانی که برای من اتفاق افتاده، باید قدردان باشم و سپاسگزار خداوند و کسانی باشم که به من کمک کردند.
با این حال خوبی که نصیب من شده در کنگره۶۰، که از لطف و بخشش کسانی بوده که بدون هیچ چشم داشتی خدمت کرده‌اند در این‌جا، من هم باید بتوانم قدرت بخشش پیدا کنم.
دنوری یک بخش و قسمتش، مالی می‌باشد و بخش دیگرش عشق و محبت می‌باشد.

اگر در این‌جا کسی قدرت  بخشش در قسمت عشق و محبت را داشته باشد، ولی از لحاظ مالی بخشش نداشته باشد اهداف کنگره۶۰، به درستی پیش نمی‌رود.
این بخشش مالی که ما در این‌جا انجام می‌دهیم، راه را برای درمان خیلی از مسافران که خواستار رهایی هستند، بسیار هموار و آسان می‌گرداند و با انجام بخشش مالی بسیاری از مشکلات ما حل خواهد شد.
هر یک از ما می‌توانیم با انجام کمک مالی، هم به خودمان کمک کنیم و هم به کنگره۶۰، چرا که کنگره۶۰، راهی است که هم ما به درمان می‌رسیم و هم بسیاری از مشکلات خانواده‌ها و جامعه حل خواهد شد.
ان‌شاالله، که بتوانیم بیشتر از همیشه برای تعالی اهداف کنگره۶۰، تلاش کنیم.
از این‌که به صحبت‌های من توجه نمودید از همه شما عزیزان سپاسگزارم.
تایپ:مسافر علیرضا
تنظیم:مسافر رحمن

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .