English Version
English

اگر تعادل نداشته باشیم، قبله را گم می‌کنیم

اگر تعادل نداشته باشیم، قبله را گم می‌کنیم

جلسه دهم از دوره سی‌و پنجم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره۶۰ نمایندگی ملاصدرا با استادی راهنمای محترم تازه‌واردین مسافر مسعود ، نگهبانی مسافر محمد و دبیری مسافر بهزاد  با دستور جلسه «ظرفیت، مسئولیت، قبله گم کردن،نق زدن،حاشیه» یکشنبه 26 فروردین‌ 1403 ساعت 17 آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان، مسعود هستم یک مسافر
سال جدید و عید فطر را به همه عزیزان تبریک می‌گویم. از ایجنت محترم، مرزبانان عزیز و راهنمای لژیون هشتم که فرصت خدمت را به من دادند تشکر می‌نمایم.
موضوع دستور جلسه را با یک مثال آغاز می‌نمایم. در یک ظرف نیم لیتری اگر بیشتر از نیم لیتر آب بریزیم، قطعاً سرریز می‌شود یا اگر در یک ماشین سواری، بیش از 4 الی 5 نفر سوار شوند، مطمئناً این ماشین از تعادل خارج خواهد شد. مسئول یک اداره و یا یک شهر هم باید ظرفیت داشته باشد، وگرنه شهر، به هم خواهد ریخت. یک نفر که مصرف‌کننده می‌شود، دیگر نمی‌تواند اداره شهر وجودی خود را بر عهده داشته باشد. برای بازگشت به حالت تعادل باید ذره‌ذره دانائی را بالا ببریم تا بتوانیم به هدف برسیم.

برای هر کاری، چه در درون کنگره 60 و چه در بیرون از کنگره، باید ابتدا ظرفیت پذیرش آن مسئولیت را داشته باشیم و سپس مسئولیت را قبول نماییم. درصورتی‌که مسئولیت را قبول کردیم باید در برابر آن، ظرف ما هم بزرگ‌تر شود تا قبله خود را گم نکنیم. اگر تعادل نداشته باشیم، قبله را گم می‌کنیم درصورتی‌که با گرفتن آموزش، می‌توانیم ظرفیت پذیرش خود را بالا ببریم. کسانی که نق می‌زنند، یقیناً روی برنامه نیستند. پس باید مواظب سفر و هدف خود باشیم. از خداوند می‌خواهم که هر مسئولیتی را قبول کردیم، بتوانیم آن را به نحو احسنت انجام دهیم.
از این‌که به صحبت‌های من گوش کردید، از همه شما تشکر می‌کنم.

تایپ: راهنما مسافر حسین
ویرایش متن: راهنمای تازه و.اردین مسافر کریم
عکس: مسافر عباس
ارسال:سایت نمایندگی ملاصدرا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .