English Version
English

همسفر بال پروازی برای مسافر

همسفر بال پروازی برای مسافر

سلام دوستان فرشته هستم، یک همسفر؛ روزی که کنگره 60 شروع به کارکرد، این راه برای ما نمایان شد که اگر بخواهیم به تفکر مثبت و خوبی برسیم، باید ما همسفران به همراه مسافران در کنگره حضورداشته باشیم تا با کمک همدیگر سفر خوبی را پشت سر بگذاریم .

اکنون‌که در شرف هفته‌ی همسفر هستیم، اگر بخواهم از حس و حال خودم و نقش همسفر و این واژه زیبا سخن بگویم، برمی‌گردم به‌روزهای قبل از ورودمان به کنگره. روزهایی پر از دلهره و اضطراب و دلی شکسته اما قلبی پر از عشق و امید. وقتی از طریق یکی از بستگان مسافرم با این مکان اَمن آشنا شدیم، از همان روز اول من با کلی شوق و اشتیاق تصمیم گرفتم که همراه مسافرم به کنگره بیایم و همراه مسافرم باشم. وقتی وارد کنگره شدم، حس و حال عجیبی داشتم، گویی سال‌ها بود که به دنبال چنین جایی بودم تا آرامشی که براثر اعتیاد مسافرم از کاشانه من رخت بسته بود، به زندگی‌مان برگردد.

از همان ابتدا که راهنما انتخاب کردم و در مسیر آموزش قرار گرفتم، سعی کردم تابع قوانین و حرمت کنگره باشم و در راستای اهداف کنگره قدم بردارم و در همه حال فرمان‌بردار راهنمایم باشم. من همسفر که همسر یک مسافرم، مسئولیت بزرگی به گردن دارم، وقتی در این مسیر قرار گرفتم، باید عشق را سرلوحه کار خودم قرار بدهم و همیشه همراه مسافرم باشم نه در مقابل او، باید به مسافرم اعتماد کنم، باید نسبت به مسافری که سال‌ها از او سلب اطمینان کردم، دیدگاه و نگرش خود را تغییر دهم و ناامید نشوم، تا بال پروازی برای مسافرم شوم و با همراهی هم، سفر خوب و لذت بخشی داشته باشیم.

یک همسفر در طی سفر با یادگیری آموزش‌ها، باید حس‌های منفی را از خود دور کند و از توقعات و انتظارات بیجا دست برداشته و عشق و محبت را جایگزین آن‌ها کند تا به همراه مسافرش به حال خوش و رهایی برسند. به‌طور کل همسفر بودن؛ یعنی بخشیدن، گذشتن، عشق ورزیدن، صبوری کردن و از همه مهم‌تر حفظ کانون خانواده.

همسفر، در کنگره 60 و پیشگاه بنیان آن اهمیت بسیاری دارد، به‌طوری‌که یکی از دستور جلسات هفتگی را به همسفر اختصاص داده است، تا به اهمیت نقش همسفر بپردازد، امیدوارم ما همسفران با حرکت در مسیر ارزش‌ها و قدم برداشتن در راستای اهداف کنگره، نقش خود را به‌خوبی ایفا کنیم و با قرار گرفتن در کنار مسافر، بتوانیم شاهد رهایی و رسیدن به حال خوش در خود و مسافرمان باشیم و در ادامه خدمتگزار صدیقی برای کنگره60 باشیم.

در ادامه هفته همسفر را، به دیده‌بان محترم گروه خانواده، سرکار خانم آنی عزیز که همواره پشتیبان ما همسفران می‌باشند، تبریک می‌گویم، همچنین از راهنمای عزیزم که با آموزش‌های بی‌دریغ و پربارشان، باعث شدند من یک همسفر عاشق و صبور باشم، تشکر و قدردانی می‌کنم و این هفته زیبا را به همه‌ی همسفران و مسافران کنگره 60 تبریک می‌گویم.

 

نگارنده: همسفر فرشته
وبلاگ نویس: همسفر ظریفه
نمایندگی رودکی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .