English Version
English

گروه خانواده-بدن انسان به طور طبیعی قادر به تامین نیازهایش است

گروه خانواده-بدن انسان به طور طبیعی قادر به تامین نیازهایش است

استاد در این  سی‌دی با یکی از دوستانشان صحبت می‌کردند، که مصرف‌کننده مواد مخدر بود. او در گفتگوی خود با آقای مهندس این گونه اظهار کرد؛ اگر روزی مواد مخدر نباشد من قادر به ادامه زندگی نخواهم بود و اصولا این مشکل همه ی مصرف‌کنندگان است در هر شغل یا حرفه‌ای که فکر می‌کنند بدون مواد قادر به انجام هیچ کاری نیستند و این نوعی از نگرش غلط آن‌ها می باشد. حال آنکه قبل از کنگره ۶٠ و این متد DST  هیچ راهی برای درمان اعتیاد وجود نداشت؛ زیرا بدن انسان طوری طراحی شده که به صورت طبیعی قادر به تامین نیازهایش می باشد حال آنکه فرد مصرف کننده با تخریب سیستم ایکس این مواد را از بیرون جایگزین مواد درونی  بدن می‌کند.

برای درک  بهتر این مساله ما در جهان سه نوع ماشین داریم؛ یک نوع ماشین‌هایی که ساخته دست انسان و یا جانوران دیگر است، دو چرخه اولین ماشینی بود که اختراع شد. دومین ماشین توسط طبیعت ساخته شد  که کره زمین یک  نمونه از این ماشین‌ها است و به  دور خورشید می‌چرخد . سومین ماشین بطور مشترک بین انسان و یا جانوران دیگر و طبیعت ساخته می‌شود مثل درخت گردو که انسان  بذر اولیه را در داخل خاک قرار می‌دهد و با استفاده از انرژی‌هایی که از جهان اطرافش از قبیل نور خورشید و آب می‌گیرد باعث شکافتن هسته می‌شود که شباهت زیادی به لحظه بینگ بنگ یا پیدایش هستی دارد و در طی زمان مناسب به یک درخت تنومند گردو تبدیل می شود که قادر به بازسازی و یا ترمیم خودش است مثلا اگر شاخه ای بشکند دوباره جوانه می‌زند.

در انسان و حیوانات هم همین‌گونه است، ترمیم و بازسازی جسم بر عهده‌ خود جسم است و این ترمیم را پزشک نمی‌تواند انجام دهد زمانی که استخوانی می‌شکند تمام کار ترمیم به عهده جسم است پزشک فقط آن را گچ می‌گیرد. برای حفاظت و نگهداری جسم سه قانون کلی وجود دارد: ١_ داروی مناسب ٢_مقدار  مناسب _٣ زمان مناسب، که در موقع بیماری داروی مناسب در زمان مناسب و به میزان مناسب توسط پزشک تجویز می‌شود این دستورالعمل به خوبی در کنگره اجرا می‌شود که داروی مناسب همان شربت ‌Ot در زمان و مقدار مناسب به فرد مصرف کننده داده می‌شود تا سیستم ایکس آنها بازسازی  شود و فرد به تعادل برسد که با راه‌اندازی این سیستم بیماری‌های زیادی قابل درمان می‌شود چرا که مواد شبه افیونی بدن ده برابر قوی تر از مواد بیرونی است که همان خمری می‌باشد که سردرد ندارد و باعث نشاط انسان می‌شود.

تایپ: همسفر مریم لژیون دو

ارسال خبر: همسفر راضیه لژیون یک

همسفران نمایندگی کاشمر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .