English Version
English

کارگاه آموزشی جهانبینی چهارشنبه:از فرمانبرداری تا فرماندهی

کارگاه آموزشی جهانبینی چهارشنبه:از فرمانبرداری تا فرماندهی

چهارمین جلسه از دوره هفتاد و سوم کارگاه‌های آموزشی کنگره 60، ویژه مسافران و همسفران کنگره 60، با استادی و نگهبانی بنیان کنگره 60 مهندس دژاکام و دبیری مسافر علی با دستور جلسه " از فرمانبرداری تا فرماندهی "روز چهارشنبه سی ام تیرماه 1400 ساعت 09:30 آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان حسین هستم یک مسافر

امیدوارم حال همه شما خوب باشد، حال من هم خوب است.

پنجمین جلسه دیده‌بانان در سال 1400 روز دوشنبه 28 تیرماه ساعت 2 بعدازظهر با نگهبانی مهندس و دبیری علی خدامی و با حضور دیده‌بانان در ساختمان 20 تشکیل گردید.

موضوعاتی که در این جلسه تصویب‌شده به شرح زیر است:

وقتی کسی از اعضای خانواده افراد کنگره فوت می‌کند باید به او پاکت پول داد که از هر عملی بهتر است.

تمام افرادی که وارد سفر دوم می‌شوند، هم مسافران و هم همسفران، باید یک پاکت به راهنمای خودش بدهد.

اگر نمایندگی‌ای عملکرد ضعیفی داشته باشد جمع‌آوری خواهد شد. شعبی که انتشارات ضعیف دارند ذره‌ذره منحل می‌شوند. شعبه ویره به دلیل عملکرد ضعیف از ابتدای مهرماه تعطیل خواهد شد.

با پیشنهاد آقای ترابخانی و موافقت شورا آقای مهدی ثابتی از مشهد و امیر ایزدان از اصفهان به‌عنوان دستیاران دیده‌بان راهنمایان انتخاب شدند.

ایجنت های بخش همسفران نیز می‌توانند درخواست تنخواه و بودجه کنند.

زوج‌هایی که در کنگره از یکدیگر جدا می‌شوند حداقل تا 6 ماه به کنگره نمی‌توانند بیایند. بعدازآن هم باید شورا در رابطه با بازگشت آن‌ها نظر دهی کند.

هیچی ایجنتی نمی‌تواند کار اجرایی داشته باشد و دائم به مرزبانان دستور دهد. مرزبانان خود یک نگهبان دارند. ایجنت به‌عنوان یک بزرگ‌تر مرزبانان را راهنمایی می‌کند. در بعضی از شعب ما یک نفر را به مدت 5 سال ایجنت یک شعبه می‌کنیم و سپس وقتی می‌خواهیم آن شخص را عوض کنیم سیستم به مشکل می‌خورد از این به بعد باید شورای دیده‌بانان باید برنامه‌ریزی کند که ایجنت ها زیاد نباشند.

عزیزان D.Sap کرونا را به‌صورت قطعی درمان می‌کند ما روی موش‌های صحرایی آزمایش کرده‌ایم. لطفاً اگر بیمار شدید به ما و راهنمای خود اطلاع دهید. خانم‌های مسافر از آقای امیر قدیری تشکر کردند زیرا ایشان به هر شکل ممکن به‌تمامی اعضای کنگره 60 دستگاه‌های بخور D.Sap و خود D.Sap را رسانده است و خیلی‌ها از مرگ حتمی نجات پیدا کرده‌اند.

تجربه جدید هم که در مورد D.Sap یافت کرده‌ایم این است که قند را تا میزان 20 درصد کاهش می‌دهد. البته من کرم آن را هم درست کردم. کرم D.sap چون دارای پتاسیم است از افتادگی پوست جلوگیری می‌کند و آن را به عضله می‌چسباند.

خوشبختانه مقالاتی که برای سرطان خون داده بودیم پذیرفته شد. یکی از آن‌ها در زوریخ سوئیس است، یکی در پاریس، یکی در استامبول و دیگری در دبی. دو مورد هم برای درمان بیماری کرونا با D.Sap استفاده کردیم که هنوز جواب آن‌ها نیامده است.

دستور جلسه از فرماندهی تا فرمان‌برداری است. کسی که از سربازی به سرداری برسد سردار بسیار قدرتمندی می‌شود. در هر دستگاهی هرکجا که انسان فرمانده است باید فرمان‌بردار هم باشد، کسی که فرمان‌بردار است می‌تواند فرمانده باشد. در مسئله فرماندهی یک مثلث داریم که یک ضلع آن فرمانده است و یک ضلع آن فرمان‌بردار و دیگری موضوع است.

اگر در کنگره 60 این مثلث را اجرا نمی‌کردیم نمی‌توانستیم کنگره 60 را اداره کنیم. جمعیت کنگره 60 به 110 هزار نفر رسیده است. ماهی هم حداقل 2 هزار نفر به اعضای کنگره اضافه می‌شود. اگر فرماندهی و فرمان‌برداری اجرا نمی‌شد با مشکل مواجه می‌شدیم.

ما نه از جایی بودجه می‌گیریم و نه نیروی انتظامی‌ای داریم. اگر فرماندهی و فرمان برداری خوب اجرا نمی‌شد کسی به درمان نمی‌رسید. اگر افراد جامعه‌ای نسبت به قوانین فرمان‌بردار نباشند آن جامعه پیشرفت لازم را نمی‌کند.

وقتی دیده‌بانی انتخاب می‌کنیم اول اسم شخص در جلسه دیده‌بانان مطرح می‌شود و سپس همه در مورد او بحث می‌کنند. عملکرد ما در کنگره بر مبنای دوستی و فامیلی نیست اگر این‌طور شود فاجعه بزرگی رخ می‌دهد.

فرمانده باید عادل باشد و فرمانش باید در چهارچوب مشخصی باشد. راهنما به‌عنوان فرمانده لژیون نمی‌تواند در مورد ازدواج، شغل و مسائل اقتصادی و شخصی فرد نظر دهد. فرمان راهنما درزمینهٔ درمان اعتیاد نافذ است.

یک ایجنت هم همین‌طور است باید فرمان‌هایش در چهارچوب مقررات باشد. حتی من هم که نگهبان کنگره 60 هستم اگر دستوری خارج از قوانین کنگره 60 بدهم قابل‌قبول نیست و شما حق‌دارید اجرا نکنید.

فرمانده و یا استاد باید فرماندهی‌اش را ثابت کند. فرمانده خود احترام و شخصیت را برای خودش به ارمغان می‌آورد. راهنما باید حرف شاگرد را بشنود و تکالیفش را ببیند و او را به نیکی هدایت کند. من مطمئنم هرکسی که در جریان عدل و انصاف باشد اگر خودش قوانین را رعایت کند مشکلی به وجود نمی‌آید. فرمانده باید خود نیز قوانین را رعایت کند در غیر این صورت منجر به فاجعه خواهد شد.

ما توانسته‌ایم با فرماندهی صحیح از بالاترین مقام تا پایین‌ترین مقام همه فرمان‌برداری را اجرا کنیم. اگر ما در کنگره در مقابل بیماری کرونا D.Sap  را نداشتیم و برنامه ریزی صحیح نمی‌کردیم، نمی‌توانستیم جلسات را تشکیل دهیم.

تمام کنگره 60 از طریق فایل‌های صوتی (سی‌دی‌ها) و همچنین نوشتن‌ها مستقیماً زیر نظر آموزش‌های من قرار دارند. نوشتن سی‌دی‌ها خود مانند یک کتاب دست‌نویس است که برای بچه‌ها و نوه‌های افراد باقی می‌ماند تا خواندن آن درس‌های زندگی را فراگیرند.

امیدوارم همه‌ی ما به فرماندهان خود احترام بگذاریم و فرمانده‌های ما نیز یاد بگیرند که محبت‌آمیز با فرمان‌بردارها رفتار کنند.

از اینکه به صحبت‌های من گوش کردید مچکرم.

 

 

 

 

 

نام فایل

 

تاریخ

لینک

فایل صوتی سخنان مهندس

 

1400/04/30

دانلود

 
 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .