English Version
English

مراسم تقدیر و تجلیل از آقای زرکش‌ و معرفی ایجنت جدید نمایندگی صالحی

مراسم تقدیر و تجلیل از آقای زرکش‌ و معرفی ایجنت جدید نمایندگی صالحی

تقدیر از تلاش  دوره ایجنتی آقای علیرضا زرکش در شعبه صالحی تهران و همچنین مراسم اهدای شال و بستن پیمان ایجنت جدید شعبه با حضور دیده‌بان محترم جناب آقای رضا ترابخانی شنبه 3 آبان ماه 1399 در این شعبه برگزار شد.

خلاصه سخنان استاد:

در خدمت مسافران شعبه صالحی هستیم، برای معرفی ایجنت جدید جناب آقای بهروز فلاح امیدوارم که این روزها را با رعایت پروتکل ها  پشت سر بگذاریم و سعی کنیم روحیه خودمان را قوی‌تر کنیم تا آسیب کمتری ببینیم و برای تک‌تک عزیزان آرزوی موفقیت و سربلندی می کنم.

همانطور که می‌دانید امروز تغییر جایگاه ایجنتی آقای علیرضا زرکش است، ایشان با جان و دل  این جایگاه و شعبه را اداره می‌کردند از این به بعد جناب آقای بهروز فلاح در جایگاه ایجنت در این شعبه خدمت می‌کنند ایشان یکی از راهنماهای همین شعبه هستند، امیدوارم همانطور که به آقای علیرضا زرکش کمک می‌کردید از این به بعد همانطور به جناب آقای فلاح کمک کنید و مطمئن باشید با این حس امنیت و محبتی که اینجا برقرار می کنید ، به کسانی که تازه وارد هستند حس امیدواری و موفقیت را خواهید داد.

خلاصه صحبتهای دیدبان و ایجنت محترم آقای علی رضا زرکش:

امروز خیلی خوشحال هستم که در کنار دیده بان محترم جناب آقای رضا ترابخانی هستم و به آقای بهروز فلاح تبریک می گویم و امیدوارم که با عمل سالم این جایگاه را اداره کنند و تشکر می کنم بابت این مدت که بنده را تحمل کردید.

 

در ادامه اهدای شال ایجنت جدید شعبه

در ادامه قرائت پیمان:

بسم الله الرحمن الرحیم من مسافر بهروز فلاح در حضور دیده بانان و مرزبانان و مسافران و همسفران  کنگره ۶۰ پیمان می بندم که به مدت ۱۴ ماه به عنوان ایجنت همواره حافظ حرمت و قوانین کنگره ۶۰ باشم و با افراد کنگره ۶۰ همواره با مهربانی و محبت رفتار کنم و همیشه خود را خدمتگزار سایرین بدانم.

 

صحبتهای ایجنت جدید شعبه  آقای بهروز فلاح :

خدمت ایجنت محترم جناب علیرضا زرکش خدا قوت و خسته نباشید عرض می کنم و خوشحال هستم که در این جایگاه قرار می‌گیرم و امیدوارم که بتوانم این راه را ادامه بدهم و امیدوارم زیر سایه این پیمان بتوانم خدمت کنم.

سپس لوح تقدیر و تشکر نگهبان کنگره ۶۰جناب آقای مهندس حسین دژکام توسط دیدبان محترم آقای ترابخانی قرائت و به ایجنت دوره قبل شعبه آقای علی رضا زرکش  اهدا گردید.

 

https://up.c60.ir/repository/37741/gozaresh%20tasviri/Todie%20VA%20Moarefe/12.jpg

تایپ و نگارش :مسافر مهدی لژیون دوازدهم
تنظیم: مسافر مهدی لژیون دهم   
نمایندگی صالحی 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .