English Version
English

مسیر سبز کنگره شیشه را درمان میکند

مسیر سبز کنگره شیشه را درمان میکند

سلام دوستان الهه هستم یک همسفرآنتی ایکس مصرفی مسافرم شیشه، مدت ۱۰ ماه و ۲ روز به روش DST و با داروی شفابخش OT با راهنمایی‌های راهنمای گران‌قدر مسافرم آقای مجتبی ایرانپور و راهنمای خودم سرکار خانم منیره عزیز سفر کردیم و در حال حاضر با لطف خدا ۴ ماه و ۱۵ روز است که آزاد و رها هستیم. اگر بخواهم در مورد شیشه و تخریب‌هایش صحبت کنم، اولین چیزی که یاد گرفتم این است که شیشه یک ماده محرک و مخرب و صنعتی است که نسبت به سایر مواد مخدر، از تخریب بالایی برخوردار است و این ماده خطرناک در جسم و جان مسافر من هم‌ریشه دوانده بود. مسافرم فکر می‌کرد با مصرف شیشه چقدر به او انرژی می‌رسد و تمام‌کارهایش را با انرژی عالی انجام می‌دهد، در حالیکه تمام این انرژی‌ها، انرژی‌های نهفته شده در بدنش بود که به‌صورت ناگهانی آزاد می‌شد و وقتی تأثیر مواد از بین می‌رفت، به‌شدت با تخلیه انرژی روبرو می‌شد و برای دفع این حالت مجبور بود دوباره به مواد روی بیاورد و مصرف کند.
 

شیشه تمام اختیارات مسافرم؛ حتی جسم و جان او را گرفته بود و حق انتخاب و تصمیم‌گیری نداشت و این شیشه بود که در زندگی ما تصمیم می‌گرفت و حکم‌فرمایی می‌کرد. مسافرم فکر می‌کرد شیشه خماری ندارد، غافل از اینکه  خماری آن ازجمله خواب زیاد، سردردهای شدید، بی‌قراری، حرکت‌های غیرعادی دست و سر، خشکی دهان، تعریق زیاد،  سرگیجه و بزرگ شدن مردمک چشم‌ها بود. مصرف شیشه باعث ایجاد اختلالات جسمانی در مسافرم شده بود؛ مثل افزایش حرکت‌های فیزیکی، اضطراب و دلواپسی، پرحرفی، تغییر ناگهانی در رفتار و گفتار و بیخوابی شدید؛ مثلاً دو شبانه‌روز نمی‌خوابید. مصرف شیشه باعث شد، دروغ جای صداقت را بگیرد و شغل خود را که ۱۵ سال سابقه کار داشت را از دست بدهد. آسایش و آرامش از خانه ما دور شده بود و به جای آن نگرانی، دلواپسی، ناامیدی، بی‌اعتمادی و دروغ جای گرفته بود
 

به گفته خودش، از شیشه خسته شده بود و خود نیز خواستار رهایی بود؛ ولی راه آن را بلد نبودیم و از کمپ و داروهای شیمیایی که برای ترک مواد تبلیغ می‌کردند خوشش نمی‌آمد و می‌گفت همه آنها دروغ هستند و با این راهها درمان نمی‌شوم و من نیز واقعاً از این وضع و اوضاع زندگی خسته شده بودم؛ ولی اصلاً دوست نداشتم که به خاطر مواد مخدر، مسافرم را ترک کنم؛ چون عاشق مسافرم بودم و زندگی‌ام را دوست داشتم. از خداوند فقط رهایی مسافرم را می‌خواستم و مسافرم همیشه به من امید می‌داد که صبر و تحمل‌کن، همه این روزهای سختی که گرفتار شدیم می‌گذرد و روزهای خوب و خوش در انتظار ماست و بالاخره ورق برگشت و تمام‌ تاریکی‌ها و ضدارزش‌هایی که گرفتارش بودیم به آرامی برطرف شد و یک روشنایی ما را به سمت خود کشید و آن روشنایی چیزی نبود جز مسیر سبز کنگره که ما را در آغوش خود کشید و مسافرم گفت کنگره ۶۰ همان راهی است که ما را به مقصد راستین می‌رساند.مسافرم خیلی عالی سفر خود را شروع کرد و خیلی عالی به پایان رسانید. به کنگره و راهنمای خود ایمان آورد و عاشق راه سبز کنگره شد و نتیجه آن را عالی گرفت. شیشه در کنگره ۶۰ به روش DST قابل‌درمان است؛ چون صورت‌مسئله آن روشن است.در حال حاضر با لطف خداوند منان و لطفی که کنگره ۶۰ و راهنمایان عزیزمان به ما داشتند، در صلح و آرامش و آسایش زندگی می‌کنیم و مسافر من هر روز حالش بهتر از دیروز است و همه اینها را مدیون بزرگ مرد تاریخ، استادِ عشق، جناب مهندس دژاکام عزیز و خانواده محترمشان هستیم. با ایمان و عشق و محبت می‌شود مشکلات را شکست داد. از خداوند خواستارم تمام انسان‌هایی که دربند و اسیر اعتیاد هستند به رهایی برسند و این حال خوش را تجربه کنند. خدایا شکرت به خاطر وجود آقای مهندس و شکر به خاطر انسان‌های پاکی که در کنگره جمع شدند. با تشکر از راهنماهای عزیزمان خانم منیره و آقای مجتبی ایرانپور.

 

نگارنده؛ همسفر الهه لژیون دوازدهم

ویراستاری؛ همسفر الهام 
ارسال: همسفر معصومه

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .