English Version
English

برای هر آموزشی، توان مالی مطرح می‌شود

برای هر آموزشی، توان مالی مطرح می‌شود

سلام دوستان زهرا هستم همسفر
از دستور جلسه این مطلب برداشت می‌شود که هرکس به سهم خودش و نسبت به جایگاهی که دارد، چگونه باید جوابگو باشد. بنابراین من به سهم خودم باید در قانون یازدهم، لژیون سردار و ... نهایت تلاشم را بکنم. هر کسی خودش می‌داند چه کمکی به کنگره کرده است. آقای مهندس بارها گفتند: «کنگره با کسی حسابی ندارد و حسابش با همه صفر است.» ولی من باید همیشه این شعر را در ذهنم یادآوری کنم که:

دیگران کاشتند و ما خوردیم،
ما بکاریم تا دیگران بخورند.

من هم باید در حد توان مالی خودم، دِین خود را به کنگره ادا کنم در استحکام پایه‌های مالی کنگره به این باور رسیدم که می‌توانم کاری انجام دهم و یا کمکی داشته باشم و وظیفه خود می‌دانم؛ چون این یک نوع خدمت است. در مورد پایه‌های علمی کنگره نوشتارهای مختلفی مثل کتاب ۶۰درجه زیر صفر، جهانبینی، چهارده مقاله و... برای آموزش در اختیار ما قرار داده شده و من از همان ابتدای سفر با درست سفر کردن، سر ساعت در جلسات حضور داشتن، نوشتن سی‌دی‌ها، کاربردی کردن این آموزش‌ها در زندگی و همچنین فرمانبرداری، می‌توانم به کنگره کمک کنم‌. همچنین در جایگاه حضور و غیاب، دبیری کارگاه خصوصی همسفران نمایدگی گوجان و الان در  نشریات خدمت می‌کنم.

سلام دوستان فاطمه هستم همسفر
درباره این دستور جلسه که از منِ رهجو سؤال می‌پرسد، باید اول آن‌قدر فکر کنم تا ببینم در مقابل کارهایی که کنگره ۶۰ برای من کرده، من چه کرده‌ام! دستور جلسات کنگره، مثل پله‌های نردبانی هستند‌ که به سمت ارزش‌ها، من را هدایت می‌کند و باید پشت سر هم طی شوند تا تکامل در من صورت بگیرد. در هفته‌ی قبل از جهان‌بینی را آموختم، در سفر اول ۴۰ سی‌دی و در سفر دوم ۳۰ سی‌دی را مکتوب کرده‌ام، حالا باید به گذشته خود برگردم و ببینم واقعاً این آموزش‌ها را توانسته‌ام عملی کنم یا نه، اگر توانسته‌ام پس هیچ‌گونه مشکلی با خدمت مالی و علمی در کنگره ندارم؛ چرا که می‌دانم از هر دستی بدهی از همان دست پس می‌گیری. من در کنگره آموختم که کل کائنات و جهان هستی در اختیار من هستند و به من خدمت می‌کنند، حالا که خداوند راهی برای من باز کرده است تا من هم طعم شیرین خدمت به دیگران را بچشم، چرا از آن استفاده نکنم. اگر قدر ندانم از من گرفته می‌شود. باید این را به خودم گوش‌زد کنم که یک دست صدا ندارد، همه‌ ما در کنگره باید دست در دست هم بدهیم، برای جهانی شدن کنگره ۶۰؛ این باعث استحکام پایه‌های مالی و علمی کنگره می‌شود. من با درست سفر کردن و رفتار صحیح خودم می‌توانم، هدف کنگره را به دیگران انتقال دهم، پس می‌توانم این‌طور به کنگره کمک کنم. با علمی که در کنگره یاد می‌گیرم، اول به علم و آگاهی خودم کمک می‌کنم و بعد اگر خداوند لیاقت داد با راهنما شدن می‌توانم گوشه‌ای از این دریای علم را به دیگران منتقل کنم. من در قسمت دبیری، عضو لژیون سردار، خزانه‌دار لژیون سردار و نشریات خدمت کردم.

سلام دوستان سمیه هستم همسفر
برای هر آموزش و آموختنی، ابتدا به ساکن، توان مالی مطرح می‌شود تا به طبع آن امکانات آموزشی فراهم شود. بر همین اساس، کنگره 60 ، به عنوان یک مرکز راهنمایی درمان اعتیاد، برای این‌که بتواند همگام با پیشرفت دانش و علم و گوناگونی مواد و افزایش مراجعان، شرایط مطلوب برای فعالیت با حداکثر راندمان را فراهم نماید، توجه به دو اصل اساسی، یعنی استحکام پایه های مالی و علمی را همواره در برنامه های خود، مد نظر قرار داده است. همان‌گونه که در نوشتار کنگره ۶۰ چیست؟ که معرفی نامه اجمالی کنگره 60 می باشد، این دو موضوع تحت عنوان اهداف مهم و سالیانه کنگره 60 قید شده است. من در جایگاه‌های حضور و غیاب، دبیری، نگهبانی، عضو لژیون سردار و رابط خبری خدمت کردم.

رابط خبری، ویراستار و ارسال: راهنمای تازه‌واردین، همسفر سمانه

همسفران نمایندگی گوجان

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .