English Version
English

هر کسی که مشکلی در زندگی دارد، عضو لژیون سردار شود

هر کسی که مشکلی در زندگی دارد، عضو لژیون سردار شود

جلسه هشتم از دوره یازدهم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی دکتر مسعود؛ به استادی مسافر رضا، نگهبانی مسافر محسن و دبیری مسافر حیدر، با دستور جلسه «در استحکام پایه‌های مالی و علمی کنگره، من چه کرده‌ام؟» دوشنبه 24 اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان رضا هستم یک مسافر؛ امیدوارم حال همگی خوب باشد و خیلی خوشحالم که در خدمت شما هستم. لطفاً در نوشتن و خواندن دستور جلسه دقت کنيد، در استحکام پایه‌های مالی و علمی کنگره، من چه کرده‌ام؟
منظور از من، تک‌تک ما هستیم؛ آقای مهندس می‌فرمایند: اگر می‌خواهید نتیجه کارتان را دو یا سه ماهه ببینید بروید سبزیجات بکارید؛ اگر می‌خواهید نتیجه ۲ ساله ببینید بروید مثلاً درخت گلابی بکارید؛ اگر می‌خواهید نتیجه ۱۰ ساله ببینید، درخت گردو بکارید. حالا بیایید بررسی کنیم من که چند سال است در کنگره حضور دارم و به درمان رسیده‌ام و از آموزش‌های کنگره ۶۰ بهره می‌برم آیا به اندازه سبزیجات و یا درخت گلابی سودی داشته‌ام برای کنگره؟ این دستور جلسه به نوعی حسابرسی است که من در کجای کنگره ۶۰ قرار دارم.
دوستان لطفاً موضوع مشارکتشان مربوط به کارهایی باشد که در کنگره ۶۰ انجام‌ داده‌اند. من در سال ۱۳۹۴ وارد کنگره ۶۰ شدم؛ دو ماه بعد مراسم گلریزان بود و من چون سفر اولی بودم نمی‌توانستم عضو لژیون مالی (لژیون سردار) بشوم با این حال بالاترین مبلغ را پس از اعضای لژیون مالی پرداخت نمودم و سال بعد از آن نیز ۲ برابر مبلغ لژیون مالی پرداخت نمودم که پس از آن جایگاه «دنوری» ایجاد شد و من دنور شدم. بعد از مدتی در زمان ساخت این شعبه (دکتر مسعود) بیمار بودم و عمل جراحی انجام داده بودم که یک روز آقای اکبر سعادتی با بنده تماس گرفتند و فرمودند شما به عنوان مسئول پروژه ساخت شعبه انتخاب شدید؛ در صورتی که استراحت مطلق بودم، بعد از ۱۵ روز آمدم و مشغول کار ساخت این شعبه شدم و کارهای نازک‌کاری و سخت‌افزاری را انجام دادم. البته شایان ذکر است دوستانی مانند احمد آقازاده، مجید تیموری و فرهاد بدر نقش بسزایی در انجام کارها داشتند و کمک مالی قابل توجه ای نمودند. من همین‌جا از ایشان تشکر و قدردانی می‌کنم چون بدون کمک این دوستان نمی‌توانستم با سرعت کارها را پیش ببرم.
خدماتی که در کنگره انجام دادم: دبیر، نگهبان، مرزبان، مبصر کلینیک، سایت، مشاور و راهنمای تازه واردین نیز بودم. به صراحت می‌گویم هر کسی که مشکلی در زندگی دارد، عضو لژیون سردار شود. چیزی که ما را در کنگره نگه می‌دارد لژیون سردار است. من چون خودم تجربه کرده‌ام به شما هم می‌گویم؛ هر کسی در کنگره صادقانه کمک کرده، در کنگره ماندگار شده.
مهم این است که ما به هر طریقی به کنگره ۶۰ وصل باشیم و اساس ایجاد لژیون مالی هم همین بود. افرادی که شاغل بودند و نمی‌توانستند در کنگره حضور داشته باشند و خدمت حضوری انجام دهند، به واسطه کمک مالی به کنگره وصل می‌شدند. ممنون که به صحبت‌های بنده توجه نمودید.

تایپ: مسافر محمود
تنظیم: مسافر ابوالفضل

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .