English Version
English

کنگره مسافر را در مسیر روشنایی قرار می دهد

کنگره مسافر را در مسیر روشنایی قرار می دهد

سومین جلسه از دور دوم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره۶۰ ویژه مسافران به استادی مسافر اکبرو نگهبانی مسافر داوود و دبیری مسافر محمدرضا، دوشنبه 24 اردیبهشت با دستور جلسه «در استحکام پایه‌های مالی و علمی کنگره، من چه کرده ام؟» آغاز به کارکرد. 

سخنان استاد:

خداوند را شاکرم در این جایگاه قرار گرفتم تا خدمت کنم. دستور جلسه «در استحکام پایه‌های مالی و علمی کنگره، من چه کرده‌ام؟» است.  وقتی‌که  مصرف‌کنندگان با حال بسیار خراب  به‌طوری‌که قابل وصف نیست وارد کنگره می‌شوند، شاید فکر نمی‌کنند که روزی احیاء ‌شوند و به درمان برسند. با شروع سفر اول و در مسیر قرار گرفتن؛ اولین اتفاق، مستحکم کردن پایه‌های علمی کنگره می‌باشد و باید بدانیم که تمام امکانات در کنگره به ‌صورت رایگان در اختیار مسافر گذاشته می‌شود تا آموزش درست را ببینید. در مسیر احیاء و درمان؛ تعادل نسبی به وجود می‌آید و حس‌ها باز می‌شود  آن‌وقت کم‌کم متوجه می‌شویم که چقدر به کنگره بدهکار هستیم و هر چقدر سعی کنیم جبران کنیم بازهم نمی‌توانیم. حتی وقتی که وارد لژیون سردار می‌شویم و تصمیم می‌گیریم دنور و یا پهلوان شویم، متوجه می‌شویم که بازهم نتواسته‌ایم کمک کنگره را جبران کنیم.

و هر چه‌قدرهم کمک کنیم باز به خودمان خدمت و کمک کرده‌ایم. باید بدانیم که  کنگره به راه خود در صراط مستقیم باقدرت در حرکت است و احیاء نفس را به‌ درستی انجام می‌دهد و به کمک ما نیازی ندارد.

وقتی‌که نشانه‌ای را از سمت خداوند درک کردیم میفهمیم که یک فرمان است و باید آن را به‌درستی انجام بدهیم و ثمره آن در زندگی ما به وضوح نمایان است. یک مصرف‌کننده در زمان تاریکی ازلحاظ علمی به هیچ جایگاهی خاصی نمی‌رسد و بعد از ورود به کنگره  در مسیر روشنایی قرار می‌گیرد. شخص زمانی که علم کنگره را فرامی‌گیرد، می‌تواند در خانواده و جامعه الگو باشد و با پندار نیک و گفتار نیک و کردار نیک آموزش‌های کنگره را به دیگران انتقال بدهد. استحکام پایه‌های مالی در شرایطی که در راه ارزش‌ها قرارگرفته‌ است، برکت به همراه دارد.

جلسه هماهنگی راهنمایان

تایپ: مسافر امیر

ویرایش و تنظیم: مسافر محسن

عکس: مرزبان خبری مسافر علیرضا

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .