English Version
English

جهانبینی گامی است برای رهایی از خویشتن خویش

جهانبینی گامی است برای رهایی از خویشتن خویش

جلسه‌ی اول از دوره هشتم از سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه مسافران نمایندگی حافظ با نگهبانی مسافر منصور و استادی مسافر داود و دبیری مسافر احمد با دستور جلسه جهانبینی یک و دو در روز دوشنبه مورخ ۱۷ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ رأس ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد :

خداوندرا شاکرم که بار دیگر توفیق حاصل شد تا در این جایگاه خدمت کنم، از گروه مرزبانی و ایجنت محترم و نگهبان جلسه تشکر میکنم .

دستور جلسه این هفته جهانبینی یک و دو می‌باشد ، جهانبینی گامی است برای رهایی خود از خویشتن خویش از دست نیروهای اهریمن و بازیابی نیروهای از دست رفته خویش و رسیدن به اندیشه هایی که شایسته نام یک انسان است و این موضوع  جز با علم جهانبینی مرتفع نمی شود. علم  کنگره تنها سپر دفاعی در برابر نیروهای اهریمنی است .

همانطور که استاد امین می گوید جزوه یک و دو جهانبینی الفبای کنگره ۶۰ می‌باشد. و همه باید چه سفر اولی و چه سفر دومی  این علم کنگره را فرا گرفته باشند و این مختص اعضای کنگره نیست و همه انسان های کره خاکی محتاج علم جهانبینی هستند.
پس باید الفبای جهانبینی را یاد بگیریم کسی می‌تواند کتاب ۲۰۰ صفحه ای بنویسد که الفبا را خوب یاد گرفته باشد و اگر خوب یاد نگرفته باشد در خم کوچه خواهد ماند. و هر کسی که وارد کنگره می شود باید بند بند جزوه یک و دو جهانبینی را یاد گرفته باشد.

خود من هم مثل سفر اولی ها و تازه وارد ها اوایل اصلا اعتقادی به جهانبینی نداشتم و می گفتم که من امدم اعتیاد خود را درمان کنم و اصلا اعتیاد چه ربطی به جهانبینی دارد. جهانبینی کامل کننده سه ضلع درمان اعتیاد در کنگره است و تنها مثلثی است که وقتی دو تا ضلع آن کامل شود ضلع سوم آن خودبخود کامل می شود.

اگر انسان جهانبینی نداشته باشد در زندگی تعادل‌ نخواهد داشت ،یک سری تعاریف مثل منیت در جهانبینی است که من نوعی اصلا معنای کبر و منیت را نمی دانستم ،در صورتی که کبر و منیت آغاز ورود به تاریکی ها می باشد.
و شیطان هم بخاطر  کبر و منیت وارد تاریکی ها شد، همه انسان ها کبر و منیت دارند در صورتی که خودشان خبر ندارند و فکر می کنند که یه چیز عادی است 
در نوشتارها ما می خوانیم اگر یک شهر را در نظر بگیریم که ساکنان آن همه چشمشان چپ باشد و از نظر آنها عادی است ،ولی یک نفر از بیرون نگاه کند متوجه چپ بودن چشم آنها خواهد شد. منیت چیزی  است که همه به نوعی درگیر هستيم، و در جهان بینی قطره ای است که راجع به آن صحبت می کنیم .

ما امده ایم در جهانبینی یاد بگیریم و خودمان را اصلاح بکنیم، که اگر نتوانیم اصلاح کنیم همان منیت دوباره ما را به سمت مواد مخدر خواهد برد و کار نیروهای منفی انهدام و تخریب است و به طرق مختلف می خواهد ما را دوباره به سمت تاریکی و مواد مخدر بکشاند.
انسان بدون انرژی در اداره زندگی خود ناتوان خواهد بود و زمانی انرژی را بصورت کاذب از طریق مصرف مواد مخدر دریافت میکردیم و زمانی با مصرف دارو در صراط مستقیم کنگره و حالا هم که به پایان خط رسیده و گل رهایی را از دست جناب مهندس گرفته ایم سرشار از آرامش و انرژی هستيم و دیگر نباید مثل گذشته اول صبح خود را با کسالت شروع کنیم و اگر احساس خلعی در وجودمان کردیم یقین داشته باشيم که جهان بینی را خوب کار نکرده ایم ،و اگر الفبای جهانبینی را در سفر اول خوب یاد نگرفته باشيم حالمان بد خواهد شد و تا زمانی که علم درست زندگی کردن و قواعد بازی کردن را بلد نباشیم هم به خودمان و هم دیگران آسیب خواهیم زد.

نیروهای تخریبی از روز ازل با ما بوده و هوشمندانه و با تمام قدرت وارد می‌شود و ما را  بهتر از خودمان می شناسد و به نقاط ضعف ما آگاه هستند، و ما شاید زمان بیداری روی جهانبینی خودمان کار و تزکیه و پالایش بکنیم ولی نیروهای منفی شبانه روز در حال فعالیت هستند و هر زمان که ما از  ادامه حرکت باز بمانیم انجا حمله می‌کنند و به راحتی سوار کار خواهند شد، پس ما باید از این دستور جلسات نهایت استفاده را ببریم و با آموزش و دانایی و بالا بردن جهانبینی خود یاد بگیریم که چطور بر ترس و تکبر و منیت خود غلبه کنیم تا در دام نیروهای اهریمنی گرفتار نشویم.

تهیه و تنظیم مرزبان خبری مسافر محمد.
متن خبر مسافر محمد صادق لژیون دوم.
عکس و بارگزاری مسافر مهدی لژیون ششم.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .