English Version
English

درمان اعتیاد معجزه زمان ما

درمان اعتیاد معجزه زمان ما

 جلسه چهارم از دوره‌ی بیست و یکم سری کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره۶۰ نمایندگی زنجان با دستور جلسه‌ی هفته‌ی راهنما با استادی مسافر داور، نگهبانی مسافر محمد و دبیری مسافر رضا در روز پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت  ۱۴۰۳ در ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان داور هستم یک مسافر، خداوند را شاکر و سپاسگزارم که بار دیگر عنایت فرمود تا در این جایگاه قرار بگیرم و آموزش کسب کنم، از ایجنت محترم، لژیون مرزبانی و راهنمای خودم آقا سعید سپاسگزارم که اجازه دادند در این جایگاه خدمت نمایم.

دستور جلسه‌ی امروز، هفته‌ی راهنما می‌باشد و این دستور جلسه به اهمیت و ارزش راهنما و مقام والای راهنمایی می‌پردازد، در ابتدا بنده این هفته‌ی عزیز و مبارک را خدمت بنیان کنگره۶۰ جناب مهندس صمیمانه تبریک عرض می‌کنم که استاد راهنمای تمام راهنمایان کنگره هستند و کل نمایندگی‌های سراسر کشور بر مبنای آموزش‌ها، فرامین و راهنمایی‌های ایشان گام بر می‌دارند  و با گفتار و آموزش‌هایشان راه و طریقه‌ی صراط مستقیم را به ما نشان می‌دهند و باعث موفقیت و پیشرفت روز افزون کنگره۶۰ هستند.

ارزش کار راهنما بسیار تا بسیار است، راهنمایان کسانی هستند که یک فرد مصرف کننده را که حتی والدین او با صرف هزینه‌های زیاد نتوانستند به درمان و حال خوب برسانند، به درمان و حال خوب می‌رسانند؛ این امر نشان ‌دهنده‌ی جایگاه بسیار رفیع و والای کنگره۶۰ است که کسانی مانند راهنمایان را آموزش داده است.

به نظر من درمان یک فرد مصرف کننده معجزه‌ی زمان ماست که این امر مهم به دست راهنمایان کنگره۶۰ انجام می‌گیرد که در خود کنگره آموزش دیده و رشد کرده‌اند؛ در دانشگاه‌ها یک استاد دانشگاه قادر نیست که دانشجویانی را در مدت سه الی چهار سال به نحوی تربیت نماید که به حال خوش و تکامل نزدیک شوند، در دانشگاه بیشتر تمرکز بر مدرک گرایی و مدرک گرفتن است و نهایت کاری که در دانشگاه انجام می‌گیرد، تربیت و پرورش دکتر و مهندس است که در اغلب موارد به حال خوش و تکامل نرسیده‌اند.

اما در کنگره۶۰ شاهد هستیم که کسانی آموزش دیده و پرورش یافته‌اند که حتی ممکن است مدارک ابتدایی و سیکل داشته باشند، ولی به واسطه‌ی آموزش‌های ناب کنگره از حال خوش و تعادل نسبی برخوردار هستند و از مطالب عمیق عرفانی و فلسفه صحبت می‌کنند و این کار و این آموزش‌ها نیز توسط راهنمایان کنگره۶۰ انجام می‌پذیرد که یک فرد با سواد کم را به چنین جایگاهی می‌رسانند.

تمامی مسافران که در این‌جا حضور دارند، می‌توانند این جمله‌ی مرا تصدیق کنند که روزی به واسطه‌ی مصرف مواد مخدر در وضعیت بسیار نامطلوب و افسردگی و ناراحتی بودیم، ولی هم‌اکنون به درمان و حال خوب رسیدیم و همه‌ی این موارد را در ابتدا مدیون کنگره و بنیان کنگره۶۰ و سپس راهنمایان هستیم.

امیدوارم که خداوند توفیق رسیدن به جایگاه راهنمایی را به ما نیز عنایت فرماید، راهنمایان کنگره۶۰ برگزیده هستند و هر کسی نمی‌تواند این جایگاه را کسب کند، مگر کسانی که به خوبی آموزش دیده و تلاش کنند و خواسته‌ی این امر را داشته باشند و اجازه و فرمان این کار توسط خداوند صادر شود.

در انتها من این هفته‌ی مبارک را خدمت تمامی راهنمایان عزیز صمیمانه تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم که تمامی این عزیزان در زندگی خود سربلند و سرافراز باشند و همواره جزو خدمتگزاران کنگره۶۰ باشند؛ از اینکه به صحبت‌های من توجه کردید متشکرم.

خدمتگزاران سایت نمایندگی زنجان:
تایپ: مسافر شهرام از لژیون ششم
ویراستار: مسافر مهرداد از لژیون سوم
ارسال: مسافر مرتضی مرزبان خبری

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .