English Version
English

آدم‌هایی که جهان‌بینی ضعیفی دارند، همیشه توی جهل و نادانی خواهند ماند.

آدم‌هایی که جهان‌بینی ضعیفی دارند، همیشه توی جهل و نادانی خواهند ماند.

مشارکت مکتوب مسافر یونس لژیون شانزدهم در رابطه با دستور جلسه هفتگی " جهان‌بینی 1 و 2 "


سلام دوستان یونس هستم یک مسافر.
خداوند را شاکرم بابت حضورم در کنگره ۶۰، همچنین از آقای مهندس و راهنمای بزرگوارم کمال تشکر را دارم.
جهان‌بینی یک خورشید درونی‌ می‌باشد که ما می‌توانیم با استفاده از آن شهر وجودی خودمان را روشن کنیم و همین‌طور به جهان بیرون بتابیم.
آدم‌هایی که جهان‌بینی ضعیفی دارند، همیشه توی جهل و نادانی خواهند ماند.
مصرف کننده‌ به علت استفاده نکردن از این نعمت الهی سال‌ها در تاریکی اسیر نفس می‌شود، به خود و دیگران آسیب‌های فراوانی وارد می‌کند.
نقطه اشتراک آدم‌هایی که در طول تاریخ ماندگار شدند و از آنها به نیکی یاد می‌شود؛ جهان‌بینی فوق‌العاده‌ای بوده که داشته‌اند.
ما برای تقویت جهان‌بینی باید آموزش‌های کنگره را به درستی دریافت و اجرایی کنیم، پس باید از راهنمایانی که خداوند سر راه ما قرار داده، فرمانبرداری کنیم تا  به مرور رشد کنیم و به تکامل برسیم.
در کنگره 60 اصل اتفاقی که می‌افتد با جهان‌بینی می‌باشد، OT فقط جسم ما را درمان می‌کند، درحالی که ما باید روح و روان‌مان را به تعادل برسانیم و این کار فقط با جهان‌بینی امکان‌پذیر می‌باشد. اگر با OT و بقیه مخدرها می‌شد خودمان را درمان کنیم در چندین سالی که مواد مصرف می‌کردیم به نتیجه رسیده بودیم ولی افسوس که هیچ اتفاقی صورت نگرفت و بیشتر به سمت نابودی پیش رفتیم و صدمات جبران‌ناپذیری به خود و اطرافیان‌مان وارد کردیم.
پله اول جهان‌بینی آموزش می‌باشد که انسان از خانواده، معلم و راهنما می‌تواند کسب کند.
همراه با آموزش باید به خوبی فرمانبرداری را یاد بگیریم تا بتوانیم به قدرت تشخیص برسیم.
وقتی ما بتوانیم؛ نیروهای بازدارند، تخریبی و در کل ضدارزش‌ها را تشخیص بدهیم می‌توانیم تصمیمات درستی بگیریم و از تاریکی‌ها به سوی روشنایی حرکت کنیم.
وقتی آموزش می‌گیریم به دانایی می‌رسیم و مهم‌تر این که، دانایی‌مان را به دانایی موثر تبدیل کنیم. در واقع هر موقع بتوانیم آموزش‌هایی که دریافت کرده‌ایم را در زندگی عملیاتی کنیم دانایی مؤثر برای‌مان اتفاق می‌افتد. مثلا؛ ما می‌دانیم که نباید مواد مصرف کنیم ولی فقط می‌دانیم و به مرحله اجرا نمی‌رسیم پس در اینجا نیاز داریم با آموزش‌های لازم در جهان‌بینی به دانایی مؤثر برسیم و قدمی در راه حل این مشکل عظیم برداریم.
موضوع جهان‌بینی در تمامی مراحل زندگی انسان باید، اجرایی شود تا ما تبدیل به یک انسان نمونه و تکامل یافته شویم.

تایپ: مسافر یونس لژیون شانزدهم
تنظیم و ارسال: مسافر حسن لژیون دوم

نمایندگی خواجو

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .