English Version
English

مشارکت مکتوب

مشارکت مکتوب

مشارکت مکتوب (نامه 3)
سلام دوستان آرمین هستم یک مسافر
سازمان بهداشت جهانی و سایر مردم به‌اشتباه فکر می‌کنند که اعتیاد، یک مسمومیت مزمن یا مسمومیت دارویی یا اختلال ذهنی است. در مسئله اعتیاد، باید چرخ ازنو اختراع شود تا این اشتباهات پایان داده شود و صورت‌مسئله اعتیاد برای همیشه حل شود.
ما نمی‌توانیم جسم را از ذهن و روان جدا کنیم چون همگی باهم مرتبط هستند، باید نگاه ما به اعتیاد تغییر کند.
با نگاهی به ترکیبات تریاک می‌بینیم که دارای مواد مفیدی مانند کائوچو، موم، مواد معدنی کلسیم، پتاسیم و فسفات‌ها هست. از مشتقات تریاک شش موارد آن، مورفین، کدئین، پاپاورین، نارکتین، نارسئین و. از همه باارزش‌تر و مفیدتر هستند.
برای پی بردن به اعتیاد و معضلات آن باید به فرد معتاد نگاه کنیم. در افراد بزرگ‌سال که سابقه اعتیاد ندارند مصرف یک تا یک و نیم گرم تریاک می‌تواند منجر به مرگ شخص شود. وقتی علامت مسمومیت فرد عادی با تریاک را، با علائم قطع مصرف تریاک توسط فرد مصرف‌کننده تریاک، باهم مقایسه می‌کنیم، متوجه می‌شویم که تفاوت بسیاری باهم دارند پس نمی‌توان گفت اعتیاد مسمومیت مزمن هست.
برای درمان اعتیاد باید کاری کنیم که مواد شبه افیونی که در بدن شخص تولید می‌شود راه‌اندازی شود تا مشکلات افسردگی و ناامیدی برای همیشه از بین برود.
شبه مورفین در بدن شخص معتاد مانند چشمه است که به جوشش درنیامده است باید کاری کنیم که چشمه خودش به جوشش دربیاید. وقتی با تانکر درون چشمه آب بریزیم دیگر آن چشمه از خودجوششی ندارد.
جسم و روان کاملاً به یکدیگر متصل هستند بر روی‌هم اثر مستقیم و متقابل دارند. اسکیزوفرنی یا ناامیدی از جسم جداست، شخصی که شبه افیونی و فیزیولوژی بدنش درست‌کار کند اگر تمام مشکلات دنیا را هم بر سرش بریزند امکان ندارد خودکشی کند، برعکس کسی که فیزیولوژی سیستم شبه افیونی سالمی ندارد و میل به خودکشی و ناامیدی دارد؛ مانند مصرف‌کننده‌ای که ۲۰ سال ترک کرده است هنوز میل به این مواد دارد.
بیماری‌های روانی مثل افسردگی مانند گیاه هستند و حتماً باید ریشه در خاک داشته باشند. باید این ریشه را از جسم خارج کرد.
ما نمی‌توانیم بدون اینکه تغییراتی در جسم انجام دهیم، افسردگی، ناامیدی بیماری‌های ذهنی را از بین ببریم این کار امکان‌پذیر نیست.
به اعتقاد من همه مسائل روی قسمت ژن و بیان ژن‌ها است که از تنظیم خارج‌شده است و درست‌کار نمی‌کند. در هر بیماری مانند افسردگی، میل به خودکشی یا ترس‌ها یا قطع مواد و دیگر بیماری‌ها یک سری بیان ژن‌ها از تنظیم خارج‌شده است.
با تشکر و سپاس فراوان مسافر آرمین لژیون یکم
تنظیم و ارسال: مسافر حسین لژیون یکم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .