English Version
English

برای انجام هر کاری باید اذن آن صادر شود

برای انجام هر کاری باید اذن آن صادر شود

سومین جلسه از دور هشتم لژیون سردار نمایندگی نیما یوشیج بهشهر با دستور جلسه "قول و قرار و وفای به‌عهد" به استادی‌ مسافر محمدعلی، نگهبانی مسافر بهرنگ، دبیری مسافر رحمان و خزانه داری مسافر محمد علی در روز یکشنبه مورخ ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲راس ساعت 15:۳۰ شروع بکار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان محمد علی هستم یک مسافر. در مورد دستور جلسه قول و قرار و وفای به عهد، باید این مورد را توضیح بدهم که ده سال قبل که هنوز این شعبه احداث نشده بود بنده در چه جایگاهی قرار داشتم؟ من در حال مصرف مواد و در اوج ناامیدی بودم و از این دکتر و بیمارستان به دکتر و بیمارستان دیگری در رفت و آمد بودم و نتیجه‌ای برای من نداشت؛  گذشته از آن، هزینه های دارو ۲ برابر هزینه مواد مصرفی من بود حالا که فکر می‌کنم خداوند یازده سال قبل قدرت بخشش را به آنان داد و دست در دست یکدیگر  این بخش از زمین خریداری و برای جایگاه آماده شد و سالها  بعد اذن آمدن من صادر شد تا وارد این مکان شوم. برای انجام هر کاری باید اذن آن صادر شود. 

در زمان مصرف مواد همیشه موانعی جلوی پای من وجود داشت که من سمت مواد نروم ولی چون اصرار به کار ضدارزشی داشتم به ناچار اذن آن  صادر شد و برای خروج از آن هم باید اذن آن صادر شود. در ابتدا ورود کنجکاو شدم که هزینه این مکان چگونه جمع آوری شده است؟ متوجه شدم به‌صورت اهدای شخصی و توسط افراد کمک می‌شود.

در ابتدا خداوند قدرت بخشش را در وجود جناب مهندس قرار داد و جناب مهندس با اینکه می‌توانست با این روش و متد کسب درآمد نماید ولی این متد و روش را بخشیدند و در اختیار انسان‌های دردمند قرار دادند، اذن بخشش برای جناب مهندس صادر شد و بخشندگی را به تمام افراد کنگره آموزش دادند. باید ترس و ناامیدی را بخشید تا شجاعت و سرفرازی را به ارمغان بیاورید، قدرت بخشش خیلی زیاد است و کسی که بخشش می‌کند در عوض دریافت می‌کند. در نیمه سفر با اجازه راهنما با لژیون سردار آشنا شدم و کاری که کنگره ۶۰ انجام می‌دهد در تمام دنیا بی‌سابقه است. بخشش اینگونه نیست که پولی را بخشیدی خداوند چند برابر به شما بدهد همین‌که در بیماری درمان شدیم و در کنارش بیماری‌های  دیگرمان هم درمان شد همه این‌ها از قدرت بخشش خداوند است. اکنون به این درک رسیده‌ام که وقتی چیزی را می‌بخشم زکات چیزهای به دست آورده را پرداخت می‌کنم. 

بخشندگی یعنی اینکه خود و اندوخته خود را تطهیر می‌کنم تا نتیجه و ثمر آن را ببینم. اگر عهدی بستیم و وفای به عهد نکنیم خودمان احساس رضایت نمی‌کنیم؛ اگر دو قرص نان در دست شماست و یکی را به نیازمندی می‌بخشید خیلی لذت بخش است و قدرت بخشندگی بسیار بالا و زیباست، امیدوارم در کنگره بمانم و از رهنمودهای کنگره بهره ببرم و زندگی را به شکل زیباتری ببینم. از این که با سکوت خود به صحبتهای من گوش دادید متشکرم.

تایپ: مسافر حسین

عکس و بارگزاری: مسافر محسن

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .